kijk anders op hansweijs.nl
daar staat een tijd schema
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Subaru Rullezzz!!! wrote:
Las zojuist dat de eerste deelnemer over de finish komt rond 21.30 Behoorlijk op tijd dus. Ik ben beniewd hoe ze het geflikt hebben om het allemaal zo krap te houden, zal wel goed komen...
kraats wrote:Subaru Rullezzz!!! wrote:
Las zojuist dat de eerste deelnemer over de finish komt rond 21.30 Behoorlijk op tijd dus. Ik ben beniewd hoe ze het geflikt hebben om het allemaal zo krap te houden, zal wel goed komen...
--------------------------------
Ja da's niet zo moeilijk, want de Finish van KP 4 ligt nagenoeg op de service...
Niet helemaal, maar praktisch had het volgens mijn bescheiden mening wel gekund.
Weinig tijdverlies door geen zinloze Km's te maken.
De service was op de info avond dan eigenlijk ook het enige discussiepunt, onder de aanwezige teams. Maar de organisatie heeft terdege rekening gehouden met mogelijke problemen, volgens eigen zeggen. Laten we daar dan maar vanuit gaan?
rosco cocco wrote:
De service is ook niet op het terrein van de afgelopen 2 jaren naar ik heb begrepen, is er iemand die wellicht de juiste locatie, adres etc etc wel weet? Is makkelijk voor de service equipes.
Gr Jalmar
franky wrote:rosco cocco wrote:
De service is ook niet op het terrein van de afgelopen 2 jaren naar ik heb begrepen, is er iemand die wellicht de juiste locatie, adres etc etc wel weet? Is makkelijk voor de service equipes.
Gr Jalmar
Service equipes weten dat al van hun team.
Zie geen enkele noodzaak om dat hier aan te geven.
Er stond vandaag een groot stuk in de Barneveldse Krant ovr de rally. Als het nog niet bekend was, service en start op recreatieterrein Zeumeren bij Voorthuizen langs de A1
turboboost wrote:
Nog nuttiger is het om even dit topic in zijn geheel te lezen:
Er stond vandaag een groot stuk in de Barneveldse Krant ovr de rally. Als het nog niet bekend was, service en start op recreatieterrein Zeumeren bij Voorthuizen langs de A1
suc6.
rosco cocco wrote:
Nuttig antwoord Franky,
Ik zal het de service equipe zeggen, tevens, ik vroeg ook niet om het hier te publiceren, maar een emailtje is meer dan welkom, ik haal het namelijk niet uit het regelement, maar enorm bedankt voor je verhelderende antwoord.
Gr Jalmar
kraats wrote:
Dank je.
Maar als je ingeschreven hebt krijg je een compleet infoboekje thuis waar het in staat.
Ik weet niet of de org zo blij is als ik inhoud daaruit hier ga publiceren.
daniel wrote:
maar me bikini laat ik thuis hoor is het nu een beetje te koud voor
franky wrote:daniel wrote:
maar me bikini laat ik thuis hoor is het nu een beetje te koud voor
He wat jammer nou.
Doen we ook geen wet tshirt verkiezing dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten