Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Bartrallyfan schreef:al nieuws??? we willen namelijk over een half uurtje vertrekken.
Jan schreef:FocusMSD schreef:Stranger schreef:Ja, Haverkate/Hagman waren ongedeerd. Waren wel wat boos op elkaar begreep ik...
Nee!!!!!! Waren boos op een toeschouwer.Volgens mij was dat te wijten aan een official die denk ik z'n zaakjes niet goed geregeld had.Had hij zijn stem doen gelden voor aanvang van de proef zoals hij na het ongeval deed, dan was dit wellicht ook anders afgelopen.Had Ger misschien door kunnen rijden.
Ook weer zo iets... Ik zal voor de laatste keer iets proberen recht te zetten, alleen omdat ik nu nog kan voorkomen dat er straks een gigantische roddel de wereld in wordt geholpen.
Hagman was wel degelijk boos op Haverkate omdat hij de stroomschakelaar niet uit had gezet. Omdat de lichtbak compleet kapot was en de stekkers er dus aanhingen, greep Hagman er bijna in en werd toen pissed. Dit is de waarheid en anders niet...
Bartrallyfan schreef:al nieuws??? we willen namelijk over een half uurtje vertrekken.
antoine schreef:
Als iedereen zo slim is als jouw is er ook geen forum nodig Jan.![]()
Gelukkig weet jij overal wel het goede antwoord op.
mastersevius schreef:.
verder vielen mij een paar dingen op. De focus van van merkesteijn wat ligt die laag op de weg, volgens mij heeft die harstikke veel tijd verloren op de onverharde stukken. Toevallig ving ik ook een gesprek op tussen hem en zijn zoon, en hij vertelde dat hij steeds met de carterplaat op het onverhard stil viel, en dat hij bijna vast kwam te zitten op sommige stukken
De 25-ste editie van de Euregio Rally gaat door ondanks een ernstig ongeval.
De 25-ste editie van de Euregio Rally gaat door ondanks een ernstig ongeval. Gisteravond raakte een Engelse navigator ernstig gewond tijdens de eerste klassementesproef. De wagen schoot op de Wullenweg uit de bocht.
De bestuurder kwam met de schrik vrij. De navigator is met ernstig hersenletsel naar het ziekenhuis in Enschede vervoerd. Hij is geopereerd. Zijn toestand is kritiek, maar stabiel.
Over de oorzaak van het ongeval is nog niets bekend. De organisatie heeft besloten om vanmorgen verder te gaan met de wedstrijd.
mvenema schreef:Mensen ik weet niet in hoevere ik hier RTV-oost moet geloven maar ik las dit net op de site (tv-zender)De 25-ste editie van de Euregio Rally gaat door ondanks een ernstig ongeval.
De 25-ste editie van de Euregio Rally gaat door ondanks een ernstig ongeval. Gisteravond raakte een Engelse navigator ernstig gewond tijdens de eerste klassementesproef. De wagen schoot op de Wullenweg uit de bocht.
De bestuurder kwam met de schrik vrij. De navigator is met ernstig hersenletsel naar het ziekenhuis in Enschede vervoerd. Hij is geopereerd. Zijn toestand is kritiek, maar stabiel.
Over de oorzaak van het ongeval is nog niets bekend. De organisatie heeft besloten om vanmorgen verder te gaan met de wedstrijd.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?page=1&cat=1&id=78727
stefan schreef:mvenema schreef:Mensen ik weet niet in hoevere ik hier RTV-oost moet geloven maar ik las dit net op de site (tv-zender)De 25-ste editie van de Euregio Rally gaat door ondanks een ernstig ongeval.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?page=1&cat=1&id=78727
wanneer je naar www.tubantia.nl gaat en klikt op het persbericht, krijg je een filmpje, gesprek met de official....
Arfman schreef:Ik vind het gebrek aan informatie vanuit de organisatie wel erg schrijnend. De site is nog steeds niet geupdate en gisteravond in het rallycentrum zag ik allerlei mensen van de organisatie als een kip zonder kop rondlopen. Ik snap dat de schrik erin zit na zo'n ongeval, maar volgens mij moet je juist dan een noodprocedure in werking zetten.
Ik ga straks gewoon richting Hengelo, kijken of ik ergens een pakketje kan scoren en dan zie ik wel, blijkbaar hoeven we geen info te verwachten vanuit de organisatie ...
Arfman schreef:Ik ga straks gewoon richting Hengelo, kijken of ik ergens een pakketje kan scoren en dan zie ik wel, blijkbaar hoeven we geen info te verwachten vanuit de organisatie ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten