Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan » wo sep 05, 2007 14:37

Waarschijnlijk bedoelt Jeroen dat de Knaf de licenties uitdeelt (lees BSR)...

Dan nog heeft de Knaf er inderdaad weinig mee te maken, maar goed, zo'n reactie van jou is dan erg overdreven :roll:
Jan

Berichtdoor Zoefff » wo sep 05, 2007 14:43

jeroenvdheiden schreef:
Zoefff schreef:Oef, da wordt nog wat... Zonder tomtom en met een kaartleesende vrouw langs me... :lol:

Lees even goed eerder genoemde informatie sites en schrijf van te voren via maps.google.nl op waar je langs wil,
en print de gedtaileerde kaarten even uit via google maps

:roll: doe het wel op de gebruikelijke manier als ik de tomtom niet tot beschikking heb... beetje kaartlezen en met de focus de rest van de auto's achterna rijden waarvan ik zoiets heb; die zou welles naar de rally gaan... :lol:
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor Jan » wo sep 05, 2007 14:46

Zoefff schreef:
:roll: doe het wel op de gebruikelijke manier als ik de tomtom niet tot beschikking heb... beetje kaartlezen en met de focus de rest van de auto's achterna rijden waarvan ik zoiets heb; die zou welles naar de rally gaan... :lol:

Weet je wat ik trouwens altijd zo gek vindt? Dan is er bijvoorbeeld Rally in Helmond, en dan zie je op de snelweg bij Nijmegen allemaal van die dikke Impreza's kats de andere kant op rijden :roll: Moet er niet aan denken om daar achter aan te rijden onder het motto 'die gaat er misschien ook wel heen' :D
Jan

Berichtdoor Zoefff » wo sep 05, 2007 14:51

Jan schreef:Weet je wat ik trouwens altijd zo gek vindt? Dan is er bijvoorbeeld Rally in Helmond, en dan zie je op de snelweg bij Nijmegen allemaal van die dikke Impreza's kats de andere kant op rijden :roll: Moet er niet aan denken om daar achter aan te rijden onder het motto 'die gaat er misschien ook wel heen' :D

Hahaha, ach daar heb ik weer het geluk dat ik de weg op me duimpje ken daar... :lol: nee ik heb het volle vertrouwen in me kaartleesende vriendin.... ahum :wink:

En nu weer ontopic?! :lol:
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor TWENGELTJE » wo sep 05, 2007 16:26

jeroenvdheiden schreef:
Iemand trouwens nog interesse in de (mogelijke) scanner frequenties van de rally? vanwege het feit dat de KNAF het niet organiseert is het waarschijnlijk een gehuurde frequentie...

De mobilofooms huurt elke rally bij de rallypool en ik zou niet wten waarom de hellendoornrally die daar niet zou huren
Misschien dat er wat rxtra is gehuurt omdat er meer dan 4 proeven tegelijk worden verreden op zaterdag
TWENGELTJE

Berichtdoor jeroenvdheiden » wo sep 05, 2007 16:38

Jan schreef:Waarschijnlijk bedoelt Jeroen dat de Knaf de licenties uitdeelt (lees BSR)...

Dan nog heeft de Knaf er inderdaad weinig mee te maken, maar goed, zo'n reactie van jou is dan erg overdreven :roll:

Juistem
jeroenvdheiden

Berichtdoor RG-Rallysport » wo sep 05, 2007 17:06

TWENGELTJE schreef:
jeroenvdheiden schreef:
Iemand trouwens nog interesse in de (mogelijke) scanner frequenties van de rally? vanwege het feit dat de KNAF het niet organiseert is het waarschijnlijk een gehuurde frequentie...

De mobilofooms huurt elke rally bij de rallypool en ik zou niet wten waarom de hellendoornrally die daar niet zou huren
Misschien dat er wat rxtra is gehuurt omdat er meer dan 4 proeven tegelijk worden verreden op zaterdag

Als er meerdere proefen dicht bij elkaar zijn word er gebruik gemaakt van portofoon's , deze komen vaak idd bij de rallypool vandaan .
RG-Rallysport

Berichtdoor tommeke_B » wo sep 05, 2007 17:15

Enkele foto's van de porsche van snijers die ook afkomt naar de hellendoorn : www.tombuyse.net
tommeke_B

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 05, 2007 17:16

tommeke_B schreef:Enkele foto's van de porsche van snijers die ook afkomt naar de hellendoorn : www.tombuyse.net

wie was er van citroen bij dan? :o
pedduhwick

Berichtdoor Achtrs » wo sep 05, 2007 18:06

jeroenvdheiden schreef:Publieksinfo kost 15 Euro en is vanaf As. Vrijdag bij de wel bekende voorverkoop adressen te koop''

ohw, op de site daat dat ze pas op de 14 te koop zijn..

www.hellendoorn.eu schreef:Publieksinfo inclusief entree servicepark €15.00 vanaf 14 september
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor John » wo sep 05, 2007 18:20

stefan schreef:die kaart mist wel een proef, de luttenberg, of zou dat de kaart zijn die er naast komt? :roll:

stefan

Volgens mis ik ze bijna allemaal, op een na.
John

Berichtdoor pipo » wo sep 05, 2007 19:42

tommeke_B schreef:Enkele foto's van de porsche van snijers die ook afkomt naar de hellendoorn : www.tombuyse.net

filmpje op pitstop tv ...
pipo

Berichtdoor tommeke_B » wo sep 05, 2007 21:17

Arfman schreef:Da's Loeb volgens mij.

Da's Caen, die de service doet voor de wagen, is ondermeer bekend voor de Citroën's C2 R2 en de bmw van prinzie, geko bmw van boelens onder andere...
tommeke_B

Berichtdoor jeroenvdheiden » wo sep 05, 2007 21:31

Achtrs schreef:
jeroenvdheiden schreef:Publieksinfo kost 15 Euro en is vanaf As. Vrijdag bij de wel bekende voorverkoop adressen te koop''

ohw, op de site daat dat ze pas op de 14 te koop zijn..

www.hellendoorn.eu schreef:Publieksinfo inclusief entree servicepark €15.00 vanaf 14 september

Appart heb die gast gister gemaild en die zegt vanaf vrijdag, zou die dan volgende week vrijdag bedoelen :shock: :x :x

Code: Selecteer alles
Hallo Jeroen.

De verkoop start op vrijdagmorgen.
De prijs is € 15,00 incl toegang servicepark.

Groeten Anno .Bakker.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ---------@home.nl [mailto:-------@home.nl]
Verzonden: maandag 3 september 2007 13:23
Aan: info@hellendoornrally.eu
Onderwerp: Publieksinfo

Geachte organisatie,

Ik zag dat de voorverkoopadressen bekend zijn waar je publieks info kunt kopen
Enkel rust mij nu nog de vragen;

Vanaf welke datum kunnen deze gekocht worden op de genoemde plaatsen?
Wat is de prijs van een publiekspakket?

Ik hoor het graag tegemoet,
jeroenvdheiden

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo sep 05, 2007 21:51

Appart heb die gast gister gemaild en die zegt vanaf vrijdag, zou die dan volgende week vrijdag bedoelen

Lijkt me logisch! Als de info verkrijgbaar is, zijn ook de proeven bekend... Het lijkt me dat ze daar even mee wachten tot na de tijd dat de deelnemers die info hebben. (donderdag 13 sept.)
Mark Verhoeven

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden