Dan nog heeft de Knaf er inderdaad weinig mee te maken, maar goed, zo'n reactie van jou is dan erg overdreven
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
jeroenvdheiden schreef:Zoefff schreef:Oef, da wordt nog wat... Zonder tomtom en met een kaartleesende vrouw langs me...
Lees even goed eerder genoemde informatie sites en schrijf van te voren via maps.google.nl op waar je langs wil,
en print de gedtaileerde kaarten even uit via google maps
Zoefff schreef:
doe het wel op de gebruikelijke manier als ik de tomtom niet tot beschikking heb... beetje kaartlezen en met de focus de rest van de auto's achterna rijden waarvan ik zoiets heb; die zou welles naar de rally gaan...
Jan schreef:Weet je wat ik trouwens altijd zo gek vindt? Dan is er bijvoorbeeld Rally in Helmond, en dan zie je op de snelweg bij Nijmegen allemaal van die dikke Impreza's kats de andere kant op rijdenMoet er niet aan denken om daar achter aan te rijden onder het motto 'die gaat er misschien ook wel heen'
jeroenvdheiden schreef:
Iemand trouwens nog interesse in de (mogelijke) scanner frequenties van de rally? vanwege het feit dat de KNAF het niet organiseert is het waarschijnlijk een gehuurde frequentie...
Jan schreef:Waarschijnlijk bedoelt Jeroen dat de Knaf de licenties uitdeelt (lees BSR)...
Dan nog heeft de Knaf er inderdaad weinig mee te maken, maar goed, zo'n reactie van jou is dan erg overdreven
TWENGELTJE schreef:jeroenvdheiden schreef:
Iemand trouwens nog interesse in de (mogelijke) scanner frequenties van de rally? vanwege het feit dat de KNAF het niet organiseert is het waarschijnlijk een gehuurde frequentie...
De mobilofooms huurt elke rally bij de rallypool en ik zou niet wten waarom de hellendoornrally die daar niet zou huren
Misschien dat er wat rxtra is gehuurt omdat er meer dan 4 proeven tegelijk worden verreden op zaterdag
tommeke_B schreef:Enkele foto's van de porsche van snijers die ook afkomt naar de hellendoorn : www.tombuyse.net
jeroenvdheiden schreef:Publieksinfo kost 15 Euro en is vanaf As. Vrijdag bij de wel bekende voorverkoop adressen te koop''
www.hellendoorn.eu schreef:Publieksinfo inclusief entree servicepark €15.00 vanaf 14 september
tommeke_B schreef:Enkele foto's van de porsche van snijers die ook afkomt naar de hellendoorn : www.tombuyse.net
Achtrs schreef:jeroenvdheiden schreef:Publieksinfo kost 15 Euro en is vanaf As. Vrijdag bij de wel bekende voorverkoop adressen te koop''
ohw, op de site daat dat ze pas op de 14 te koop zijn..www.hellendoorn.eu schreef:Publieksinfo inclusief entree servicepark €15.00 vanaf 14 september
Hallo Jeroen.
De verkoop start op vrijdagmorgen.
De prijs is € 15,00 incl toegang servicepark.
Groeten Anno .Bakker.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ---------@home.nl [mailto:-------@home.nl]
Verzonden: maandag 3 september 2007 13:23
Aan: info@hellendoornrally.eu
Onderwerp: Publieksinfo
Geachte organisatie,
Ik zag dat de voorverkoopadressen bekend zijn waar je publieks info kunt kopen
Enkel rust mij nu nog de vragen;
Vanaf welke datum kunnen deze gekocht worden op de genoemde plaatsen?
Wat is de prijs van een publiekspakket?
Ik hoor het graag tegemoet,Appart heb die gast gister gemaild en die zegt vanaf vrijdag, zou die dan volgende week vrijdag bedoelen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast