Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Peer schreef:Exact de spijker op z'n kop, hoe lang denk je dat zo een mat blijft liggen bij een rally?
Op circuits is het geintegreerd in of onder het asfalt, werkt ook niet ect bij rally.
Dus wie het weet mag het zeggen, er is ongetwijfeld geld te verdienen voor de persoon met het juiste idee.
Amazone schreef:Holkers schreef:GPS zender en bij de FF een ontvanger. klaar
Mooi hé, al die techniek. Maar toch.....
Ik mis toch wat bij de start....en straks dus ook bij de FF...
Hebben jullie dat nou ook (of ben ik weer zo'n emotionele .....)
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:Niet vervelend bedoeld, maar doe mij toch echt maar die lampen bij de start, of een klok.
Niet elke starter was / is even bekwaam in zijn vak.
En er was er zelfs een die van een aantal equipes al persoonlijk te horen heeft gekregen dat ie beter kan praten dan starten
Wolter schreef:
Zo'n 'lus' kan wel goed bevestigd worden op het asfalt. Vaak genoeg dat je over een bepaalde weg rijdt waar ook een lus vast ligt (dit om auto's te meten die over die weg rijden.)
Biturbo schreef:Wolter schreef:
Zo'n 'lus' kan wel goed bevestigd worden op het asfalt. Vaak genoeg dat je over een bepaalde weg rijdt waar ook een lus vast ligt (dit om auto's te meten die over die weg rijden.)
Maar is die lus ook gemaakt voor keer op keer 300 pk die spinnend op het asfalt wordt losgelaten?
StevenK schreef:Holten WRC schreef:Zag ik het goed dat er weer een NL kenteken op de voorbumper zit?
Toch jammer voor zon "echte" K-AM-..... WRC uit Keulen!
Maar als ik het mij goed herinner is daar al meer over gezegd vorig jaar kweet alleen niet meer wat de redenen daarvoor zijn.
Op een buitenlands kenteken moet je met douane-ontheffing rijden. Op zich niet een probleem en kost ook niets, maar wanneer je voor en auto een douane-ontheffing hebt, mag je me die auto niet op de weg komen buiten de wedstrijden, zelfs niet op groene platen.
Wim Salabim schreef:StevenK schreef:Holten WRC schreef:Zag ik het goed dat er weer een NL kenteken op de voorbumper zit?
Toch jammer voor zon "echte" K-AM-..... WRC uit Keulen!
Maar als ik het mij goed herinner is daar al meer over gezegd vorig jaar kweet alleen niet meer wat de redenen daarvoor zijn.
Op een buitenlands kenteken moet je met douane-ontheffing rijden. Op zich niet een probleem en kost ook niets, maar wanneer je voor en auto een douane-ontheffing hebt, mag je me die auto niet op de weg komen buiten de wedstrijden, zelfs niet op groene platen.
Op wiens naam staat een WRC met fabriekskenteken (bijv K-AM) dan ?? Bijvoorbeeld de Corolla van Erik Wevers.
John schreef:Ben van mening dat je die bij een rundkoers weer beter niet kan hebben. Ze lopen dan meer te geinen dan serieus te kijken of er wel gestart kan worden. Vraag maar aan v/d Marel/van Eldik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten