even de uitslagen na dag 1
1 Gronholm
2 Loeb
3 Hirvonen
4 Atkinson
5 Latvala
6 Sordo
7 P Solberg
8 H Solberg
belangrijkste uitvallers Stohl en Pons
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mastersevius schreef:even de uitslagen na dag 1
1 Gronholm
2 Loeb
3 Hirvonen
4 Atkinson
5 Latvala
6 Sordo
7 P Solberg
8 H Solberg
belangrijkste uitvallers Stohl en Pons
Stephan46 schreef:Bah.. P Solberg alweer zoveel achter? Hoe kan dat toch steeds?
Lijkt me sterk , want volgensmij is Stohl en OMV twee handen op een buik. Rudi Stohl reed volgens mij al met OMV reclame. Dus als Manfred Stohl weg zou gaan bij Kronos neemt hij dan de grote sponsor niet mee? en dan blijft er voor Kronos niet veel meer over aan WK klanten met een grote sponsor.lange6 schreef:zou wellis t einde van stohl kunnen betekenen bij kronos
Bartrallyfan schreef:Lijkt me sterk , want volgensmij is Stohl en OMV twee handen op een buik. Rudi Stohl reed volgens mij al met OMV reclame. Dus als Manfred Stohl weg zou gaan bij Kronos neemt hij dan de grote sponsor niet mee? en dan blijft er voor Kronos niet veel meer over aan WK klanten met een grote sponsor.lange6 schreef:zou wellis t einde van stohl kunnen betekenen bij kronos
HJD schreef:Bartrallyfan schreef:Lijkt me sterk , want volgensmij is Stohl en OMV twee handen op een buik. Rudi Stohl reed volgens mij al met OMV reclame. Dus als Manfred Stohl weg zou gaan bij Kronos neemt hij dan de grote sponsor niet mee? en dan blijft er voor Kronos niet veel meer over aan WK klanten met een grote sponsor.lange6 schreef:zou wellis t einde van stohl kunnen betekenen bij kronos
Ik meende juist gelezen te hebben, een paar maand geleden, dat OMV erover nadacht de steun voor Kronos en Stohl in te trekken. Weet niet meer waar het staat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten