Hoeveel deelnemers kunnen zich inschrijven??
Gert Veurink
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pipo schreef:gertveurink schreef:Hoeveel deelnemers kunnen zich inschrijven??
Gert Veurink
120...en mischien wel iets meer als het moet !
HJD schreef:pipo schreef:gertveurink schreef:Hoeveel deelnemers kunnen zich inschrijven??
Gert Veurink
Ja klopt. Dat was vorig jaar ook zo, en toen werden het er ook 135 ongeveer. Dat zul je nu niet halen denk ik doordat de wedstrijd niet telt voor het kampioenschap
Sanderboy schreef:HJD schreef:pipo schreef:gertveurink schreef:Hoeveel deelnemers kunnen zich inschrijven??
Gert Veurink
Ja klopt. Dat was vorig jaar ook zo, en toen werden het er ook 135 ongeveer. Dat zul je nu niet halen denk ik doordat de wedstrijd niet telt voor het kampioenschap
het is nu tocg gesloten
of kan je dan ook nog op een of ander manier inschrijven als hij toch niet voor kampioenschap meetelt?
Dies erg drukkies met haar nieuwe winkeltje in Enschede wat onlangs is geopend..
Zoefff schreef:rally for ever schreef:Wat mij opvalt is dat jongedame van Merksteijn er niet bij staat.
Was verrassend genoeg ook al niet in A'dam.
Dies erg drukkies met haar nieuwe winkeltje in Enschede wat onlangs is geopend..
Berto schreef:Zoefff schreef:rally for ever schreef:Wat mij opvalt is dat jongedame van Merksteijn er niet bij staat.
Was verrassend genoeg ook al niet in A'dam.
Heeft ze al wel een Rally licentie?
Volgens mij is ze geen sprints (genoeg) gefinished.![]()
Maybee wrong.......![]()
Was wel leuk voor haar geweest de thuisrally meedoen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast