Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Tijdschema
Vrijdag 14 september 2007 - eerste etappe
19.00 uur Start, Manege ’t Oale spoor, Hellendoorn
twee maal 2 klassementsproeven in omgeving Hellendoorn
23.00 uur Finish eerste etappe, Manege ’t Oale spoor, Hellendoorn
Zaterdag 15 september 2007 - tweede etappe
08.30 uur Start tweede etappe, Manege ’t Oale spoor, Hellendoorn
twee maal 3 klassementsproeven in omgeving Rijssen
twee maal 3 klassementsproeven in omgeving Hellendoorn
20.00 uur Finish, Manege ’t Oale spoor, Hellendoorn
troost schreef:
Kleinjan krijgt hoogst waarschijnlijk die skoda niet klaar
te veel schade.
Heb dit gehoord van een monteur van kleinjan.
Dus zullen we maar afwachten.
neutje schreef:troost schreef:
Kleinjan krijgt hoogst waarschijnlijk die skoda niet klaar
te veel schade.
Heb dit gehoord van een monteur van kleinjan.
Dus zullen we maar afwachten.
Volgens mij komt de auto gewoon optijd klaar en rijd ie zekers.
GeertN schreef:Even een einde aan een discussie maken!!!!!
De hergroepering is bij Teunis Automotiv op het terrein. (achter Lucky)
Mijn bron is het betrouwbaarst, want ik heb deze locatie zelf getekend.![]()
Geert Nijland
Organisatie Hellendoorn Rally
pedduhwick schreef:goedzo!achter lucky? klopt zit teunis maar, recht achter lucky of achter heutink? want het lijkt mij dat bij de Teunis achter lucky niet zoveel auto's kunnen staan (ik kan het mis hebben)..
rallyfan_17 schreef:Heeft er al iemand foto´s van de S2000 van dennis kuipers ???
Achtrs schreef:pedduhwick schreef:goedzo!achter lucky? klopt zit teunis maar, recht achter lucky of achter heutink? want het lijkt mij dat bij de Teunis achter lucky niet zoveel auto's kunnen staan (ik kan het mis hebben)..
Noh Teunis heeft aan beide kanten van de weg ruimte, en achter de "oude" teunis is ook nog een redelijk oppervlakte dus ik neem aan dat het wel genoeg moet zijn.
TWENGELTJE schreef:Achtrs schreef:pedduhwick schreef:goedzo!achter lucky? klopt zit teunis maar, recht achter lucky of achter heutink? want het lijkt mij dat bij de Teunis achter lucky niet zoveel auto's kunnen staan (ik kan het mis hebben)..
Noh Teunis heeft aan beide kanten van de weg ruimte, en achter de "oude" teunis is ook nog een redelijk oppervlakte dus ik neem aan dat het wel genoeg moet zijn.
Het ligt natuurlijk aan hoe lang de hergroepering is maar als deze b.v 30 minuten is kun je nooit meer dan 30 auto`s tegelijk hebben en dan is de ruimte achter de oude teunis meer dan genoeg
Starkoo schreef:welke 2 proefen zijn er op de Vrijdag, Lutteberg ring en Daarle toch, ik ga alleen vrijdag avond omdat ik zaterdag in Maurik zit nk autocross, geen zin om info pakket te kopen voor een avond!
pedduhwick schreef:TWENGELTJE schreef:Achtrs schreef:pedduhwick schreef:goedzo!achter lucky? klopt zit teunis maar, recht achter lucky of achter heutink? want het lijkt mij dat bij de Teunis achter lucky niet zoveel auto's kunnen staan (ik kan het mis hebben)..
Het ligt natuurlijk aan hoe lang de hergroepering is maar als deze b.v 30 minuten is kun je nooit meer dan 30 auto`s tegelijk hebben en dan is de ruimte achter de oude teunis meer dan genoeg
Ja daar ben ik mee eens maar ik heb het over de nieuwe teunis hier is (volgens mij) nog minder ruimte aan de zijkant...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast