Theo Dage schreef:Is het niet mogelijk om hier in NL een klaagmuur voor zgn rallyfans te realiseren. Zijn we teminste af van dat ....... hier op het forum.
Sorry, wordt een beetje ziek van dat gezeik.........
Sorry dat ik er toch op terug kom.Maar ik weet niet of ik het gezeik vind.
Ik heb bij andere sporten altijd geleerd van goede directeuren.Je leeft niet op basis van de mensen die er al zijn.Maar van de mensen die er nog niet zijn. Mensen op dit forum komen toch wel(ook als ze klagen)
Je moet er juist alles aan doen om de mensen die normaal niet komen om die over de streep te trekken.Laat mensen die grote klagers zijn in hun wijk omdat de rally er komt is mee denken.Het gevoel dat hun iets betekend hebben ervoor zorgt vaak al voor minder klagen.
Mensen die twijffelen om een keer naar een rally te gaan.Geef die een mooi pakketje af.Een dag inkom voor 1 proef ofzo.
Aan rally fans hoef je geen energie te steken die komen toch wel.
en om dan dus tot een echt antwoord te komen.Duren prijzen en lange afstanden trekken de mensen echt niet over de streep. Het is goed dat er lange afstanden zijn.Maar misschien kun je iets regelen met een busje waar de mensen tot aan de proef mee gependeld worden.(vaak rijden er toch zat VIP busjes die niet vol zijn).
Ik ben er van overtuigd dat als iedereen zijn best doet en open staat voor kritiek(dat mis ik hier nog weleens) Er een geweldige rally komt. Want ik ben overtuigd dat er in nederland zat locaties zijn voor een mooie rally.Maar met klagen bereiken we niks we moeten met ze allen meedenken en eraan werken.