Ik ben al vaak op zoek geweest naar een watersplash, maar dit is een echte.
Mooie plaat.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rvgrally schreef:Weet je wat een feit is, hans laat van de 17 wrcs die meedoen, er 10 of 11 achter zich, dus volgens mee geen discussie mogenlijk over goed of dit of dat, gewoon KEI goeie dag vandaag!!
Leo schreef:En iedereen heeft last van de omstandig heden, dat is rally.
WRC fan schreef:Het is gewoon de enig mogelijke aanpak. Als je keigoed gaat proberen te zijn, dan crash je. In je eerste wedstrijd hard gaan en crashen is in het WRC gelijk aan 1+1=2, zeker in deze omstandigheden. Kijk maar naar Räikkönen vorig jaar, die zou zich op het asfalt misschien kunnen meten met Loeb maar crashte de eerste dag. Die pakte het dus duidelijk verkeerd aan.
Leo schreef:WRC fan schreef:Het is gewoon de enig mogelijke aanpak. Als je keigoed gaat proberen te zijn, dan crash je. In je eerste wedstrijd hard gaan en crashen is in het WRC gelijk aan 1+1=2, zeker in deze omstandigheden. Kijk maar naar Räikkönen vorig jaar, die zou zich op het asfalt misschien kunnen meten met Loeb maar crashte de eerste dag. Die pakte het dus duidelijk verkeerd aan.
Het is beter om er af te gaan op de 1e of 2e plek, dan finishen op een 5e of 6e plek op 15 minuten achterstand.
En trouwens van crashen word je alleen maar sneller.
(als je mij niet geloofd, google dan maar eens op Makinen en McRae enz.)
Oscar Vink schreef:Leo schreef:WRC fan schreef:Het is gewoon de enig mogelijke aanpak. Als je keigoed gaat proberen te zijn, dan crash je. In je eerste wedstrijd hard gaan en crashen is in het WRC gelijk aan 1+1=2, zeker in deze omstandigheden. Kijk maar naar Räikkönen vorig jaar, die zou zich op het asfalt misschien kunnen meten met Loeb maar crashte de eerste dag. Die pakte het dus duidelijk verkeerd aan.
Het is beter om er af te gaan op de 1e of 2e plek, dan finishen op een 5e of 6e plek op 15 minuten achterstand.
En trouwens van crashen word je alleen maar sneller.
(als je mij niet geloofd, google dan maar eens op Makinen en McRae enz.)
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Hans krijgt deze kans waarschijnlijk eenmalig en misschien zitten er ook wel sponsorbelangen achter. Volgens mij heeft hij ook gezegd dat hij nog een hoop moet leren onder deze omstandigheden. In de picture rijden doet hij zeker wel op deze manier. Willen de manufacturer teams niet dat de tweede man de boel heel houdt en punten pakt? De snelheid is nu eenmaal niet zo hoog bij de Nederlanders op onverhard, dus mogen we duimendraaien dat hij de volgende dagen op asfalt meer laat zien dat hij verdiend in het stoeltje zit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten