Tac rally Tielt (Belgie)

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » do maart 31, 2011 11:57

antoine schreef:Leuk slowly sideways startveld! met daarin zelfs een WRC.


Ja idd, nu ga ik wel naar Ede toe, maar toch. Als iemand deze auto op de korrel krijgt ben ik zeeeer geinteresseerd.
Hopelijk krijgen ze hem ook zover om aan de classic te laten deelnemen van de Ieper 2011.

Zijn er eigenlijk regeles omtrent leeftijd. Wat leeftijd technisch is het geen klassieker.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor MartijnS » do maart 31, 2011 12:12

Die mag niet meedoen aan de classics in Ieper hoor :)
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Sjeik1981 » do maart 31, 2011 12:19

Was al even naar de Website gegaan van Slowly Sideways en daar stond a Ieper niet op de kalender. De classic Ieper rally is wat anders en slowly sideways heeft niet veel met classic rallying van doen. Puur voor liefhebbers welke een rally auto hebben en hiermee niet over circuit ed willen rijden, maar ook niet de auto kapot willen jagen over de rally paden. En daar past idd een 2001 FOcus WRC mooi bij. Ding zal wel paar knaken gekost hebben.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor mousti » do maart 31, 2011 16:56

Sjeik1981 schreef:Was al even naar de Website gegaan van Slowly Sideways en daar stond a Ieper niet op de kalender. De classic Ieper rally is wat anders en slowly sideways heeft niet veel met classic rallying van doen. Puur voor liefhebbers welke een rally auto hebben en hiermee niet over circuit ed willen rijden, maar ook niet de auto kapot willen jagen over de rally paden. En daar past idd een 2001 FOcus WRC mooi bij. Ding zal wel paar knaken gekost hebben.

Inderdaad Slowly Sideways is een demo van mooie wagens vooral Gr B, en die mogen niet eens starten in een echte rally. Kan je vergelijken met de Eifel Rally. Terwijl de Historic rally in Ieper telt voor het Europees Kampioenschap en Belgisch Kampioenschap, en het is dus een echte rally waar op hoge snelheden gereden word :D
mousti
 
Berichten: 156
Geregistreerd: za jun 07, 2008 22:46

Berichtdoor A en P Rally Jan » do maart 31, 2011 20:39

A en P Rally Jan schreef:
jsimane schreef:
tt schreef:Idd,Tsjoen Bonjean,Casier,Romain en hopelijk Swaanen zullen voor de overwinning gaan.


Eerlijk gezegd, zonder afbreuk te willen doen aan de andere rijders, is er maar één, als hij van mechanische pech verschoond blijft, die echt kans maakt en dat is Tsjoen. Beste auto en rijder
Geen C4 voor Sn ijers , :cry: wel Focus 05 voor T van Parijs
Nu staat P snijers toch nog op de lijst met een WRC??????? :D
A en P Rally Jan
 
Berichten: 491
Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
Woonplaats: Elburg

Berichtdoor mousti » do maart 31, 2011 21:44

A en P Rally Jan schreef:
A en P Rally Jan schreef:
jsimane schreef:
tt schreef:Idd,Tsjoen Bonjean,Casier,Romain en hopelijk Swaanen zullen voor de overwinning gaan.


Eerlijk gezegd, zonder afbreuk te willen doen aan de andere rijders, is er maar één, als hij van mechanische pech verschoond blijft, die echt kans maakt en dat is Tsjoen. Beste auto en rijder
Geen C4 voor Sn ijers , :cry: wel Focus 05 voor T van Parijs
Nu staat P snijers toch nog op de lijst met een WRC??????? :D

Zal starten met de 2de Octavia WRC van BMA niet voor de overwinning maar start toch teminste hé !
mousti
 
Berichten: 156
Geregistreerd: za jun 07, 2008 22:46

Berichtdoor Mazzo » do maart 31, 2011 21:46

mousti schreef:
A en P Rally Jan schreef:
A en P Rally Jan schreef:
jsimane schreef:
tt schreef:Idd,Tsjoen Bonjean,Casier,Romain en hopelijk Swaanen zullen voor de overwinning gaan.


Eerlijk gezegd, zonder afbreuk te willen doen aan de andere rijders, is er maar één, als hij van mechanische pech verschoond blijft, die echt kans maakt en dat is Tsjoen. Beste auto en rijder
Geen C4 voor Sn ijers , :cry: wel Focus 05 voor T van Parijs
Nu staat P snijers toch nog op de lijst met een WRC??????? :D

Zal starten met de 2de Octavia WRC van BMA niet voor de overwinning maar start toch teminste hé !


Patrick Snijers met Skoda in de TAC Rally

Nieuws heet van de naald: Volgend weekend komt Patrick Snijers samen met Johan Gitsels aan de start in de 38ste TAC Rally. Patrick en Johan brengen er de Skoda Octavia WRC Evo 3 van Bernard Munster Autosport op de Tieltse wegen in stelling. Morgen volgt er een uitgebreid persbericht.
Mazzo
 
Berichten: 457
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 14:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor hans van altena » do maart 31, 2011 22:15

Trappen kan ie wel !! :D :D
Maar met zo'n dinosaurus kun je echt niet winnen :( :(
Hopelijk goed voor veel spektakel :) :) :)
Had hem liever in een C4 gezien 8)
Maar ja :roll:
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Berto » do maart 31, 2011 22:20

Hey Hans,

Je knop van de :lol: :lol: :lol: :lol: en de :D :D en de :shock: :shock: zit vast volgens mij........... :wink: :wink: :wink:
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor hans van altena » do maart 31, 2011 22:26

Berto, je hebt gelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Net in de zaak "effe" een nieuw toetsenbord gehaald,
zonder :D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :x :P :oops: :cry: :evil: :wink: :arrow:
werkt toch makkelijker ; bedankt voor de tip !
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Paperclip » do maart 31, 2011 22:54

Ook ik zit nog een beetje te twijfelen over de TAC en Ede. Beide evenementen zijn voor mij nog nieuw en dus is het extra moeilijk.
Ik ben nu dus aan het overwegen om de test/shakedown van de TAC (woensdagavond al) te gaan bezoeken maar vroeg me af of iemand me kan vertellen of dat de moeite wel is.
Tielt is namelijk toch nog bijna 2 uur rijden voor mij, en aangezien ik niet zo makkelijk kan kiezen wilde ik beide evenementen zo proberen te combineren ;)
Paperclip
 
Berichten: 449
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 0:11
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor MartijnS » do maart 31, 2011 22:57

Aardig stukje karren voor een shakedown, waar niet iedereen hoeft te starten ;)
Verder geen idee of het de moeite is.
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor astra driver » vr apr 01, 2011 0:27

Ik denk ook iet dat er veel nederlandse team aan de shake down mee doen.... Daarnaast gaat ede heel gaaf worden dit jaar :D Ik woon 500 meter van de legerbasis en dat is echt een heel gaaf terrein :D
astra driver
 
Berichten: 355
Geregistreerd: wo dec 03, 2008 23:43
Woonplaats: ede

Berichtdoor Sjeik1981 » vr apr 01, 2011 6:06

Ligt er natuurlijk aan wat je wil zien. Straatje WRC`s - Tielt, of een mooie Nederlandse sprint met onze enige WRC rijder en WRC Team, op een voor Nederland, unieke omgeving - Ede.

Ik ga volgende week naar Ede, daarbij vind ik de afstand ook wel behoorlijk ver hoor. Ga laterop in het jaar naar Bocholt, daarbij heb je daar ook wel de kans om, waarschijnlijk, dezelfde auto`s te zien. Op een fractie van de afstand.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor Holkers » vr apr 01, 2011 7:03

Is het nou eens afgelopen met dat gedoe. Laat elkaars rally in de waarde en laat vooral elkaar in de waarde als iemand voor Belgie kiest ipv Ede. Beide rallys hebben hun publiekstrekkers en beide rallys hebben hun bestaansrecht, wat de besluitvorming vooraf door een onafhankelijke organisatie dan ook is geweest. Ik wil geen Ede meer zien hier, TAC graag.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten