lijkt me dat heerlijk om na het lange werken je eigen creatie te mogen aanschouwen en horen.
p.s.
birth
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mastersevius schreef:Ik keek net even in het regelement en zag dat er weer lekker veel onverhard in de proeven zit. Altijd mooi natuurlijk
tommeke_B schreef:mastersevius schreef:Ik keek net even in het regelement en zag dat er weer lekker veel onverhard in de proeven zit. Altijd mooi natuurlijk
Worden de onverhard-stukken getoond op de stafkaarten bij het programma ?
pipo schreef:tommeke_B schreef:mastersevius schreef:Ik keek net even in het regelement en zag dat er weer lekker veel onverhard in de proeven zit. Altijd mooi natuurlijk
Tom , neen nogmaals ..
tommeke_B schreef:pipo schreef:tommeke_B schreef:mastersevius schreef:Ik keek net even in het regelement en zag dat er weer lekker veel onverhard in de proeven zit. Altijd mooi natuurlijk
Tom , neen nogmaals ..
Dacht misschien dat er op een nederlands forum wel wat meer informatie is over deze nederlandse rally, heeft er bijvoorbeeld iemand ingescande stafkaarten van vorige edities ?
robhegeman schreef:Nog een week te gaan, totdat de inschrijvingsdaum verloopt! Ik hoop dat er nog een stuk of 40 deelnemers bij komen!!!
pipo schreef:robhegeman schreef:Nog een week te gaan, totdat de inschrijvingsdaum verloopt! Ik hoop dat er nog een stuk of 40 deelnemers bij komen!!!
Hoe heet dat liedje weer van Borsato ..?
tommeke_B schreef:pipo schreef:tommeke_B schreef:mastersevius schreef:Ik keek net even in het regelement en zag dat er weer lekker veel onverhard in de proeven zit. Altijd mooi natuurlijk
Tom , neen nogmaals ..
Dacht misschien dat er op een nederlands forum wel wat meer informatie is over deze nederlandse rally, heeft er bijvoorbeeld iemand ingescande stafkaarten van vorige edities ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast