En dat is nu gaan sparen voor een budget voor over 5 jaar, ik ben al bezig!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ik vind dat je ook mijn mening goed verwoord.Frevo schreef:
Pug 207 S2000 viel me een beetje tegen. Hoewel... de Polo S2000 was me al tegen gevallen, dus ik had wel een bepaalde verwachting.
Het zal best eens snelle auto zijn en qua coureur had er ook een slechtere in kunnen zitten, maar het ding is gewoon niet spectaculair genoeg.
Het zal best modern zijn enzo, maar de emotie is wel erg ver weggestopt.
Ik heb het niet over de bestuurder!Rallyfanaat schreef:bij onze zuiderburen gaan de S2000 auto`s wel hard, komt dat zal ook door de rijders komen, maar je moet niet vergeten dat het de eerste rally is met de 207 voor dennis kuipers, ik denk dat het wel goed gaat komen met die auto het heeft tijd nodig..
gert vlieger schreef:er kunnen toch niet 2 subaru's rijden met hetzelfde kenteken?????
Ik heb hier naast de p.c. een foto hangen van de R 12 WRC,
met in de auto mark breyer en hans van goor.
er staat startnr.1 op de deur ,kan niet zo goed zien welke rally.
gert vlieger
joostkusters schreef:zolang een WRC niet afbrand(en soms zelfs dan nog), is hij nooit totall loss, dus wordt gewoon opgebouwd, schade , hoe groot dan ook is altijd te herstellen, en dat is gewoon ook met deze auto gedaan. als er rolkooi schade is aan een WRC moet deze terug naar de orginele bouwer of met toestemming naar een afgevaardigde, in dit geval Prodrive, die hiervoor SGM in banburry heeft.(steve goddard). mocht de body niet te herstellen zijn, kun je gewoon bij prodrive een nieuwe body kopen, dit kost wel wat, maar dan heb je ook wat!
briljant schreef:(ik denk dat Duval of Loix in een goede N4 Evo of Impreza niet langzamer zijn dan in een S2000)
Maar dan rijden de echte toppers allemaal in een S2000 en niet in een N4MartijnS schreef:briljant schreef:(ik denk dat Duval of Loix in een goede N4 Evo of Impreza niet langzamer zijn dan in een S2000)
Het is toch wel duidelijk gezien de internationale resultaten van de S2000's dat dat wel degelijk het geval is.
Bartrallyfan schreef:we hebben zondag een zeldzame audi qattro gezien bij de rally, het was een korte brede met nederlands kenteken. ook een rallyfan die hier op het forum komt??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten