Golden Tulip Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Golden Tulip Rally 2006

Berichtdoor Turboboost » vr mei 05, 2006 12:46

Geen mooi bericht, alles zag er zo goed uit met de naam Ultimate BP rally. :? Hopelijk weet men nog een nieuwe hoofdsponsor te vinden.
Turboboost

Berichtdoor Wolter » vr mei 05, 2006 12:59

Inderdaad een beetje vreemd bericht. Ben wel benieuwd naar de exacte reden waarom BP dit besluit heeft genomen.
Wolter

Berichtdoor Holkers » vr mei 05, 2006 13:01

Ultimate Masters of Zandvoort?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor stefanjonas » vr mei 05, 2006 16:50

als er geen goede sponsor wordt gevonden zal de grootste vrees toch werkelijkheid worden, dan wordt de golden tulip rally een ééndagsrally:s
stefanjonas

Berichtdoor pedduhwick » vr mei 05, 2006 17:02

dus als ik het goed begrijp wil Golden Tulip Hotels dr een 1 dags evement van maken... :? hoezo... :o :( het is het 1 van de grootste evementen van nederland met zoveel bezoekers waarom dan een 1 dagsevement dr van maken :? daar kan ik met m'n hoofd niet bij
pedduhwick

Berichtdoor Niels2 » vr mei 05, 2006 17:17

pedduhwick schreef:dus als ik het goed begrijp wil Golden Tulip Hotels dr een 1 dags evement van maken... :? hoezo... :o :( het is het 1 van de grootste evementen van nederland met zoveel bezoekers waarom dan een 1 dagsevement dr van maken :? daar kan ik met m'n hoofd niet bij

Geld.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor MichSTI » za mei 06, 2006 14:14

Laten we er dan maar de Rallysport.nl Hellendoorn Rally van maken.. Wij hebben geld zat, niet? ;)
MichSTI

Berichtdoor TWENGELTJE » zo mei 07, 2006 12:11

Niet alleen de masters word door BP gesponsord maar ook het ``domme`` evenement Monaco aan de maas maakt hun centen op

Ik vind dit namelijk zo`n dom evenement wat zou moeten hopen dat er darr ooit een GP zou worden gehouden Laten ze het samen met het RAM festival organiseren en de centen naar reeds lopende evenementen laten vloeien

Let wel ik ben geen antie race-fan maar vind dit geldverkwisting

De naam Golden Tuliprally blijft gewoon om de naamsbekendheid staan niet omdat ze nog sponsoren en zij hebben dus ook geen invloed op het hoe en wat met deze rally
TWENGELTJE

Berichtdoor Holkers » zo mei 07, 2006 12:23

MichSTI schreef:Laten we er dan maar de Rallysport.nl Hellendoorn Rally van maken.. Wij hebben geld zat, niet? ;)

nop :roll:
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor WILS SPORT » zo mei 07, 2006 12:45

Niels2 schreef:
pedduhwick schreef:dus als ik het goed begrijp wil Golden Tulip Hotels dr een 1 dags evement van maken... :? hoezo... :o :( het is het 1 van de grootste evementen van nederland met zoveel bezoekers waarom dan een 1 dagsevement dr van maken :? daar kan ik met m'n hoofd niet bij

Geld.

Waarom zou in godshemelsnaam een HOTELketen
van iets een EENdagsevenement willlen maken????
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor Niels2 » zo mei 07, 2006 13:19

WILS SPORT schreef:
Niels2 schreef:

Geld.

Waarom zou in godshemelsnaam een HOTELketen
van iets een EENdagsevenement willlen maken????

Tel de Golden Tulip Hotels in Hellendoorn/Nijverdal/Holten/Den Ham etc eens.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Werner » ma mei 08, 2006 11:17

TWENGELTJE schreef:Niet alleen de masters word door BP gesponsord maar ook het ``domme`` evenement Monaco aan de maas maakt hun centen op

Ik vind dit namelijk zo`n dom evenement wat zou moeten hopen dat er darr ooit een GP zou worden gehouden Laten ze het samen met het RAM festival organiseren en de centen naar reeds lopende evenementen laten vloeien

De naam Golden Tuliprally blijft gewoon om de naamsbekendheid staan niet omdat ze nog sponsoren en zij hebben dus ook geen invloed op het hoe en wat met deze rally

Monaco aan de Maas was dus gewoon wel erg gaaf vorig jaar. Tuurlijk zie je als race/rallyfan liever een echte wedstrijd, maar het niveau van de deelnemers, en de sghow die ze neerzetten vergoed een hoopl. Bovendien staan er dus wel 300.000 man langs de kant, en das toch interessant om reclame voor te maken.
Werner

Berichtdoor TWENGELTJE » ma mei 08, 2006 11:28

Ik snap best dat het gaaf was om te zien
BP had echter iets toe gezegd en trekt zich vanwege zo`n evenement terug uit hellendoorn en dat vind ik niet kloppen Hellendoorn was en is toch altijd een goed evenement waar ook vele duizenden mensen komen
TWENGELTJE

Berichtdoor pedduhwick » ma mei 08, 2006 14:50

TWENGELTJE schreef:Ik snap best dat het gaaf was om te zien
BP had echter iets toe gezegd en trekt zich vanwege zo`n evenement terug uit hellendoorn en dat vind ik niet kloppen Hellendoorn was en is toch altijd een goed evenement waar ook vele duizenden mensen komen

ben ik met je eens ik zie nog niet zo 1, 2, 3 een formule 1 auto op BP brandstof rijden kan met een rallyauto wel...
pedduhwick

Berichtdoor John Raven » ma mei 08, 2006 14:59

TWENGELTJE schreef:Niet alleen de masters word door BP gesponsord maar ook het ``domme`` evenement Monaco aan de maas maakt hun centen op

Volgens mij is de hoofdsponsor van Monaco aan de Maas een biermerk... en niet BP...
John Raven

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden