Exotic Green Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » zo mei 01, 2011 10:28

2rallyman1 schreef:Ik stoor me naast de toegangsprijzen meer aan het feit dat je alleen bij de EGR absurd ver moet lopen om bij een bocht te komen......

Als dat alleen al eens zou veranderen!

Hmmm, als ik naar een willekeurige race in Zandvoort ga vind ik dat ik erg ver moet lopen om op de paddock te komen. Laten we dan maar zwijgen over de toegankelijkheid van de teams. :roll:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Theo Dage » zo mei 01, 2011 10:46

Is het niet mogelijk om hier in NL een klaagmuur voor zgn rallyfans te realiseren. Zijn we teminste af van dat ....... hier op het forum.

:oops:

Sorry, wordt een beetje ziek van dat gezeik.........
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Theo Dage

Berichtdoor A.H.S » zo mei 01, 2011 11:12

Mee eens.

Als je het te duur of te ver lopen vindt,dan zoek je toch wat anders.
Wij gingen vroeger vaak naar de TT in Assen totdat ze in begin jaren 90 de intree prijzen erg gingen verhogen en er minder races/klasses gingen rijden.
Wij zijn daar toen niet meer heengegaan,en daarna jaarlijks een infoboekje gekocht en naar de Hellendoornrally wezen kijken. :wink:
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
A.H.S

Berichtdoor Mazzo » zo mei 01, 2011 11:48

Theo Dage schreef:Is het niet mogelijk om hier in NL een klaagmuur voor zgn rallyfans te realiseren. Zijn we teminste af van dat ....... hier op het forum.

Amen op deze mooie zondag...
Mazzo

Berichtdoor briljant » zo mei 01, 2011 12:08

Dan maken we toch een topic aan.

noemen we het de "klaagmuur"

Kan een ieder daar klagen.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Speerke » zo mei 01, 2011 12:12

A.H.S schreef:Mee eens.

Als je het te duur of te ver lopen vindt,dan zoek je toch wat anders.
Wij gingen vroeger vaak naar de TT in Assen totdat ze in begin jaren 90 de intree prijzen erg gingen verhogen en er minder races/klasses gingen rijden.
Wij zijn daar toen niet meer heengegaan,en daarna jaarlijks een infoboekje gekocht en naar de Hellendoornrally wezen kijken. :wink:

Hebben ooit in Monte carlo 4 km moeten lopen door de sneeuw ... goed idee klaagmuur topic of ga schaken kijken
Speerke

Berichtdoor BVBRallying » zo mei 01, 2011 12:39

Kunnen we alsjeblieft weer ON-TOPIC gaan door het te hebben over alle mooie en leuke facetten van dit prachtige evenement, tenminste... vanuit toeschouwer-oogpunt?
Ik bedoel... die KP De Hel... da's toch een ge-wel-dige proef om te kijken!
Het weekend staat alweer geblocked in mijn agenda, binnenkort maar weer eens contact opnemen met mijn vaste camping in Rucphen.
Misschien een tip voor andere enthousiastelingen hier: camping de Posthoorn
Erg leuke camping en zeer betaalbaar en een prima uitvalsbasis voor de proeven van de Exotic Green Rally.
Met vriendelijke groet,

Martin van Brussel
http://www.VBRallysport.nl
BVBRallying

Berichtdoor Holkers » zo mei 01, 2011 13:03

Ook hier: Als mensen kritiek willen leveren op de rally, zijn ze daar vrij in. Het is aan de gebruikers om dat op een normale manier te weerleggen of om te negeren. We zijn allemaal volwassen, of pretenderen dat te zijn, gedraag je er dan ook naar.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor mantaboy » zo mei 01, 2011 17:10

@Martin, kijk je dan wel uit? Deze camping is zowat mijn voortuin. :wink:

Als iemand nog info wil voor overnachtingen, ik ken hier nog iets meer adressen.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Dox » zo mei 01, 2011 20:20

Zijn inderdaad genoeg campingkjes hier in de buurt waar je goedkoop een nachtje kunt slapen :)
Dox

Berichtdoor Peer » ma mei 02, 2011 7:46

Speerke schreef:
Hebben ooit in Monte carlo 4 km moeten lopen door de sneeuw ... goed idee klaagmuur topic of ga schaken kijken

Ooit in de RAC nog veel langer, ook door de sneeuw en bergop :(
Peer

Berichtdoor Nbakker » ma mei 02, 2011 12:34

iemand enig idee wanneer de website ge-update gaat worden, met info voor 2011?
Nbakker

Berichtdoor Patrickdeh » ma mei 02, 2011 15:20

Nbakker schreef:iemand enig idee wanneer de website ge-update gaat worden, met info voor 2011?

Kwam net op twitter voorbij:

EGRally schreef:Houdt www.exoticgreenrally.nl in de gaten. Binnen een dag of twee gaat de volledig vernieuwde website live.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor Andy25 » ma mei 02, 2011 15:50

Theo Dage schreef:Is het niet mogelijk om hier in NL een klaagmuur voor zgn rallyfans te realiseren. Zijn we teminste af van dat ....... hier op het forum.

Sorry dat ik er toch op terug kom.Maar ik weet niet of ik het gezeik vind.
Ik heb bij andere sporten altijd geleerd van goede directeuren.Je leeft niet op basis van de mensen die er al zijn.Maar van de mensen die er nog niet zijn. Mensen op dit forum komen toch wel(ook als ze klagen)
Je moet er juist alles aan doen om de mensen die normaal niet komen om die over de streep te trekken.Laat mensen die grote klagers zijn in hun wijk omdat de rally er komt is mee denken.Het gevoel dat hun iets betekend hebben ervoor zorgt vaak al voor minder klagen.
Mensen die twijffelen om een keer naar een rally te gaan.Geef die een mooi pakketje af.Een dag inkom voor 1 proef ofzo.
Aan rally fans hoef je geen energie te steken die komen toch wel.
en om dan dus tot een echt antwoord te komen.Duren prijzen en lange afstanden trekken de mensen echt niet over de streep. Het is goed dat er lange afstanden zijn.Maar misschien kun je iets regelen met een busje waar de mensen tot aan de proef mee gependeld worden.(vaak rijden er toch zat VIP busjes die niet vol zijn).
Ik ben er van overtuigd dat als iedereen zijn best doet en open staat voor kritiek(dat mis ik hier nog weleens) Er een geweldige rally komt. Want ik ben overtuigd dat er in nederland zat locaties zijn voor een mooie rally.Maar met klagen bereiken we niks we moeten met ze allen meedenken en eraan werken.
Andy25

Berichtdoor Theo Dage » ma mei 02, 2011 17:14

@Andy, volgens mij moet jij eerst even heel goed gaan verdiepen in het organiseren van een rallyevenement alvorens antwoordt te geven. Als je goed jou antwoordt leest zie je gelijk dat jij totaal geen idee heeft wat een organisatie allemaal moet regelen, sterker nog wat de kosten van alles is.

De voorbeelden die jij aangeeft kosten extra geld en extra mensen beide zijn schaars en moelijk te krijgen en staan onder druk, regel jij dat voor de komende wedstrijden :roll:
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Theo Dage

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden