Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
boarder71 schreef:Erg leuk dat De Winkel in de S12 aan de start staat. Zou toch een top 5 positie moeten kunnen behalen.
MIjn vraag is echter; waarmee gaat Van Eldik dan rijden. Heeft Van Eldik soms meerdere S12's in de schuur staan? Op de voorlopige startlijst staat Van Eldik namelijk ook genoteerd met een S12.
jeroenvdheiden schreef:boarder71 schreef:Erg leuk dat De Winkel in de S12 aan de start staat. Zou toch een top 5 positie moeten kunnen behalen.
MIjn vraag is echter; waarmee gaat Van Eldik dan rijden. Heeft Van Eldik soms meerdere S12's in de schuur staan? Op de voorlopige startlijst staat Van Eldik namelijk ook genoteerd met een S12.
Leuk boarder dat je met die vraag komt ik vroeg namelijk na het inspecteren van de startlijst gisteravond mij hetzelfde af.....
ik vermoed dat van Eldik gewoon in ''de'' S12 start....
savrallying schreef:jeroenvdheiden schreef:boarder71 schreef:Erg leuk dat De Winkel in de S12 aan de start staat. Zou toch een top 5 positie moeten kunnen behalen.
Leuk boarder dat je met die vraag komt ik vroeg namelijk na het inspecteren van de startlijst gisteravond mij hetzelfde af.....
ik vermoed dat van Eldik gewoon in ''de'' S12 start....
Staat allemaal al in het Jan de Winkel Topic. Van Eldik heeft 2 keer een S 12. Één voor de verhuur de andere voor hem zelf.
Sanderboy schreef:wat voorn subaru wrc rijd die paul kirthi dan ik heb nog nooit van hem gehoord wie kan mij vertellen wan dit voor subaru wrc is ? ook een 12:P of een 11 of een 10 of een 8
Holkers schreef:jeroenvdheiden schreef:Oke dankjewel dat wist ik niet, thnx!
Als je even buiten dit topic kijkt, dan gaat er een wereld voor je open
jeroenvdheiden schreef:Holkers schreef:jeroenvdheiden schreef:Oke dankjewel dat wist ik niet, thnx!
Als je even buiten dit topic kijkt, dan gaat er een wereld voor je open
[offtopic]
jemig Holkers je verbreed mn horizon
[/offtopic]
Erg leuk dat De Winkel in de S12 aan de start staat. Zou toch een top 5 positie moeten kunnen behalen.
Top 5 reed ie al met de Clio! Top 3 vind ik meer op z'n plaats.
Top 5 reed hij inderdaad al met een Clio. Maar rekening houdend met het feit dat hij (bij mij weten althans) weinig tot geen ervaring met de S12 heeft weet ik nog niet of hij voor Van Eldik, Wevers en Boers zal rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast