Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Bartrallyfan » zo nov 04, 2007 7:32

al nieuws??? we willen namelijk over een half uurtje vertrekken.
Bartrallyfan

Berichtdoor jord keuten » zo nov 04, 2007 7:35

Bartrallyfan schreef:al nieuws??? we willen namelijk over een half uurtje vertrekken.

het gaat door
anders leggen ze het om 9 uur stil in overleg
jord keuten

Berichtdoor antoine » zo nov 04, 2007 7:36

Jan schreef:
FocusMSD schreef:
Stranger schreef:Ja, Haverkate/Hagman waren ongedeerd. Waren wel wat boos op elkaar begreep ik...

Nee!!!!!! Waren boos op een toeschouwer.Volgens mij was dat te wijten aan een official die denk ik z'n zaakjes niet goed geregeld had.Had hij zijn stem doen gelden voor aanvang van de proef zoals hij na het ongeval deed, dan was dit wellicht ook anders afgelopen.Had Ger misschien door kunnen rijden.

Ook weer zo iets... Ik zal voor de laatste keer iets proberen recht te zetten, alleen omdat ik nu nog kan voorkomen dat er straks een gigantische roddel de wereld in wordt geholpen.

Hagman was wel degelijk boos op Haverkate omdat hij de stroomschakelaar niet uit had gezet. Omdat de lichtbak compleet kapot was en de stekkers er dus aanhingen, greep Hagman er bijna in en werd toen pissed. Dit is de waarheid en anders niet...

Als iedereen zo slim is als jouw is er ook geen forum nodig Jan. :wink:
Gelukkig weet jij overal wel het goede antwoord op. :D
antoine

Berichtdoor Frevo » zo nov 04, 2007 7:41

Bartrallyfan schreef:al nieuws??? we willen namelijk over een half uurtje vertrekken.

Staat toch al sinds gisteravond op de homepage?
In principe gaat het door, mocht er "iets" gebeuren dan wordt er om 9 uur gekeken of er gereden wordt.
Moet je van ver komen dan zul je dus de gok moeten nemen.
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor Sjeik1981 » zo nov 04, 2007 7:48

Wat mij opviel was dat de rally oficial informatie gaf omtrent de toestand van het slachtoffer.

Zijn hier omtrent eigenlijk regels voor opgesteld???? Weet iemand dit, om nu meteen een uitspraak te doen of het met een bep. persoon slecht gaat vind ik persoonlijk niet zo slim plan. Ik werk namelijk zelf in de gezondheidszorg en mij is altijd verteld om nooit tegen de pers enige mededelingen te doen omtrent de toestand van een persoon (patiënt) nu wanneer iemand moet worden geopereerd zou het idd wel niet zo best zijn met dit persoon maar toch.

Graag jullie reactie/mening
Sjeik1981

Berichtdoor Jan » zo nov 04, 2007 8:12

antoine schreef:
Als iedereen zo slim is als jouw is er ook geen forum nodig Jan. :wink:
Gelukkig weet jij overal wel het goede antwoord op. :D

Mensen maken fouten, en blijkbaar heb ik, ookal stond ik er boven op, een stukje gemist van de discussie tussen de equipe en het publiek. Bij deze dus mijn excuses voor die gene die ik uitmaakte voor roddeltantes :wink:

Toch iets voorzichtiger zijn met het plaatsen van dingen dus... :oops:
Jan

Berichtdoor riesjaar » zo nov 04, 2007 8:21

mastersevius schreef:.

verder vielen mij een paar dingen op. De focus van van merkesteijn wat ligt die laag op de weg, volgens mij heeft die harstikke veel tijd verloren op de onverharde stukken. Toevallig ving ik ook een gesprek op tussen hem en zijn zoon, en hij vertelde dat hij steeds met de carterplaat op het onverhard stil viel, en dat hij bijna vast kwam te zitten op sommige stukken

Is zo'n klanten versie van een Focus WRC 06 de hoogte niet
verstelbaar onder het rijden, ik dacht dat dit bij eenWK-versie wel het geval is
riesjaar

Berichtdoor mvenema » zo nov 04, 2007 8:35

Mensen ik weet niet in hoevere ik hier RTV-oost moet geloven maar ik las dit net op de site (tv-zender)
De 25-ste editie van de Euregio Rally gaat door ondanks een ernstig ongeval.

De 25-ste editie van de Euregio Rally gaat door ondanks een ernstig ongeval. Gisteravond raakte een Engelse navigator ernstig gewond tijdens de eerste klassementesproef. De wagen schoot op de Wullenweg uit de bocht.
De bestuurder kwam met de schrik vrij. De navigator is met ernstig hersenletsel naar het ziekenhuis in Enschede vervoerd. Hij is geopereerd. Zijn toestand is kritiek, maar stabiel.
Over de oorzaak van het ongeval is nog niets bekend. De organisatie heeft besloten om vanmorgen verder te gaan met de wedstrijd.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/?page=1&cat=1&id=78727
mvenema

Berichtdoor stefan » zo nov 04, 2007 8:41

mvenema schreef:Mensen ik weet niet in hoevere ik hier RTV-oost moet geloven maar ik las dit net op de site (tv-zender)

De 25-ste editie van de Euregio Rally gaat door ondanks een ernstig ongeval. Gisteravond raakte een Engelse navigator ernstig gewond tijdens de eerste klassementesproef. De wagen schoot op de Wullenweg uit de bocht.
De bestuurder kwam met de schrik vrij. De navigator is met ernstig hersenletsel naar het ziekenhuis in Enschede vervoerd. Hij is geopereerd. Zijn toestand is kritiek, maar stabiel.
Over de oorzaak van het ongeval is nog niets bekend. De organisatie heeft besloten om vanmorgen verder te gaan met de wedstrijd.

wanneer je naar www.tubantia.nl gaat en klikt op het persbericht, krijg je een filmpje, gesprek met de official....
stefan

Berichtdoor mvenema » zo nov 04, 2007 8:43

stefan schreef:
mvenema schreef:Mensen ik weet niet in hoevere ik hier RTV-oost moet geloven maar ik las dit net op de site (tv-zender)

wanneer je naar www.tubantia.nl gaat en klikt op het persbericht, krijg je een filmpje, gesprek met de official....

die heb ik al gezien , maar het gaat mij hier om de uispraak dat het door gaat . en de situatie kritiek maar stabiel is...
mvenema

Berichtdoor stefan » zo nov 04, 2007 8:47

ik dnek dat als de toestand nog stabiel is, dan zal de rally doorgaan! laten we hopen dat hij snel beter wordt en de rally verder 'soepel'verloopt....
stefan

Berichtdoor mvenema » zo nov 04, 2007 8:57

Arfman schreef:Ik vind het gebrek aan informatie vanuit de organisatie wel erg schrijnend. De site is nog steeds niet geupdate en gisteravond in het rallycentrum zag ik allerlei mensen van de organisatie als een kip zonder kop rondlopen. Ik snap dat de schrik erin zit na zo'n ongeval, maar volgens mij moet je juist dan een noodprocedure in werking zetten.

Ik ga straks gewoon richting Hengelo, kijken of ik ergens een pakketje kan scoren en dan zie ik wel, blijkbaar hoeven we geen info te verwachten vanuit de organisatie ...

paketten en petten waren nog bij vd valk gisteren,

ik moet maar kijken hoe ik er nog heen ga , vanaf station hengelo is het me toch nog iets te ver lopen naar hengelo zuid :( en mijn pa is in werken dus heeft de auto mee:(
mvenema

Tussenstand

Berichtdoor Ronballon » zo nov 04, 2007 8:59

Kan iemand mij de tussenstand doorgeven?
Ronballon

Berichtdoor Paperclip » zo nov 04, 2007 9:02

Arfman schreef:Ik ga straks gewoon richting Hengelo, kijken of ik ergens een pakketje kan scoren en dan zie ik wel, blijkbaar hoeven we geen info te verwachten vanuit de organisatie ...

Voor iemand uit Almelo is dat makkelijk te doen natuurlijk. Ik moet wel afwachten tot er iemand hier is om een bevestiging te geven, en dan pak ik mijn camera in en rijd ik pas richting de achterhoek.
Anders kan ik nog even naar de Condroz informeren en eventueel daar nog heen rijden, maar ik ga liever naar Hengelo.
Paperclip

Re: Tussenstand

Berichtdoor mvenema » zo nov 04, 2007 9:02

mvenema

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden