Arfman schreef:Bedankt voor de tip erikjan, weet ik ook weer waar ik niet heen moet gaan
Je gaat niet naar heel veel evenementen he...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:mantaboy schreef:erikjan schreef:als ik naar een dorpsfeest wil, dan hoef ik geen 250 kilometer (enkele reis) op pad te gaan,
hier om de hoek kunnen we 4 dagen genieten van de Wierdense Zomerfeesten![]()
gratis toegang, met elke avond landelijk bekende artiesten![]()
oops, ik ga weer off-topic...
on-topic: jammer dat de primeur van de Clio R3 niet door kan gaan dit weekend
Dat is inderdaad jammer!
Welke artiesten komen er?
woensdagavond Niek & Simon (vrienden v. Jan Smit)
donderdagavond Jannes
vrijdagavond Thomas Berge
zaterdagavond Dennie Christian
en daaromheen natuurlijk actuele top40-bands
(vorig jaar stond er 10.000 man op het marktplein naar Jan Smit te kijken)
Jan schreef:Ik zit momenteel met een blessure aan mn enkelbanden van 2 weken geleden. Geen Wiezo voor mij dus, anders had ik wel ff een biertje met je gedronken Erikjan![]()
Als het komend weekend trouwens niet beter is, ook geen Exotic Green Rally
mantaboy schreef:MartijnB schreef:topsport schreef:Woensdag 4 juli 2007 - ETTEN-LEUR -
De Exotic Green Rally, ook bekend als de West-Brabant Rally, moet volgend jaar in Etten-Leur uitgebreid worden met randevenementen.
John Elst, voorzitter van de organiserende Stichting Autosport Zuid-West Brabant denkt daarbij aan kartwedstrijden, kampioenschappen driften en demonstraties van auto's uit Parijs-Dakar of de Formule 1. Eigenlijk had Elst dat randgebeuren dit jaar al meer naar voren willen laten komen, maar het zoeken naar een nieuwe hoofdsponsor gooide roet in het eten. "Nu we voor een aantal jaren verzekerd zijn van een hoofdsponsor kunnen we ons op uitbreiding van het randgebeuren gaan richten. Dit jaar ontbrak het ons aan de tijd daarvoor. Etten-Leur blijft in de plannen van Elst de centrale plaats hiervoor. Hij ziet er voldoende mogelijkheden om deze evenementen te organiseren.
"De samenwerking met de gemeente verloopt prima. De evenementen naast de rally kunnen we bijvoorbeeld houden op de oude rijksweg, van rotonde tot rotonde."
De rally begint vrijdagavond om zeven uur op de markt in Etten-Leur met een rijderspresentatie en een technische keuring van de auto's. De klassementsproeven zijn op zaterdag en zondag.
Timothy Heeren uit Etten-Leur houdt zich bezig met de voorbereidingen in zijn woonplaats. Hij had gisteren nog een laatste overleg met de gemeente.
"We kunnen gaan beginnen met de daadwerkelijke voorbereiding. Alles staat op nu papier."
Morgenmiddag begint Heeren met de opbouw van de viptenten en de podia op het Raadhuisplein en de Markt. Ook worden alvast de banden en vaten langs het parcours klaargezet. De organisatie zet deze vrijdagochtend, als de rijders beginnen met de verkenning, op de juiste plaats op de weg.
Dit jaar staan er drie vip-tenten op het Raadhuisplein, voorgaande jaren was er één grote.
Elst: "De Markt is nu afgesloten vanaf het Hollandsch Koffiehuis, daarom hebben we meer ruimte. Drie tenten vinden wij gezelliger dan één grote."
Het weer tijdens de rally is niet te plannen voor de organisatie. Heeren weet nog niet wat hij wenst.
"Met zon is er meer publiek, maar met regen veel meer spektakel."
Omdat de organisatie de komende jaren is verzekerd van een hoofdsponsor wil zij dat de rally doorgroeit met randgebeuren, zoals kart- en driftwedstrijden.
Bron: BNDe Stem
Ik zeg organisatie blijf bij je leest. aub niet die flauwekul er om heen.
Zorg dat je het totaalpakket goed voor elkaar hebt en dat we volgend jaar niet meer van die discussies over te hoge toegangsprijzen en slechte rallyinfo hoeven te voeren.
waar gaat het nou om gaat het om een rally evenement of een grote variant van een dorpsfeest???????
we hebben geld tekort zeggen ze dan GEK HE!!@!!
Martijn, denk eens even verder....![]()
Ok, kom je al tot andere gedachten?
niek schreef:Ik was van plan om alleen zaterdag te gaan maar zie nu dat Kp etten-leur op zondag ergens tussen rijsbergen en etten-leur verreden wordt. Dit is maar een paar 100 meter van mijn huis. Weten jullie of de proef daar ook daadwerkelijk verreden wordt want de route van die proef staat niet in de krant.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten