Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor tpostma » do jul 05, 2007 20:25

Nou, de kaart van 2007 verdient misschien geen schoonheidsprijs qua duidelijkheid, maar het is toch prima te doen hoor. De discussie hier is wel een beetje overtrokken.
tpostma

Berichtdoor jorina » do jul 05, 2007 20:27

tpostma schreef:Nou, de kaart van 2007 verdient misschien geen schoonheidsprijs qua duidelijkheid, maar het is toch prima te doen hoor. De discussie hier is wel een beetje overtrokken.

Doen kinderen toch altijd :shock:
jorina

locatie "geheime proeven"

Berichtdoor rjjdijk » do jul 05, 2007 20:35

Ben vanuit het hoge noorden in Etten-Leur een weekendkaart en infopakket gaan kopen en ben nu mijn planning voor zaterdag en zondag aan het maken.
Ben op zoek naar de "ingang" van KP 3 (Bo-Rent, Rucphen) en KP 19 (Deba, Etten-Leur).
Als iemand mij in de vorm van een kruising van twee wegen kan aangeven waar ik deze proeven kan betreden ben ik hartstikke blij.

Met vriendelijke groet,
Rein Dijk
rjjdijk

Berichtdoor mmrizio » do jul 05, 2007 20:38

Campos schreef:
2rallyman1 schreef:wat een gezeur over die kaarte elke keer!! neem dan gewoon de kaart van vorig jaar mee!!!!!!!

:D
Als er elke keer gezeurd wordt over een kaart, zou de kaart van vorig jaar dan zoveel beter zijn? :roll: :wink:

Nee, maar 2005 is wel ok, dus ze kunnen het wel!

Ik ben erg benieuwd of de organisatie van de gelegenheid gebruik maakt om te tonen dat ze naar het publiek luistert, en nog een betere kaart uit de hoge hoed tovert.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor topsport » do jul 05, 2007 20:57

Double A Rallyteam schreef:
Niks mis mee hoor...was allemaal makkelijk te vinden

Was zeker heel makkelijk te vinden :wink: en ik moet zeggen dat ondanks de vele regen de proeven die ik heb verkend er netjes bijliggen
topsport

Berichtdoor wimo » do jul 05, 2007 21:03

jorina schreef:
tpostma schreef:Nou, de kaart van 2007 verdient misschien geen schoonheidsprijs qua duidelijkheid, maar het is toch prima te doen hoor. De discussie hier is wel een beetje overtrokken.

Doen kinderen toch altijd :shock:

Amen!
wimo

Re: locatie "geheime proeven"

Berichtdoor wimo » do jul 05, 2007 21:09

rjjdijk schreef:Ben vanuit het hoge noorden in Etten-Leur een weekendkaart en infopakket gaan kopen en ben nu mijn planning voor zaterdag en zondag aan het maken.
Ben op zoek naar de "ingang" van KP 3 (Bo-Rent, Rucphen) en KP 19 (Deba, Etten-Leur).
Als iemand mij in de vorm van een kruising van twee wegen kan aangeven waar ik deze proeven kan betreden ben ik hartstikke blij.

Met vriendelijke groet,
Rein Dijk

Hoi Rein,

Volgens mij had jij dit vanmiddag ook al gevraagd??
Ik heb dit toen verwijderd.
Met alle respect maar heb geen idee ofdat jij weet waarom deze proeven niet zijn ingetekend??
Dit zijn nieuwe proeven dit jaar en voor de organisatie is het dus heel belangrijk dat alles daar 100% gaat lopen zodat ze deze volgend jaar weer kunnen gebruiken.
Daarom is er voor dit jaar voor gekozen om hem niet openbaar te maken voor publiek.
Ik heb geen idee ofdat je er dus uberhaupt op mag als je er al bij kan komen.

Daarom wil ik dus ook niet dat er hier op het forum verschijnt waar deze proeven te vinden zijn omdat ik de organisatie een warm hart toedraag.
Is het voor jou heel belangrijk in je planning om deze proeven mee te pakken??

Groetjes Monique

ps: ik hoop dat je me begrijpt
wimo

Berichtdoor 2rallyman1 » do jul 05, 2007 21:12

Beste Rein Dijk,

tipje van de sluier.....

Pauwenstraat is de start van KP ruchpen zaterdag

Oude Koekoekweg is de start van KP etten leur zondag

Proeve liggen naast mekaar....Als je naar de proef van ruchpen rijd rij je over de proef van etten leur heen...
2rallyman1

Berichtdoor 2rallyman1 » do jul 05, 2007 21:14

oeps heb me voorbij gepraat......
2rallyman1

Berichtdoor YellowLeonVT » do jul 05, 2007 21:21

wimo schreef:Dit zijn nieuwe proeven dit jaar en voor de organisatie is het dus heel belangrijk dat alles daar 100% gaat lopen zodat ze deze volgend jaar weer kunnen gebruiken.Daarom is er voor dit jaar voor gekozen om hem niet openbaar te maken voor publiek.

Vreemd. Het zal allemaal erg goed bedoelt zijn maar snap er echt helemaal niets van. Nu zonder publiel betekend dat volgend jaar ook zonder publiek ? Is dat de toekomst ? Rallyproeven zonder publiek en op de paar, voor publiek, opgengestelde proeven dik betalen ? hmm.. Hoop dat mijn hobby betaalbaar blijft.. KWW
YellowLeonVT

Berichtdoor Cootje » do jul 05, 2007 21:25

Morgen rijderspresentatie ik ben er zeker bij en dan gaat het spektakel beginnen. Ik heb er zin in 8)
Cootje

Berichtdoor rjjdijk » do jul 05, 2007 21:26

wimo schreef:
rjjdijk schreef:Ben vanuit het hoge noorden in Etten-Leur een weekendkaart en infopakket gaan kopen en ben nu mijn planning voor zaterdag en zondag aan het maken.

Met vriendelijke groet,
Rein Dijk

Hoi Rein,

Met alle respect maar heb geen idee ofdat jij weet waarom deze proeven niet zijn ingetekend??
Dit zijn nieuwe proeven dit jaar en voor de organisatie is het dus heel belangrijk dat alles daar 100% gaat lopen zodat ze deze volgend jaar weer kunnen gebruiken.
Daarom is er voor dit jaar voor gekozen om hem niet openbaar te maken voor publiek.

Daarom wil ik dus ook niet dat er hier op het forum verschijnt waar deze proeven te vinden zijn omdat ik de organisatie een warm hart toedraag.

Groetjes Monique

Hallo Monique,

Had ik inderdaad vanmiddag ook gevraagd, maar bericht was niet te vinden, vandaar. Jouw uitleg is voor mij zeer verhelderend en ik zal voor deze proeven andere opzoeken. Het was mij niet geheel duidelijk of dit nu geheime proeven waren of proeven waarvan de juiste route nog niet helemaal vastlag toen de kaarten gedrukt werden.
Bedankt voor je info.

Net vriendelijke groet,
Rein Dijk

ps: geen bezwaar als je mijn bericht en de antwoorden erop verwijderd ivm jouw motivatie t.o.v. de organisatie.
rjjdijk

Berichtdoor rjjdijk » do jul 05, 2007 21:30

2rallyman1 schreef:Beste Rein Dijk,

tipje van de sluier.....

Proeve liggen naast mekaar....Als je naar de proef van ruchpen rijd rij je over de proef van etten leur heen...

Bedankt voor je info. Gezien de uitleg van Monique kies ik er echter voor mijn planning om te gooien en andere proven te bezoeken.

Met vriendelijke groet,
Rein Dijk
rjjdijk

Berichtdoor topsport » do jul 05, 2007 21:30

2rallyman1 schreef:Beste Rein Dijk,

tipje van de sluier.....

Arjan ik denk dat dit niet de bedoeling is :? :(
topsport

Berichtdoor wimo » do jul 05, 2007 21:32

rjjdijk schreef:
wimo schreef:

Met vriendelijke groet,
Rein Dijk

Hoi Rein,

Groetjes Monique

Hallo Monique,

Had ik inderdaad vanmiddag ook gevraagd, maar bericht was niet te vinden, vandaar. Jouw uitleg is voor mij zeer verhelderend en ik zal voor deze proeven andere opzoeken. Het was mij niet geheel duidelijk of dit nu geheime proeven waren of proeven waarvan de juiste route nog niet helemaal vastlag toen de kaarten gedrukt werden.
Bedankt voor je info.

Net vriendelijke groet,
Rein Dijk

ps: geen bezwaar als je mijn bericht en de antwoorden erop verwijderd ivm jouw motivatie t.o.v. de organisatie.

Beste Rein,

Bedankt voor je begrip en dat je mijn uitleg wel snapt :lol:
Wow er zijn hier ook nog gewoon verstandige mensen te vinden!
Heel veel plezier komend weekend!

Groetjes Monique
wimo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden