Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Bartrallyfan » ma nov 05, 2007 21:52

erikjan schreef:
Bartrallyfan schreef:we hebben zondag een zeldzame audi qattro gezien bij de rally, het was een korte brede met nederlands kenteken. ook een rallyfan die hier op het forum komt??

jaren geleden heb ik een rode Sport Quattro gezien bij het Voorhuis (zeg ik het goed) in Emmeloord tijdens de Zuiderzeerally; misschien was het dezelfde... ?

maar goed, we gaan inderdaad off-topic.
dit was een donker-blauwe ( volgens mij geen orginele kleur)
Bartrallyfan

Berichtdoor BraMKJ » ma nov 05, 2007 22:05

Bartrallyfan schreef:
erikjan schreef:
Bartrallyfan schreef:we hebben zondag een zeldzame audi qattro gezien bij de rally, het was een korte brede met nederlands kenteken. ook een rallyfan die hier op het forum komt??

jaren geleden heb ik een rode Sport Quattro gezien bij het Voorhuis (zeg ik het goed) in Emmeloord tijdens de Zuiderzeerally; misschien was het dezelfde... ?

maar goed, we gaan inderdaad off-topic.
dit was een donker-blauwe ( volgens mij geen orginele kleur)

Zal een Quattro Coupé geweest zijn denk ik... jaren geleden stond er hiervan een in Haaksbergen (idd vlakbij de twenterally proeven), maar die was donkergroen en heb hem al een tijdje niet meer gezien... wel een ontzettend dikke bak trouwens...
BraMKJ

Berichtdoor all you need is speed » ma nov 05, 2007 22:05

Off topic;
Het is wel een originele kleur en nog wel een zeer zeldzame. Deze sport quattro is door Rico van der Pol ingevoerd en nu het eigendom van iemand uit Rijssen.

On Topic;
Is er al iets bekend over de engelse navi?

Startnummer 165 sprint, Audi 90 quattro, fotos altijd welkom
all you need is speed

Berichtdoor erikjan » ma nov 05, 2007 22:19

all you need is speed schreef:Off topic;
Het is wel een originele kleur en nog wel een zeer zeldzame. Deze sport quattro is door Rico van der Pol ingevoerd en nu het eigendom van iemand uit Rijssen.

On Topic;
Is er al iets bekend over de engelse navi?

Startnummer 165 sprint, Audi 90 quattro, fotos altijd welkom

mag het ook een filmpje zijn ?

http://nl.youtube.com/watch?v=RnAxm9tWM0Y

ik heb 'm zojuist op YouTube gezet.

prachtig geluid zit er in die auto, daar moeten er meer van komen in de NL rallysport !!
erikjan

Berichtdoor all you need is speed » ma nov 05, 2007 22:35

Bedankt erikjan,

onze witte 90 die we vorig jaar nog gebruikt hebben is te huur... dus wat let je.

jos
all you need is speed

Berichtdoor mastersevius » ma nov 05, 2007 23:14

Bij mij kwam Rico 2 keer dwars de bocht om :D. Toen wij daar enthousiast op reageerde, zag je een big smile op zijn gezicht :lol: Daarna maar niet meer gedaan, omdat er een fotograaf achter ons alleen maar armen op zijn foto had staan :P
mastersevius

Berichtdoor rico van der pol » ma nov 05, 2007 23:44

vonden jullie het leuk wij wel en gelukkig deed ie het goed. :lol:

hoop dat we nog wat leuke fotos krijgen .

groeten Rico
rico van der pol

Berichtdoor Erik » ma nov 05, 2007 23:56

Rallyfanaat schreef:we zagen zondag een inpreza driften op de parkeerplaats van de makro.. toen ging oom agend eropaf.. weet iemand hoe dit afgelopen is?

Die kreeg een geel papiertje..
Erik

sport quattro

Berichtdoor rico van der pol » ma nov 05, 2007 23:56

Erik Jan heel snel even over die rode sport quattro.
Die rode dat was geen echte deze auto was omgebouwd als sport quattro.
Dat weet ik omdat ik dr zelf was met die auto hij had toen groene kenteken platen misschien weet je dat nog. We hebben wel veel lol gehad met die auto hij was sneller dan de meeste rally autos.
Was lang geleden denk 9 of 10 jaar terug.
De auto heb ik trouwens nog dus je kan hem wel eens komen bekijken.

groeten Rico
rico van der pol

SKODA HEKJE

Berichtdoor rimo1000 » wo nov 07, 2007 19:42

wat ik niet snap dat er niks werd gedaan aan de plek waar het publiek stond waar de 205 het hek plat gooide.
en word het niet eens tijd dat je moet blijven staan als de rally is begonnen in plaats van lekker op een stoelje acher het SKODA hekje te zitten.je moet blijven op letten ook al zijn de (snelle autos) al voorbij
rimo1000

Re: SKODA HEKJE

Berichtdoor house » wo nov 07, 2007 21:05

rimo1000 schreef:wat ik niet snap dat er niks werd gedaan aan de plek waar het publiek stond waar de 205 het hek plat gooide.
en word het niet eens tijd dat je moet blijven staan als de rally is begonnen in plaats van lekker op een stoelje acher het SKODA hekje te zitten.je moet blijven op letten ook al zijn de (snelle autos) al voorbij

Nog zo'n officialsblamage: bij de een na laatste bocht van kp1 stond vier marshalls toe te kijken hoe meerdere deelnemers in het donker hun spulletjes kapot reden op een stuk beton aan de binnenkant van de bocht.
Dat was vrij komen te liggen omdat de rest van de berm er inmiddels uitgereden was. Toen ik vroeg of ze dat niet moesten melden aan de start omdat waarschijnlijk niemand dat in z'n notes zou hebben staan reageerden ze heel laconiek met 'zo zien we vanavond nog wat de sloot in gaan, of misschien wel over de kop'. Ook mijn opmerking dat ik het wel heel erg klote zou vinden voor al die Engelsen om na een proefje al weer te moeten afreizen maakte geen indruk. Toen zijn mijn vrouw en ik maar nog te starten deelnemers gaan waarschuwen. Zelf sta ik regelmatig als baanpost (zo ook afgelopen zondag) maar schaam me voor dit soort mede-vrijwilligers. bij deze. :oops:
house

Re: SKODA HEKJE

Berichtdoor house » wo nov 07, 2007 21:06

rimo1000 schreef:wat ik niet snap dat er niks werd gedaan aan de plek waar het publiek stond waar de 205 het hek plat gooide.

Nog zo'n officialsblamage: bij de een na laatste bocht van kp1 stonden vier marshalls toe te kijken hoe meerdere deelnemers in het donker hun spulletjes kapot reden op een stuk beton aan de binnenkant van de bocht.
Dat was vrij komen te liggen omdat de rest van de berm er inmiddels uitgereden was. Toen ik vroeg of ze dat niet moesten melden aan de start omdat waarschijnlijk niemand dat in z'n notes zou hebben staan reageerden ze heel laconiek met 'zo zien we vanavond nog wat de sloot in gaan, of misschien wel over de kop'. Ook mijn opmerking dat ik het wel heel erg klote zou vinden voor al die Engelsen om na een proefje al weer te moeten afreizen maakte geen indruk. Toen zijn mijn vrouw en ik maar nog te starten deelnemers gaan waarschuwen. Zelf sta ik regelmatig als baanpost (zo ook afgelopen zondag) maar schaam me voor dit soort mede-vrijwilligers. bij deze.
house

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo nov 07, 2007 21:13

Jammer Dolf, dat zulke gasten niet luisteren. Iemand met rijderservaring zoals jij weet als geen ander te vertellen hoe het moet. (Da's trouwens lang geleden dat ik je naam nog eens tegenkwam :shock: ) Wanneer reed jij voor het laatst? Renault 5 toch?
Ton Van Spanje

Berichtdoor Rallyfanaat » wo nov 07, 2007 21:31

Erik schreef:
Rallyfanaat schreef:we zagen zondag een inpreza driften op de parkeerplaats van de makro.. toen ging oom agend eropaf.. weet iemand hoe dit afgelopen is?

Die kreeg een geel papiertje..

en zn rose papiertje of pasje? ingeleverd of had ie geluk?
de agend had ook dat in beslag kunne nemen artikel 5... als motoren op het achterwiel rijden doen ze dat ook of iemand die aan het driften is..
Rallyfanaat

Berichtdoor FKrallyteam » wo nov 07, 2007 22:54

Toen zijn mijn vrouw en ik maar nog te starten deelnemers gaan waarschuwen. Zelf sta ik regelmatig als baanpost (zo ook afgelopen zondag) maar schaam me voor dit soort mede-vrijwilligers. bij deze.

Wij zijn u ook dankbaar ! Wij stonden namelijk vooraan bij de start op het serviceterrein toen de proef werd stilgelegd en je ons kwam waarschuwen.
En het was ons 205-je wat het hek heeft platgegooid op zondag, helaas.
FKrallyteam

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden