ExTaxi schreef:Een pannekoek.....Een pannekoek......Een pannekoek in mun onderbroek. Ik ben noar een wc op zoek veur die pannekoek in mun onderbroek, lalalalalala
*wat een volk*
WC experience, => geweldige band
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Biturbo schreef:Jammer eigenlijk dat het kampioenschap nu al beslist is. Hoop wel dat de nieuwe kampioen "gewoon" het jaar afmaakt.
een Kampioen moet zich laten zien dus naar Hengelo :pduvalthebest schreef:Biturbo schreef:Jammer eigenlijk dat het kampioenschap nu al beslist is. Hoop wel dat de nieuwe kampioen "gewoon" het jaar afmaakt.
Voor mij mag hij eens afkomen naar de Condroz Rally hoor !
Hij ging er vorig jaar al rijden maar heeft dan toch in Nederland gereden.
Zo zien we eens een Subaru WRC S12 in Belgie
Starkoo schreef:een Kampioen moet zich laten zien dus naar Hengelo :pduvalthebest schreef:Biturbo schreef:Jammer eigenlijk dat het kampioenschap nu al beslist is. Hoop wel dat de nieuwe kampioen "gewoon" het jaar afmaakt.
Voor mij mag hij eens afkomen naar de Condroz Rally hoor !
Hij ging er vorig jaar al rijden maar heeft dan toch in Nederland gereden.
Zo zien we eens een Subaru WRC S12 in Belgie
Ach dat is weer iets wat voor verbetering kan, maar de 30 euro voor 2 dagen is een beetje veel als je van ver komt, 16, voor 2 dag is beter dan krijg je ook meer publiek! Maar het was een helle mooie rally! Tom Holton mogen ze wel vaker naar Nederland halen mooi gooi werk!santacruz schreef:Net terug van twee dagen rally. Ik heb een super weekend gehad. Mooi weer, schitterende kp's. En wat die kaart betreft.......oke, hij kan duidelijker maar ik reed samen met mijn Tomtom overal in 1 keer naar toe.
Mij zie je volgend jaar terug in West-Brabant
SubaruMen schreef:Wat is der gebeurd met Van Eldik?
KP23 5sec op Kleinjan
KP24 11 Sec verloren op Kleinjan
1.Harry Kleinjan
2.David Turnbull
3. Dirk Boers
4 Mark van Eldik
Wolter schreef:Op KP4 Vosdonk begreep ik een note verkeerd, waardoor de concentratie iets minder was, en toen linksachter dwars een stoeprand geraakt: wielophanging kapot.
Wolter schreef:Tot vannacht gesleuteld en we starten zometeen vol goede moed in de sprint.
briljant schreef:Mark en Michel gefeliciteerd.
Harry en Annemieke bedankt voor de spanning.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten