V.D.G Rally team schreef:De xsara of C2 we zien wel het zijn beide super auto's persoonlijk de C2 wat loopt zoo'n ding goed in de cup uitvoering.
Behalve bij waterdoorwadingen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
V.D.G Rally team schreef:De xsara of C2 we zien wel het zijn beide super auto's persoonlijk de C2 wat loopt zoo'n ding goed in de cup uitvoering.
erikjan schreef:die kennen we gelukkig niet in Nederlandse rally's
wel natte slootjes, daar kunnen C2's ook niet zo goed tegen
erikjan schreef:komende dinsdag zal Dirk Boers z'n plannen voor 2006 onthullen
bron: rallypittalk
Timpreza schreef:erikjan schreef:komende dinsdag zal Dirk Boers z'n plannen voor 2006 onthullen
bron: rallypittalk
Laten we hopen dat hij met de Kobus Subaru een compleet seizoen gaat rijden!
Greetz Timpreza
StevenK schreef:V.D.G Rally team schreef:waar kunnen we info vinden over de colt cup ??
Probeer 'ns bij Rallyrent ? (de site is nog in ontwikkeling, voor zover ik weet)
V.D.G Rally team schreef:StevenK schreef:V.D.G Rally team schreef:waar kunnen we info vinden over de colt cup ??
Probeer 'ns bij Rallyrent ? (de site is nog in ontwikkeling, voor zover ik weet)
als ze dan een cup opzetten dan zou je toch verwachten dat er info te vinden is over hoe en wat.
V.D.G Rally team schreef:StevenK schreef:V.D.G Rally team schreef:waar kunnen we info vinden over de colt cup ??
als ze dan een cup opzetten dan zou je toch verwachten dat er info te vinden is over hoe en wat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten