Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Achtrs » wo sep 05, 2007 22:15

Mark Verhoeven schreef:
Appart heb die gast gister gemaild en die zegt vanaf vrijdag, zou die dan volgende week vrijdag bedoelen

Lijkt me logisch! Als de info verkrijgbaar is, zijn ook de proeven bekend... Het lijkt me dat ze daar even mee wachten tot na de tijd dat de deelnemers die info hebben. (donderdag 13 sept.)

Jah lijkt mij ook, en het staat nu op de site dus je mail heef tin elk geval geholpen ;)... Maar zoals ik dit lees bedoelt hij de vrijdagmorgen van de rally, jmmr dat je het pakket niet meer op de donderdag voor de rally kan kopen. Was wel makkelijk geweest met de planning enzo, maar is ff kijken wat voor lesrooster ik vrijdag heb :)

Was er eigenlijk al bekend hoe laat de eerste auto over het podium gaat, of van start gaat op de 1e proef.

Edit:/ kep het al gevonden :) stond in het nieuwsbericht 1e auto start om 19:00 op vrijdag avond. Dat gaat makkelijk lukken voor mij :)
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor John » wo sep 05, 2007 22:37

Achtrs schreef:
Mark Verhoeven schreef:
Appart heb die gast gister gemaild en die zegt vanaf vrijdag, zou die dan volgende week vrijdag bedoelen

Lijkt me logisch! Als de info verkrijgbaar is, zijn ook de proeven bekend... Het lijkt me dat ze daar even mee wachten tot na de tijd dat de deelnemers die info hebben. (donderdag 13 sept.)

Jah lijkt mij ook, en het staat nu op de site dus je mail heef tin elk geval geholpen ;)... Maar zoals ik dit lees bedoelt hij de vrijdagmorgen van de rally, jmmr dat je het pakket niet meer op de donderdag voor de rally kan kopen. Was wel makkelijk geweest met de planning enzo, maar is ff kijken wat voor lesrooster ik vrijdag heb :)

Was er eigenlijk al bekend hoe laat de eerste auto over het podium gaat, of van start gaat op de 1e proef.

Edit:/ kep het al gevonden :) stond in het nieuwsbericht 1e auto start om 19:00 op vrijdag avond. Dat gaat makkelijk lukken voor mij :)

19.00 is podium dan nog naar een kp, zal dus wel tussen 19.20 en 19.30 zijn
John

Berichtdoor erikjan » wo sep 05, 2007 22:41

toch jammer dat het tegenwoordig zo vroeg donker is....

maar goed, ik ga ervanuit dat de dit jaar de bocht achter de kerk in Daarle weer aandoen, dus dan weet ik al waar ik ga staan 's avonds :wink:
erikjan

Berichtdoor jeroenvdheiden » do sep 06, 2007 6:23

Ja inderdaad heeft me mailtje dan geholpen :)
De dag van de rally poe lastig weer.....
de kerk bij daarle weet ik zo niet of ze die op vrijdag aandoen, ik hoorde dat ze in een andere richting zaten....

even een discussie punt:

Heel a-sociaal ik koop op elke rally waar ik kom netjes mijn programma boekje maar 2 dagen van te voren, ik ga echt opzoek naar het programma/plattegrond op internet dit jaar namely; vrijdag werken, programma kopen, de rally vervolgens ook nog uitstippelen waar je gaat staan etc. en er ook nog heen rijden... nee dat zie ik nie gebeuren
had deze discussie vorig jaar ook in Zweden waar ik was, ze wilden daar ook het programma zo laat mogelijk in de verkoop gooien (1 en half uur voor de rally van start ging) om zo weinig mogelijk illegale kopies tegen te komen op internet maar volgens mij werkt dit averechts en gaat hierdoor juist iedereen opzoek omdat iedereen goed beslagen te ijs wil gaan, natuurlijk vind ik ook dat je de organisatie ''helpt'' en de kosten drukt door het programma te kopen maar qua functionaliteit is het natuurlijk niet handig..... , jullie mening?
jeroenvdheiden

Berichtdoor pedduhwick » do sep 06, 2007 9:11

ik kan bevestigen er is geen hergroupering bij lucky op het terrein!
pedduhwick

Berichtdoor jeroenvdheiden » do sep 06, 2007 9:50

pedduhwick schreef:ik kan bevestigen er is geen hergroupering bij lucky op het terrein!

Bevestigen via bron?

waar moet de hergroepering anders zijn daar? Nijhof & Wassink?
of wat zit daar nog meer in de buurt?, als ik de kaart bekijk is het echt in die hoek.... of kijk ik nu scheel :roll:
jeroenvdheiden

Berichtdoor pedduhwick » do sep 06, 2007 9:54

jeroenvdheiden schreef:
pedduhwick schreef:ik kan bevestigen er is geen hergroupering bij lucky op het terrein!

Bevestigen via bron?

of wat zit daar nog meer in de buurt?, als ik de kaart bekijk is het echt in die hoek.... of kijk ik nu scheel :roll:

nee klopt het staat op dekaart echt op lucky, maar ik werk bij lucky en heb via hun dat gehoort, dus ik ga ervanuit dat ik mijn bron kan vertrouwen. ze waren wel in gesprek geweest erover.
pedduhwick

Berichtdoor jeroenvdheiden » do sep 06, 2007 10:01

pedduhwick schreef:
jeroenvdheiden schreef:

Bevestigen via bron?

nee klopt het staat op dekaart echt op lucky, maar ik werk bij lucky en heb via hun dat gehoort, dus ik ga ervanuit dat ik mijn bron kan vertrouwen. ze waren wel in gesprek geweest erover.

Ok zou spijkerman wel ff een hyve berichtje sturen, die moet het weten, want lijkt mij echt overduidelijk zou de kaart dan niet kloppen.... heel appart

Afbeelding

een ander groot leeg plekje daar in de buurt??
Laatst bijgewerkt door jeroenvdheiden op do sep 06, 2007 10:12, in totaal 3 keer bewerkt.
jeroenvdheiden

Berichtdoor pipo » do sep 06, 2007 10:01

dus geen koffie ? :wink:
pipo

Berichtdoor Robert_ » do sep 06, 2007 10:12

jeroenvdheiden schreef:Ja inderdaad heeft me mailtje dan geholpen :)
De dag van de rally poe lastig weer.....
de kerk bij daarle weet ik zo niet of ze die op vrijdag aandoen, ik hoorde dat ze in een andere richting zaten....

even een discussie punt:

Heel a-sociaal ik koop op elke rally waar ik kom netjes mijn programma boekje maar 2 dagen van te voren, ik ga echt opzoek naar het programma/plattegrond op internet dit jaar namely; vrijdag werken, programma kopen, de rally vervolgens ook nog uitstippelen waar je gaat staan etc. en er ook nog heen rijden... nee dat zie ik nie gebeuren
had deze discussie vorig jaar ook in Zweden waar ik was, ze wilden daar ook het programma zo laat mogelijk in de verkoop gooien (1 en half uur voor de rally van start ging) om zo weinig mogelijk illegale kopies tegen te komen op internet maar volgens mij werkt dit averechts en gaat hierdoor juist iedereen opzoek omdat iedereen goed beslagen te ijs wil gaan, natuurlijk vind ik ook dat je de organisatie ''helpt'' en de kosten drukt door het programma te kopen maar qua functionaliteit is het natuurlijk niet handig..... , jullie mening?

Nja ik vind het ook vervelend. Ik had ook al eerder een pakketje willen kopen, zodat ik alvast het eea kon uitstippelen (misschien zelfs de route al wel rijden om mooie plaatsen te zoeken). Maar aan de andere kant, elke rally was voor mij nieuw dit jaar, en ik ben er altijd nog uitgekomen door op de dag zelf een pakketje te kopen.
Gewoon erg vroeg een pakketje kopen, cafeetje opzoeken, bakkie dr bij en de planning maken. 8) :lol:
Als ik het pakket eerder had kunnen kopen had ik de KP's wss. in de Tomtom gezet, maar ach, we komen er wel. :wink: Vind het wel prima zo! :P
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor pedduhwick » do sep 06, 2007 10:21

jeroenvdheiden schreef:
pedduhwick schreef:
jeroenvdheiden schreef:

Bevestigen via bron?

Ok zou spijkerman wel ff een hyve berichtje sturen, die moet het weten, want lijkt mij echt overduidelijk zou de kaart dan niet kloppen.... heel appart

Hij zegt niets te weten ik heb het van mijn baas.. niet van hem..
pedduhwick

Berichtdoor McSnowy » do sep 06, 2007 11:32

Ik denk dat het dan bij Teunis is, ook een mogelijkheid vanwege aanrijroutes en ruimte voor eventueel publiek
McSnowy

Berichtdoor boink » do sep 06, 2007 11:48

pedduhwick schreef:
jeroenvdheiden schreef:
pedduhwick schreef:
jeroenvdheiden schreef:

Bevestigen via bron?

Hij zegt niets te weten ik heb het van mijn baas.. niet van hem..

het klopt wel want vrijdagavond is er in lucky dangerous mind, dan lijkt het me logisch dat lucky zijn parkeerplaatsen vrijhoud voor de bezoekers daarvan
boink

Berichtdoor Ton Van Spanje » do sep 06, 2007 11:51

Zo zo. Er zitten hier nogal wat investeerders. En dan niet zo benauwd ook. Nee, niet simpel wat beleggen in aandeeltjes, nee gelijk het echte werk. Speculeren. :)
Ton Van Spanje

Berichtdoor jeroenvdheiden » do sep 06, 2007 12:00

Absoluut Speculeren!

Haha het is inderdaad niet bij Lucky op het terrein, weetje....

we zien wel het is er igv ergens in de buurt!!
jeroenvdheiden

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden