Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan schreef:Jaja, ook in Twente is met druk bezig om van A naar Beter te komen
mark brinks schreef:savrallying schreef:Volgends mij start Dennis Kuipers niet in de Hellendoorn Rally. Staat ook niet in het stukje op rallysport.nl. Hij zal denk ik wel in zien dat die zijn rijbewijs dan nog niet terug heeft. Hij zal nog wel punten rijbewijs hebben ook. Dat helpt zeker niet.
daar zorgt dan pa kuipers wel ff voor
erikjan schreef:Jan schreef:Jaja, ook in Twente is met druk bezig om van A naar Beter te komen
ik zit er inmiddels stevig aan te denken om een aantal proeven per fiets te gaan bezoeken; dat moet toch goed kunnen vanuit m'n wijkje in Almelo![]()
nog 10 nachtjes slapen
SWRT schreef:Peter en Peter jr. staan inmiddels ook op de lijst. Heb al1 nu vernomen dat Peter sr. niet mee doet aan de Hellendoornrally. Erg jammer natuurlijk. Wel raar dat hij dan ingeschreven staat trouwens
McSnowy schreef:Senior staat ingeschreven met de Evo VIII (van Stephanie denk ik) en Junior rijdt met z'n Evo IX
Michael_talentje schreef:McSnowy schreef:Senior staat ingeschreven met de Evo VIII (van Stephanie denk ik) en Junior rijdt met z'n Evo IX
ik las net op de hyves van stephanie dat sr niet mee doet ,, en zijn eerstvolgende rally catalunya is...
erikjan schreef:jeroenvdheiden schreef:ik wacht nog gewoon af.......
Trouwens publieksinfo is vanaf as. Vrijdag te koop bij de genoemde voorverkoop adressen.
zo, da's een week van te voren !!
prachtig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast