Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Nou ik zag toevallig dat de inschrijving vandaag is geopend.
Hopelijk een mooie deelnemerslijst, vorig jaar wel genoten.
Gerjan schreef:Doopy schreef:Sanderboy schreef:hopen op weer veel wrc's:D
Je bedoelt een mooi gevarieerd deelnemersveld .......
Inderdaad, liever een paar mooie/goede voorrijders zoals in 2006 erbij dan de zoveelste wrc-optocht
Starkoo schreef:Rudbeek is die proef nog in de rally of is er daar een betere proef voor ???
Sanderboy schreef:Gerjan schreef:Doopy schreef:Sanderboy schreef:hopen op weer veel wrc's:D
Je bedoelt een mooi gevarieerd deelnemersveld .......
Inderdaad, liever een paar mooie/goede voorrijders zoals in 2006 erbij dan de zoveelste wrc-optocht
ieder zijn eigen smaak toch?
maja paar/veel achterwielaandrijfers is ook nooit verkeert
TWENGELTJE schreef:Starkoo schreef:Rudbeek is die proef nog in de rally of is er daar een betere proef voor ???
We komen zelfs een stukje richting neede deze keer
Even voor een ieder sinds hedenavond staat het reglement en het inschrijfformulier op de site, dus kom maar op met die inschrijvingen
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:TWENGELTJE schreef:Starkoo schreef:Rudbeek is die proef nog in de rally of is er daar een betere proef voor ???
Even voor een ieder sinds hedenavond staat het reglement en het inschrijfformulier op de site, dus kom maar op met die inschrijvingen
Jeetje, nou ik werk eerste de andere rallies nog even af
Jaccoooo schreef:SylviaBos schreef:TWENGELTJE schreef:Starkoo schreef:Rudbeek is die proef nog in de rally of is er daar een betere proef voor ???
Jeetje, nou ik werk eerste de andere rallies nog even af
ja precies,en dan mogen ze op het finish podium in de manege in Hellendoorn,mij het inschrijfformulier wel in laten vullen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten