Rally d'Italia Sardegnia 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Campos » vr mei 18, 2007 14:20

Hein schreef:
Campos schreef:
Hein schreef:Heuvel heeft zijn oliekoeler kapot gereden op KP 3.

En dat is 1...

Optimist :roll: :wink:

Hehe tja..klinkt idd niet positief, maar je ziet een 2e tijd N4 en dan is het gewoon wachten totdat dit bericht voorbij komt..
Hoop dat Weijs iets voorzichter te werk gaat.
Een onbekende rally, onbekende ondergrond, eerste échte rally van het seizoen, een rally die bekend staat als een sloper.. ik zou gewoon een klein beetje behoudenheid inbouwen en proberen te finishen..
Campos

Berichtdoor nico » vr mei 18, 2007 14:26

Doet ie toch? anders had ie wel een 1e tijd gedraaid :wink: Wacht nu met oordelen tot het echte verhaal bekend is, voor hetzelfde geld is die oliekoeler het gevolg van een lekke band
nico

Berichtdoor Campos » vr mei 18, 2007 14:37

;) Oké, we zullen zien..

[flauw]
Heet de proef nu Monte Olio ipv Olia?
[/flauw]
Campos

Berichtdoor Campos » vr mei 18, 2007 18:22

Weijs ook klaar (voor vandaag) op KP6 aan de timing te zien? :(
Hein, jij weet vast meer?
Campos

Berichtdoor John Raven » vr mei 18, 2007 18:26

Campos schreef:Weijs ook klaar (voor vandaag) op KP6 aan de timing te zien? :(
Hein, jij weet vast meer?

Nee hoor... hij rijdt nog. Net Hans sr. aan de telefoon gehad:

Hij heeft last van een weggevallen turbodruk (slang los?) en net na hem reed op de laatste proef een ambulance de proef op. We weten dus niet of hij last van een ongeval vóór hem heeft gehad. En of dus zijn tijd nog gecorrigeerd gaat worden. Met de Hans-en heb ik namelijk niet gesproken... wordt vast wel weer vervolgd...
John Raven

Berichtdoor Christophe » vr mei 18, 2007 19:13

Campos schreef:
Hein schreef:
Campos schreef:
Hein schreef:Heuvel heeft zijn oliekoeler kapot gereden op KP 3.

En dat is 1...

Optimist :roll: :wink:

Hehe tja..klinkt idd niet positief, maar je ziet een 2e tijd N4 en dan is het gewoon wachten totdat dit bericht voorbij komt..

Er moet toch iemand de 2de tijd rijden hé .. :roll:

Stel dat ze allemaal ultravoorzichtig rijden, dan nog moet er een 2de tijd gereden worden hé! :lol:
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor John Raven » vr mei 18, 2007 20:06

Weet intussen een beetje meer: draagarm achteraan van Hans jr. is losgelopen en hij moest met een sukkeldrafje een groot deel van de proef rijden. Maar... het is gerepareerd en hij kan morgen gewoon weer aan de bak!
John Raven

Berichtdoor van eck » vr mei 18, 2007 20:09

ik heb de proeven al een paar jaar gezien en het zijn echt slopers
op televisie zie je het al maar als je er met je neus bovenop staat
dan pas realiseer je dat het echt afzien is daar voor de rijders
van eck

Berichtdoor Jaap Sinke » vr mei 18, 2007 20:34

John Raven schreef:Weet intussen een beetje meer: draagarm achteraan van Hans jr. is losgelopen en hij moest met een sukkeldrafje een groot deel van de proef rijden. Maar... het is gerepareerd en hij kan morgen gewoon weer aan de bak!

Bij Jasper was een lekke band op proef drie de aanstichter van een hoop schade.
Wiel eronderuit en uiteindelijk een lekke oliekoeler door de rondvliegende delen zorgde ervoor dat hij het einde van de proef niet kon halen.

Vanavond wordt bekeken of er morgen gewoon weer gestart kan worden (vast wel).

De tegenvallende tijd op de eerste proef is grotendeels veroorzaakt door een langzamere deelnemer waar zij onmogelijk voorbij konden. En waar het stof voor gevaarlijke situatie's zorgden. Zij zijn daar naar eigen inzicht zo'n twee minuten verloren.

Kortom: Overleven daar in Italie.

Ben benieuwd naar morgen.
Jaap Sinke

Berichtdoor ExTaxi » vr mei 18, 2007 22:01

stevens schreef:ik heb de proeven al een paar jaar gezien en het zijn echt slopers

Ik heb een van de proeven 2 jaar geleden gereden. Niet zo'n beste tijd met mijn huur-Punto. Ik wist zeker dat alle 4 mijn banden lek zouden zijn, maar het viel mee. Je kunt je gewoon niet voorstellen hoe slecht het de wegen zijn. Diepe gaten, grote keien....
ExTaxi

Berichtdoor ExTaxi » vr mei 18, 2007 22:02

stevens schreef:ik heb de proeven al een paar jaar gezien en het zijn echt slopers

Ik heb een van de proeven 2 jaar geleden gereden. Niet zo'n beste tijd met mijn huur-Punto. Ik wist zeker dat alle 4 mijn banden lek zouden zijn, maar het viel mee. Je kunt je gewoon niet voorstellen hoe slecht het de wegen zijn. Diepe gaten, grote keien....
ExTaxi

Berichtdoor sharply.jac|NL » vr mei 18, 2007 22:09

Jaap Sinke schreef:
John Raven schreef:Weet intussen een beetje meer: draagarm achteraan van Hans jr. is losgelopen en hij moest met een sukkeldrafje een groot deel van de proef rijden. Maar... het is gerepareerd en hij kan morgen gewoon weer aan de bak!

Wiel eronderuit en uiteindelijk een lekke oliekoeler door de rondvliegende delen zorgde ervoor dat hij het einde van de proef niet kon halen.

De tegenvallende tijd op de eerste proef is grotendeels veroorzaakt door een langzamere deelnemer waar zij onmogelijk voorbij konden. En waar het stof voor gevaarlijke situatie's zorgden. Zij zijn daar naar eigen inzicht zo'n twee minuten verloren.

Als ik een andere samenvatting mag geven, je moet een behoorlijk portie geluk hebben om je in Sardinië in de kijker te rijden. Dat zowel Jasper als Hans Jr. wat kunnen mag duidelijk zijn, gezien de tijden. Hopelijk kunnen ze zich morgen meer laten zien wat ze in huis hebben.
sharply.jac|NL

Berichtdoor leor888 » vr mei 18, 2007 22:26

sharply.jac|NL schreef:
Jaap Sinke schreef:

Als ik een andere samenvatting mag geven, je moet een behoorlijk portie geluk hebben om je in Sardinië in de kijker te rijden. Dat zowel Jasper als Hans Jr. wat kunnen mag duidelijk zijn, gezien de tijden. Hopelijk kunnen ze zich morgen meer laten zien wat ze in huis hebben.

Als ik je reactie zo lees zou het moeten zijn: hopen dat ze morgen meer geluk hebben, zodat ze zich in de kijker rijden? :lol:
leor888

Berichtdoor Mark Verhoeven » vr mei 18, 2007 22:29

Zou mooi zijn als ze er morgen weer tegenaan kunnen! Laten we hopen op wat meer geluk, want dat heb je volgens mij wel nodig in een rally als deze... (als de "wegen" echt zo slecht zijn als men zegt...)
Mark Verhoeven

Berichtdoor Jaap Sinke » za mei 19, 2007 10:39

KP7 (LEG 2)

5e tijd gr. N (29e alg.) voor Jasper
10e tijd (37e alg.) voor Hans Jr.

Beide rijders hebben nogal last van het stof van hun voorgangers.

Leuk! Nederlanders in het WK.
Jaap Sinke

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden