Dus, ben ik lid van de VZW Automobile Club Namen (België). Ik ben niet een perfecte tweetalige maar ik trek mijn plan in de taal van Willem d'Orange.
We (mijn club) organiseren de Rallye de Wallonie, één van de rallies van het belgsiche kamioenschap. Dit jaar, zal het de 23ste editie zijn. We zouden graag veel buitenlandse piloten aan de start van onze wedstrijd zien.
We hebben een prachtige website; met alle inlichtingen voor de deelnemers en de toeschouwers. Deze infos worden in drie talen vertaald (NL, FR en EN):
Nog meer: we maken speciale financiele toestanden voor buitenlandse piloten die met een WRC, een A8, een Super 1600, een GT of een speciale wagen (FORD RS 2000, Opel MANTA 400 of 200, ...) aan onze wedstrijd willen deelnemen.
Als U belangstelling hebt om aan onze rallye deel te nemen, aarzel me niet een e-mail te sturen; als onze website niet voldoende is:
wat zijn hierbij een beetje de mooie proeven of mooie punten?
Op de site stond eerst nog wel een klein kaartje alvast met de SS
Maar kan ik nu niet meer vinden, en het is voor het eerst dat we naar deze gaan misschien alvast iemand wat tips?
We proberen het beste in de taal van Vondel te doen. We hebben nog niet een 100% nederlandstalige website (misschien het volgende jaar) maar jullie kunnen er al veel inlichtingen in het Nederlands op vinden.
In elke ondersoorten op onze website, kunnen jullie elke keer een informatie in het Nederlands lezen.
Alle noodzakelijke informaties staan, in deze taal, op onze website.
We proberen in de toekomst nog beter te doen.
Om jullie tijdens onze wedstrijd (28, 29 en 30 april) te zien.