Zuiderzee rally/sprint

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » di dec 13, 2005 19:52

David Westenbrink schreef:Ja hey jongens!

Kunnen we niet een forum maken waarop we met zn allen de proeven van de komende rally's gaan uitwisselen :P

hoeist :)

Maar wat heb je er aan?
je mag toch niet illegaal verkennen? :wink: :D
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor ferry bakker » di dec 13, 2005 20:20

ja maar het is ook niet om illegaal te verkennen

nee ik zou graag de proeven hebben om tegen mijn vrienden te kunnen zeggen ,, zijn erg bang dat ze koning media tegen komen.

dus moeten vlucht route,s zoeken

geloof je toch wl he !!!!! :wink: :arrow:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor Erik » di dec 13, 2005 21:35

David Westenbrink schreef:*zwijmel* ja inderdaad :)

Bijvoorbeeld de oude zomerdijk tussen Meppel en Zwartsluis. Levensgevaarlijk, maar o zo mooi :)

Staphorsterveld....

Ook mooi, Midden Drenthe! Daar reden ze vroeger ook een paar proeven. En dan i.c.m. TT circuit :)

Noord Nederland moet de rallysport nog ontdekken. Ze zijn hier nog van 'de brommers' :)

En ja, het ging idd om Onna :) Ook een trainingslocatie :)


Proef Onna is onderdeel van de reeds meerdere malen in mijn gedachten uitgezette ZuidWestDrenthe Rally :wink: Nu gaat de ZZR ermee aan de haal, de rovers..

Noord Nederland is idd een zwarte vlek op rallysportgebied, kijk naar dit forum, wij zijn zo ongeveer de meest noordelijke leden, terwijl we op de grens met Overijssel wonen.. "Onbekend maakt onbemind"...

:) Zullen wij het voortouw dan maar nemen David? De "ZW Drenthe Rallysprint", 1 proefje om mee te beginnen, heb al eentje van 25km op het oog..
Erik
 
Berichten: 72
Geregistreerd: di sep 23, 2003 18:36

Berichtdoor staphorstrallying » di dec 13, 2005 22:36

dan moeten julie ook zorgen dat er een KP in/rondom staphorst komt 8) :P Daar kennen ze de sport echt nog niet :wink:
staphorstrallying
 
Berichten: 219
Geregistreerd: di jul 26, 2005 16:31
Woonplaats: Staphorst

Berichtdoor Rallyphoto » wo dec 14, 2005 9:39

David Westenbrink schreef:*zwijmel* ja inderdaad :)

Bijvoorbeeld de oude zomerdijk tussen Meppel en Zwartsluis. Levensgevaarlijk, maar o zo mooi :)

Staphorsterveld....

Ook mooi, Midden Drenthe! Daar reden ze vroeger ook een paar proeven. En dan i.c.m. TT circuit :)

Noord Nederland moet de rallysport nog ontdekken. Ze zijn hier nog van 'de brommers' :)

En ja, het ging idd om Onna :) Ook een trainingslocatie :)


Die mooie oude zomerdijk, klopt, spectaculair mooi. Als kleine jongen uit het mooie Zwartsluis ken ik deze plek als geen ander en als je dan de driehoek tussen Zwartluis , Meppel en Zwolle (rondweg achter Holtebroek en de Agnietenberg) gaat bekijken voor proeven, denk ik dat er wel een paar mooie in te richten zijn.
Life goes pretty fast, you could miss it! :twisted:

Afbeelding
Avatar gebruiker
Rallyphoto
 
Berichten: 140
Geregistreerd: di feb 08, 2005 23:23
Woonplaats: Uithoorn

Berichtdoor Jan » wo dec 14, 2005 9:47

Maar jah dank krijg je dat gezeur weer zoals bij de Vechtdal Rallyspint:

Er komen te veel evenementen en dat kost weer te veel geld. Dit is in andere topics al meerdere malen aangehaald overigens. Ik zelf zou het niet zo erg vinden, hoe meer hoe mooier, maar niet iedere rijder heeft zo'n budget en zoveel tijd om daar dan aan deel te nemen.
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Werner » wo dec 14, 2005 12:08

Jan schreef:Maar jah dank krijg je dat gezeur weer zoals bij de Vechtdal Rallyspint:

Er komen te veel evenementen en dat kost weer te veel geld. Dit is in andere topics al meerdere malen aangehaald overigens. Ik zelf zou het niet zo erg vinden, hoe meer hoe mooier, maar niet iedere rijder heeft zo'n budget en zoveel tijd om daar dan aan deel te nemen.


Met wat minder deelnemers kan je wel een stuk strakker tijdschema in elkaar zetten zodat een evenement minder lang duurt. Scheelt weer in de overlast voor de omgeving, het plezier van de deelnemers die wel meedoen (minder lang wachten) en in de kosten denk ik.
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Werner » wo dec 14, 2005 12:08

Jan schreef:Maar jah dank krijg je dat gezeur weer zoals bij de Vechtdal Rallyspint:

Er komen te veel evenementen en dat kost weer te veel geld. Dit is in andere topics al meerdere malen aangehaald overigens. Ik zelf zou het niet zo erg vinden, hoe meer hoe mooier, maar niet iedere rijder heeft zo'n budget en zoveel tijd om daar dan aan deel te nemen.


Met wat minder deelnemers kan je wel een stuk strakker tijdschema in elkaar zetten zodat een evenement minder lang duurt. Scheelt weer in de overlast voor de omgeving, het plezier van de deelnemers die wel meedoen (minder lang wachten) en in de kosten denk ik.
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor briljant » wo dec 14, 2005 12:41

Werner schreef:
Met wat minder deelnemers kan je wel een stuk strakker tijdschema in elkaar zetten zodat een evenement minder lang duurt. Scheelt weer in de overlast voor de omgeving, het plezier van de deelnemers die wel meedoen (minder lang wachten) en in de kosten denk ik.


Dat is helaas niet mogelijk denk ik omdat je als organisatie voor een korter evenement dezelfde premie aan verzekering kwijt bent en de andere kosten ook niet veel lager zullen zijn.
Dus ben je een redelijk startveld nodig om uit de kosten te komen want ook sponsoring voor organisaties is erg moeilijk en niet kosten dekkend.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Werner » wo dec 14, 2005 15:52

Ik weet ook wel dat je met meer deelnemers het makkelijker zal hebben omdat er een aantal kosten onafhankelijk zal zijn van het aantal deelnemers. Maar een verzekeringsmaatschappij zal je toch over moeten kunnen halen om minder premie te vragen als er minder auto's rijden. Er is immers gewoon minder risico.
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor nkroeze » wo dec 14, 2005 15:58

Je onderhandeld als organisator niet met een verzekeraar, omdat dat simpelweg niet mogelijk is!

Je betaald een vast bedrag (per organiserende dag, dus ongeacht de lengte) aan de KNAF, waardoor je de verzekering hebt.... (Die heeft dat integraal uitbesteed)
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor briljant » wo dec 14, 2005 16:48

nkroeze schreef:Je onderhandeld als organisator niet met een verzekeraar, omdat dat simpelweg niet mogelijk is!

Je betaald een vast bedrag (per organiserende dag, dus ongeacht de lengte) aan de KNAF, waardoor je de verzekering hebt.... (Die heeft dat integraal uitbesteed)

dank je Niels :)
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Werner » wo dec 14, 2005 18:19

Ah, dat wist ik niet. Toch weer wat geleerd vandaag.
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron