Dat zou maar zo kunnen, als je mij kunt vertellen wat te doen misschien kom ik wel even aan.
Misschien in toekomst ook official worden, wie weet.
Eerst lekker op service terrein rond lopen en hopelijk veel mooie foto's maken.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
The Skoda Club schreef:"Kun je mij mooi komen helpen proef Daarle op te bouwen"
Dat zou maar zo kunnen, als je mij kunt vertellen wat te doen misschien kom ik wel even aan.
Misschien in toekomst ook official worden, wie weet.
Eerst lekker op service terrein rond lopen en hopelijk veel mooie foto's maken.
pipo schreef:HJD schreef:pipo schreef:Ondertussen is nr ... Eldik ook van de partij ...
En ook David Mann. Wordt al een supermooie lijst zo
En dan is er nog een zeer grote verassing nog op komst en staat die nog niet op de site ...
Jan Erik Rietman schreef:pipo schreef:HJD schreef:pipo schreef:Ondertussen is nr ... Eldik ook van de partij ...
En dan is er nog een zeer grote verassing nog op komst en staat die nog niet op de site ...
Even speculeren:
Poulsen staat ingeschreven met een Fabia, en hij doet niet mee, je schrift je niet in als je weet dat je niet kunt. Dus die Fabia doet wel mee maar niet met Poulsen. Pipo (Geert) zegt dat het een "zeer grote verrassing is" Dat is dus geen hollander, want een Bijvelds, Stacey enz, mwah. Hooguit Erwin Doctor.
Duval doet plots niet mee bij de Omloop (testen voor Suzuki?) en doet dus met de Wevers Skoda mee in Hellendoorn.
Zou toch mooi zijn.
![]()
Toch?
Jan Erik Rietman schreef:pipo schreef:HJD schreef:pipo schreef:Ondertussen is nr ... Eldik ook van de partij ...
Even speculeren:
Poulsen staat ingeschreven met een Fabia, en hij doet niet mee, je schrift je niet in als je weet dat je niet kunt. Dus die Fabia doet wel mee maar niet met Poulsen. Pipo (Geert) zegt dat het een "zeer grote verrassing is" Dat is dus geen hollander, want een Bijvelds, Stacey enz, mwah. Hooguit Erwin Doctor.
Duval doet plots niet mee bij de Omloop (testen voor Suzuki?) en doet dus met de Wevers Skoda mee in Hellendoorn.
Zou toch mooi zijn.
![]()
Toch?
borkentio schreef:gisteren hebben we onze nieuwe compact voor het eerst gestart. de eerste tekenen van leven staan op youtube. nu moeten nog hard aan het werk om de rest af te maken. maar we zullen aan de start staan in hellendoorn met ons "spookje"
http://nl.youtube.com/watch?v=nNCew9mY3ac
MB
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast