LG Almere Rally 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Biturbo » di apr 05, 2005 22:16

Komt er van de LG Almere rally nog iets op TV Flevoland (of andere zender) zoals bij de ZZR?

Of heb ik iets gemist?
Biturbo

Berichtdoor John » di apr 05, 2005 23:32

Nee je hebt niets gemist, Omroep Flevoland komt wel voor hun sport uitzending filmen en omroep Friesland waarschijnlijk ook.
John

Berichtdoor Sevius » wo apr 06, 2005 18:23

Johnny schreef:Zit net de startlijst te bekijken, en mis v/d Heuvel!!
Klopt dat.

D estartlijst? Is die er al dan? Staan toch alleen nog de inschrijvers zonder nummers? Zo wel, zou je die dan ff kunnen mailen?
Sevius

Berichtdoor John » wo apr 06, 2005 21:22

Startlijst zit in het info pakket, deze is vanaf morgen te koop op diverse plaatsen in Almere voor slechts 7,50. Naast de startlijst vind je er een overzichtskaart, LG Cap, Rallysuporterschilden de rallykrant in.
John

Berichtdoor Sevius » wo apr 06, 2005 21:25

John schreef:Startlijst zit in het info pakket, deze is vanaf morgen te koop op diverse plaatsen in Almere voor slechts 7,50. Naast de startlijst vind je er een overzichtskaart, LG Cap, Rallysuporterschilden de rallykrant in.

Die koop ik zaterdag wel :wink: Almere ligt niet egt naast de deur, dus denk niet dat k er morgen een ga halen :wink: Vandaar dat k het even vroeg...
Sevius

Berichtdoor John » wo apr 06, 2005 21:32

Sevius schreef:
John schreef:Startlijst zit in het info pakket, deze is vanaf morgen te koop op diverse plaatsen in Almere voor slechts 7,50. Naast de startlijst vind je er een overzichtskaart, LG Cap, Rallysuporterschilden de rallykrant in.

Die koop ik zaterdag wel :wink: Almere ligt niet egt naast de deur, dus denk niet dat k er morgen een ga halen :wink: Vandaar dat k het even vroeg...

Ach een 40 minuutjes vanaf Barneveld, valt best mee.
John

Berichtdoor nkroeze » wo apr 06, 2005 21:53

Op je scooter is dat best ver anders :D
nkroeze

Berichtdoor Holkers » wo apr 06, 2005 21:59

nkroeze schreef:Op je scooter is dat best ver anders :D

kk kkk kkkkkkk kkkkoud !!!!
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor mantaboy » do apr 07, 2005 8:59

En als de verwachting zo blijft: nnnn nnnnaattttt.

Het word voor als official weer de eerste dit jaar. Ben benieuwd wat dat gaat brengen.
mantaboy

Berichtdoor Sevius » do apr 07, 2005 14:42

nkroeze schreef:Op je scooter is dat best ver anders :D

Had k maar een scooter..

K heb alleen een oude brommer :wink: Anders was k dr wel een gaan halen 8)
Sevius

Berichtdoor stefan » do apr 07, 2005 17:09

okej, zondag is de rally... wanneer is de verkenning en de keuring dan? Wanneer gaan de rijders eigenlijk weg van hun lokatie(thuislokatie) gewoon zondags toch? :?

groet Stefan 8)
stefan

Berichtdoor Wolter » do apr 07, 2005 18:07

stefan schreef:okej, zondag is de rally... wanneer is de verkenning en de keuring dan? Wanneer gaan de rijders eigenlijk weg van hun lokatie(thuislokatie) gewoon zondags toch? :?

groet Stefan 8)

Ligt er maar net aan hoelaat iemand gekeurd moet worden enzo. En ook of iemand veel spullen mee moet nemen en of het budget toereikend genoeg is om een hotelletje te nemen. Verschilt per team zou ik zeggen.
Wolter

Berichtdoor stefan » vr apr 08, 2005 12:10

wolter, enigt idee wanneer Wevers weggaat? ik was trouwens laatst bij de plek waar hij zijn corolla had staan geweest... was woensdagochtend. ik zag al1 de aanhanger waar hij de corolla in doet... kweenie of hij daar ook in stond. Misschien dat ik zaterdag nog effe kijk.... :?

groet Stefan 8)
stefan

Berichtdoor Wolter » vr apr 08, 2005 14:13

stefan schreef:wolter, enigt idee wanneer Wevers weggaat? ik was trouwens laatst bij de plek waar hij zijn corolla had staan geweest... was woensdagochtend. ik zag al1 de aanhanger waar hij de corolla in doet... kweenie of hij daar ook in stond. Misschien dat ik zaterdag nog effe kijk.... :?

groet Stefan 8)

Ik weet het niet. Hij reed gisteravond om 22.00 uur btw wel langs ons huis. (heel netjes 60km/u natuurlijk :wink: :wink:.) Heerlijk geluid, wel pikkedonker. Hij test altijd op dinsdag, woensdag of donderdagavond voor een rally.
Ik weet niet wanneer hij weggaat. Ik denk morgen, ik weet trouwens ook niet wanneer de verkenning is.
Anders moet je hem maar even bellen.
Wolter

Berichtdoor Niels2 » vr apr 08, 2005 14:19

Jammer genoeg kan ik morgen niet, Zondag iig wel van de partij.

stefan schreef:wolter, enigt idee wanneer Wevers weggaat? ik was trouwens laatst bij de plek waar hij zijn corolla had staan geweest... was woensdagochtend. ik zag al1 de aanhanger waar hij de corolla in doet... kweenie of hij daar ook in stond. Misschien dat ik zaterdag nog effe kijk.... :?

groet Stefan 8)

Je bent serieus van uit Delden naar Markelo gereden om te kijken?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden