Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
antoine schreef:Hopelijk dit jaar niet tot juli gezeur over entree gelden..je kan ook thuis blijven natuurlijk
vwrallying schreef:zet het evenement terug op zaterdag en zondag net als een paar jaar terug. toen kon je nog over de koppen lopen op de borchwerf op zondag want dan hebben de meeste die in de buurt wonen niets te doen en komen dan ook kijken. oftewel meer toeschouwers meer inkomsten
jos kerremans schreef:antoine schreef:Hopelijk dit jaar niet tot juli gezeur over entree gelden..je kan ook thuis blijven natuurlijk
Nee , niet thuis blijven maar met zoveel mogelijk gaan kijken.
rvgrally schreef:mijns inziens veel te duur evenement, je betaald voor die "show" die mij als rally liefhebber niet interesseert, maar dat is ieder voor zich, en inderdaad niet zeuren maar net als ik gewoon thuis blijven! De rally in NL gaat al op zijn gat(jammer genoeg) en daar is dit evenement een mooi voorbeeld van. (VIND IK) ...
wim scholman schreef:en weer terug naar zaterdag en zondag
rvgrally schreef:jos kerremans schreef:antoine schreef:Hopelijk dit jaar niet tot juli gezeur over entree gelden..je kan ook thuis blijven natuurlijk
Nee , niet thuis blijven maar met zoveel mogelijk gaan kijken.
mijns inziens veel te duur evenement, je betaald voor die "show" die mij als rally liefhebber niet interesseert, maar dat is ieder voor zich, en inderdaad niet zeuren maar net als ik gewoon thuis blijven! De rally in NL gaat al op zijn gat(jammer genoeg) en daar is dit evenement een mooi voorbeeld van. (VIND IK) ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten