Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: locatie "geheime proeven"

Berichtdoor Collin » do jul 05, 2007 21:40

YellowLeonVT schreef:
wimo schreef:Dit zijn nieuwe proeven dit jaar en voor de organisatie is het dus heel belangrijk dat alles daar 100% gaat lopen zodat ze deze volgend jaar weer kunnen gebruiken.Daarom is er voor dit jaar voor gekozen om hem niet openbaar te maken voor publiek.

Vreemd. Het zal allemaal erg goed bedoelt zijn maar snap er echt helemaal niets van. Nu zonder publiel betekend dat volgend jaar ook zonder publiek ? Is dat de toekomst ? Rallyproeven zonder publiek en op de paar, voor publiek, opgengestelde proeven dik betalen ? hmm.. Hoop dat mijn hobby betaalbaar blijft.. KWW

ZEIKSTRAAL !!!
Collin

Berichtdoor topsport » do jul 05, 2007 21:43

Double A Rallyteam schreef:
YellowLeonVT schreef:
wimo schreef:Dit zijn nieuwe proeven dit jaar en voor de organisatie is het dus heel belangrijk dat alles daar 100% gaat lopen zodat ze deze volgend jaar weer kunnen gebruiken.Daarom is er voor dit jaar voor gekozen om hem niet openbaar te maken voor publiek.

Vreemd. Het zal allemaal erg goed bedoelt zijn maar snap er echt helemaal niets van. Nu zonder publiel betekend dat volgend jaar ook zonder publiek ? Is dat de toekomst ? Rallyproeven zonder publiek en op de paar, voor publiek, opgengestelde proeven dik betalen ? hmm.. Hoop dat mijn hobby betaalbaar blijft.. KWW

ZEIKSTRAAL !!!

:lol:
topsport

Berichtdoor 2rallyman1 » do jul 05, 2007 21:44

pfff je kan toch gewoon naar andere proeven....

daar heeft iedereen mee te maken :lol:
2rallyman1

Berichtdoor Cootje » do jul 05, 2007 21:55

De proef van rucphen staat gewoon in de krant dus ik weet niet of die zo geheim is.
Cootje

Berichtdoor briljant » do jul 05, 2007 22:41

YellowLeonVT schreef:

ZEIKSTRAAL !!!
als of het normaal is om mensen uit te schelden :?
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Collin » do jul 05, 2007 22:50

briljant schreef:
YellowLeonVT schreef:

ZEIKSTRAAL !!!
als of het normaal is om mensen uit te schelden :?

In dit geval wel ja...we weten het nu allemaal wel, want het is al 10.000 keer gezegd.

Waarom dan door door blijven z*****?
Collin

Berichtdoor Holkers » do jul 05, 2007 22:52

Collin, begrijp je frustratie, deel hem zelfs, maar het is wel volwassen om ook een volwassen antwoord te geven, dus zonder scheldwoorden of verwijzingen naar dieren/lichaamsdelen/ziektes en ander gespuis
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor wimo » vr jul 06, 2007 7:51

Arfman schreef:Geheime proeven zijn toch niks nieuws in de rallysport? Of heb ik het nu helemaal bij het verkeerde eind? En de reden die Monique geeft hoef je het niet mee eens te zijn, maar als dat volgend jaar een mooie nieuwe proef oplevert, hoor je niemand meer klagen. (zelfs mij niet ;))

Is ook niets nieuws hoor!
En die reden hoef je het idd niet mee eens te zijn, maar dat is wat er verteld werd op de 1e perspresentatie.
En laten we idd hopen dat het resultaat heeft en we volgend jaar lekker met z'n allen wel naar die proeven mogen gaan kijken.
wimo

Berichtdoor Cootje » vr jul 06, 2007 8:06

wimo schreef:
Arfman schreef:Geheime proeven zijn toch niks nieuws in de rallysport? Of heb ik het nu helemaal bij het verkeerde eind? En de reden die Monique geeft hoef je het niet mee eens te zijn, maar als dat volgend jaar een mooie nieuwe proef oplevert, hoor je niemand meer klagen. (zelfs mij niet ;))

Is ook niets nieuws hoor!
En die reden hoef je het idd niet mee eens te zijn, maar dat is wat er verteld werd op de 1e perspresentatie.
En laten we idd hopen dat het resultaat heeft en we volgend jaar lekker met z'n allen wel naar die proeven mogen gaan kijken.

Dus die proeven zijn wel geheim? Dan ga ik maar eens kijken voor een andere proef. 8)
Cootje

Berichtdoor YellowLeonVT » vr jul 06, 2007 9:37

Double A Rallyteam schreef:In dit geval wel ja...we weten het nu allemaal wel, want het is al 10.000 keer gezegd.

Schijnbaar moet iedereen in de pas lopen op dit forum en is er geen ruimte voor een inhoudelijke discussie over geheime proeven (goed/slecht).. Zeker niet met Double A Rallyteam :shock: :D

en speciaal voor Double A Rallyteam.. toppie, ben erg onder de indruk, kom maar eens langs misschien maakt dat indruk, dit in iedergeval niet!
YellowLeonVT

Berichtdoor Hein » vr jul 06, 2007 9:47

YellowLeonVT schreef:
Double A Rallyteam schreef:In dit geval wel ja...we weten het nu allemaal wel, want het is al 10.000 keer gezegd.

Schijnbaar moet iedereen in de pas lopen op dit forum en is er geen ruimte voor een inhoudelijke discussie over geheime proeven (goed/slecht).. Zeker niet met Double A Rallyteam :shock: :D

en speciaal voor Double A Rallyteam.. toppie, ben erg onder de indruk, kom maar eens langs misschien maakt dat indruk, dit in iedergeval niet!

In de pas lopen is niks mee. Inhoudelijke discussie over dingen, niks mis mee.

Elkaar de wacht aanzeggen en links en rechts met vleeswaren smijten dan wel uitwerpselen benoemen, daar is alles mis mee. De teneur van opmerkingen de laatste tijd is erg verhit, korte lontjes, lange tenen, of hoe je het ook maar noemen wilt.

Toon nou eens een beetje respect voor elkaar en elkaars mening, zonder meteen in allerlei schuttingtaal uit te barsten.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor NVA-fan » vr jul 06, 2007 9:49

2rallyman1 schreef:oeps heb me voorbij gepraat......

Zou je misschien nog zo'n hint kunnen geven? :wink:
In ieder geval al hartelijk dank voor de vorige hint :)
NVA-fan

Berichtdoor rallyfan_17 » vr jul 06, 2007 17:21

Nee doen we nie meer anders worden er mense boos en word het veel te druk bij het onverhard..:)
rallyfan_17

Berichtdoor Jan » vr jul 06, 2007 17:30

Met de buien van vandaag laat ik de interpretatie van deze hint maar aan jou over :wink:
Jan

Berichtdoor Collin » vr jul 06, 2007 18:01

Hein schreef:
YellowLeonVT schreef:

In de pas lopen is niks mee. Inhoudelijke discussie over dingen, niks mis mee.

Elkaar de wacht aanzeggen en links en rechts met vleeswaren smijten dan wel uitwerpselen benoemen, daar is alles mis mee. De teneur van opmerkingen de laatste tijd is erg verhit, korte lontjes, lange tenen, of hoe je het ook maar noemen wilt.

Toon nou eens een beetje respect voor elkaar en elkaars mening, zonder meteen in allerlei schuttingtaal uit te barsten.

Ok...weer afgekoeld....

Bij deze excuses hiervoor, maar op een gegeven moment is het erg frustrerend als je continu niet echt positieve dingen over je thuisrally leest.

Tuurlijk ben ik het ook niet met alles eens wat de organisatie dit jaar heeft verzonnen, maar nog steeds wel trots dat we dit evenement nog steeds elk jaar hebben (en hopelijk ook houden).

Dus nogmaals....sorry naar Erwin, Maarten, Hein en wie dan ook :roll:
Collin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden