rimo1000 schreef:wat ik niet snap dat er niks werd gedaan aan de plek waar het publiek stond waar de 205 het hek plat gooide.
en word het niet eens tijd dat je moet blijven staan als de rally is begonnen in plaats van lekker op een stoelje acher het SKODA hekje te zitten.je moet blijven op letten ook al zijn de (snelle autos) al voorbij
Nog zo'n officialsblamage: bij de een na laatste bocht van kp1 stonden vier marshalls toe te kijken hoe meerdere deelnemers in het donker hun spulletjes kapot reden op een stuk beton aan de binnenkant van de bocht.
Dat was vrij komen te liggen omdat de rest van de berm er inmiddels uitgereden was. Toen ik vroeg of ze dat niet moesten melden aan de start omdat waarschijnlijk niemand dat in z'n notes zou hebben staan reageerden ze heel laconiek met 'zo zien we vanavond nog wat de sloot in gaan, of misschien wel over de kop'. Ook mijn opmerking dat ik het wel heel erg klote zou vinden voor al die Engelsen om na een proefje al weer te moeten afreizen maakte geen indruk. Toen zijn mijn vrouw en ik maar nog te starten deelnemers gaan waarschuwen. Zelf sta ik regelmatig als baanpost (zo ook afgelopen zondag) maar schaam me voor dit soort mede-vrijwilligers. bij deze.