Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pedduhwick schreef:dus als ik het goed begrijp wil Golden Tulip Hotels dr een 1 dags evement van maken...hoezo...
![]()
het is het 1 van de grootste evementen van nederland met zoveel bezoekers waarom dan een 1 dagsevement dr van maken
daar kan ik met m'n hoofd niet bij
Niels2 schreef:pedduhwick schreef:dus als ik het goed begrijp wil Golden Tulip Hotels dr een 1 dags evement van maken...hoezo...
![]()
het is het 1 van de grootste evementen van nederland met zoveel bezoekers waarom dan een 1 dagsevement dr van maken
Geld.
WILS SPORT schreef:Niels2 schreef:pedduhwick schreef:dus als ik het goed begrijp wil Golden Tulip Hotels dr een 1 dags evement van maken...hoezo...
![]()
Geld.
Waarom zou in godshemelsnaam een HOTELketen
van iets een EENdagsevenement willlen maken????
TWENGELTJE schreef:Niet alleen de masters word door BP gesponsord maar ook het ``domme`` evenement Monaco aan de maas maakt hun centen op
Ik vind dit namelijk zo`n dom evenement wat zou moeten hopen dat er darr ooit een GP zou worden gehouden Laten ze het samen met het RAM festival organiseren en de centen naar reeds lopende evenementen laten vloeien
Let wel ik ben geen antie race-fan maar vind dit geldverkwisting
De naam Golden Tuliprally blijft gewoon om de naamsbekendheid staan niet omdat ze nog sponsoren en zij hebben dus ook geen invloed op het hoe en wat met deze rally
TWENGELTJE schreef:Ik snap best dat het gaaf was om te zien
BP had echter iets toe gezegd en trekt zich vanwege zo`n evenement terug uit hellendoorn en dat vind ik niet kloppen Hellendoorn was en is toch altijd een goed evenement waar ook vele duizenden mensen komen
TWENGELTJE schreef:Niet alleen de masters word door BP gesponsord maar ook het ``domme`` evenement Monaco aan de maas maakt hun centen op
Ik vind dit namelijk zo`n dom evenement wat zou moeten hopen dat er darr ooit een GP zou worden gehouden Laten ze het samen met het RAM festival organiseren en de centen naar reeds lopende evenementen laten vloeien
Let wel ik ben geen antie race-fan maar vind dit geldverkwisting
De naam Golden Tuliprally blijft gewoon om de naamsbekendheid staan niet omdat ze nog sponsoren en zij hebben dus ook geen invloed op het hoe en wat met deze rally
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten