Voor de ongeduldige rallyfans: op
http://www.bndestem.nl/ettenleur/article1415771.ece
staat een persbericht over de achtmaalse rally zoals we hem nu maar zullen noemen.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
cvgn schreef:Voor de ongeduldige rallyfans: op
http://www.bndestem.nl/ettenleur/article1415771.ece
staat een persbericht over de achtmaalse rally zoals we hem nu maar zullen noemen.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Toivonen schreef:eentje erbij, de andere nieuwe komt in de plaats van een bestaande proef in die gemeente.
Cootje schreef:Toivonen schreef:eentje erbij, de andere nieuwe komt in de plaats van een bestaande proef in die gemeente.
oke maar dan rijden ze die proef zeker nog steeds op vosdonk? en weet jij toevallig ook waar die andere proef komt?
mantaboy schreef:Toivonen schreef:eentje erbij, de andere nieuwe komt in de plaats van een bestaande proef in die gemeente.
Wel de goede info geven als je dan toch informatie wil lekken he...
mantaboy schreef:Cootje schreef:Toivonen schreef:eentje erbij, de andere nieuwe komt in de plaats van een bestaande proef in die gemeente.
oke maar dan rijden ze die proef zeker nog steeds op vosdonk? en weet jij toevallig ook waar die andere proef komt?
Cootje, kunnen we even wachten tot 23 mei...
Toivonen schreef:mantaboy schreef:Toivonen schreef:eentje erbij, de andere nieuwe komt in de plaats van een bestaande proef in die gemeente.
Sorry, dacht dat ik het juist had. Was ook helemaal niet bedoeld als info lekken maar dacht dat er iets verkeerds werd gemeld wat ook niet blijkt uit de tekst in De Stem waar wordt gerept over 2 nieuwe parcoursen en niet over 2 extra proeven hoe het door sommigen werd geïnterpreteerd.
mantaboy schreef:Toivonen schreef:mantaboy schreef:Toivonen schreef:eentje erbij, de andere nieuwe komt in de plaats van een bestaande proef in die gemeente.
Sorry, dacht dat ik het juist had. Was ook helemaal niet bedoeld als info lekken maar dacht dat er iets verkeerds werd gemeld wat ook niet blijkt uit de tekst in De Stem waar wordt gerept over 2 nieuwe parcoursen en niet over 2 extra proeven hoe het door sommigen werd geïnterpreteerd.
Komt goed Martijn. Info volgt nog, ben maar niet bang!
Ton Van Spanje schreef:Mr.T schreef:@Ton, dank je, je zet mij wel weer lekker neer hier
Theo
Het zou erger zijn als ik het zou menen. Alles goed verder?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten