Komt er van de LG Almere rally nog iets op TV Flevoland (of andere zender) zoals bij de ZZR?
Of heb ik iets gemist?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:Startlijst zit in het info pakket, deze is vanaf morgen te koop op diverse plaatsen in Almere voor slechts 7,50. Naast de startlijst vind je er een overzichtskaart, LG Cap, Rallysuporterschilden de rallykrant in.
Sevius schreef:John schreef:Startlijst zit in het info pakket, deze is vanaf morgen te koop op diverse plaatsen in Almere voor slechts 7,50. Naast de startlijst vind je er een overzichtskaart, LG Cap, Rallysuporterschilden de rallykrant in.
Die koop ik zaterdag welAlmere ligt niet egt naast de deur, dus denk niet dat k er morgen een ga halen
Vandaar dat k het even vroeg...
stefan schreef:okej, zondag is de rally... wanneer is de verkenning en de keuring dan? Wanneer gaan de rijders eigenlijk weg van hun lokatie(thuislokatie) gewoon zondags toch?![]()
groet Stefan
stefan schreef:wolter, enigt idee wanneer Wevers weggaat? ik was trouwens laatst bij de plek waar hij zijn corolla had staan geweest... was woensdagochtend. ik zag al1 de aanhanger waar hij de corolla in doet... kweenie of hij daar ook in stond. Misschien dat ik zaterdag nog effe kijk....![]()
groet Stefan
stefan schreef:wolter, enigt idee wanneer Wevers weggaat? ik was trouwens laatst bij de plek waar hij zijn corolla had staan geweest... was woensdagochtend. ik zag al1 de aanhanger waar hij de corolla in doet... kweenie of hij daar ook in stond. Misschien dat ik zaterdag nog effe kijk....![]()
groet Stefan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten