Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor santacruz » wo jul 04, 2007 18:57

MartijnS schreef:Die van jou wel ja..die van Joost is puur om aan te zeggen dat dat nergens over gaat..het is niet voor niks een prive bericht. Als iemand wil weten dat jij een bericht naar iemand stuurt kan je het net zo goed hier posten.. :wink:

Hierbij mijn excuus!
santacruz

Berichtdoor 2rallyman1 » wo jul 04, 2007 20:20

Ze zijn weer vriendjes! JOEPIE...

Iemand nog nieuws dan voor van het weekend..

Nouja ik heb gezien dat de kippenschuur er weer in zit, allleen beetje raar dat zoon bekend punt niet vermeld word bij de perspresentatie...
2rallyman1

Berichtdoor Cootje » wo jul 04, 2007 21:37

2rallyman1 schreef:Ze zijn weer vriendjes! JOEPIE...

Iemand nog nieuws dan voor van het weekend..

Nouja ik heb gezien dat de kippenschuur er weer in zit, allleen beetje raar dat zoon bekend punt niet vermeld word bij de perspresentatie...

De kippenschuur vond ik een mooi punt maar nemen ze hier nou de bocht linksom of rechtsom?? Rechtsom was toen altijd heel mooi. 8)
Cootje

Berichtdoor 2rallyman1 » wo jul 04, 2007 21:41

Linksom
2rallyman1

Berichtdoor santacruz » wo jul 04, 2007 22:32

in welke kp zit die kippeschuur?
santacruz

re

Berichtdoor MartijnB » wo jul 04, 2007 22:46

topsport schreef:Woensdag 4 juli 2007 - ETTEN-LEUR -
De Exotic Green Rally, ook bekend als de West-Brabant Rally, moet volgend jaar in Etten-Leur uitgebreid worden met randevenementen.

John Elst, voorzitter van de organiserende Stichting Autosport Zuid-West Brabant denkt daarbij aan kartwedstrijden, kampioenschappen driften en demonstraties van auto's uit Parijs-Dakar of de Formule 1. Eigenlijk had Elst dat randgebeuren dit jaar al meer naar voren willen laten komen, maar het zoeken naar een nieuwe hoofdsponsor gooide roet in het eten. "Nu we voor een aantal jaren verzekerd zijn van een hoofdsponsor kunnen we ons op uitbreiding van het randgebeuren gaan richten. Dit jaar ontbrak het ons aan de tijd daarvoor. Etten-Leur blijft in de plannen van Elst de centrale plaats hiervoor. Hij ziet er voldoende mogelijkheden om deze evenementen te organiseren.

"De samenwerking met de gemeente verloopt prima. De evenementen naast de rally kunnen we bijvoorbeeld houden op de oude rijksweg, van rotonde tot rotonde."

De rally begint vrijdagavond om zeven uur op de markt in Etten-Leur met een rijderspresentatie en een technische keuring van de auto's. De klassementsproeven zijn op zaterdag en zondag.

Timothy Heeren uit Etten-Leur houdt zich bezig met de voorbereidingen in zijn woonplaats. Hij had gisteren nog een laatste overleg met de gemeente.

"We kunnen gaan beginnen met de daadwerkelijke voorbereiding. Alles staat op nu papier."

Morgenmiddag begint Heeren met de opbouw van de viptenten en de podia op het Raadhuisplein en de Markt. Ook worden alvast de banden en vaten langs het parcours klaargezet. De organisatie zet deze vrijdagochtend, als de rijders beginnen met de verkenning, op de juiste plaats op de weg.

Dit jaar staan er drie vip-tenten op het Raadhuisplein, voorgaande jaren was er één grote.

Elst: "De Markt is nu afgesloten vanaf het Hollandsch Koffiehuis, daarom hebben we meer ruimte. Drie tenten vinden wij gezelliger dan één grote."

Het weer tijdens de rally is niet te plannen voor de organisatie. Heeren weet nog niet wat hij wenst.

"Met zon is er meer publiek, maar met regen veel meer spektakel."

Omdat de organisatie de komende jaren is verzekerd van een hoofdsponsor wil zij dat de rally doorgroeit met randgebeuren, zoals kart- en driftwedstrijden.

Bron: BNDe Stem

Ik zeg organisatie blijf bij je leest. aub niet die flauwekul er om heen.
Zorg dat je het totaalpakket goed voor elkaar hebt en dat we volgend jaar niet meer van die discussies over te hoge toegangsprijzen en slechte rallyinfo hoeven te voeren.

waar gaat het nou om gaat het om een rally evenement of een grote variant van een dorpsfeest???????

we hebben geld tekort zeggen ze dan GEK HE!!@!!
MartijnB

Berichtdoor erikjan » wo jul 04, 2007 22:56

als ik naar een dorpsfeest wil, dan hoef ik geen 250 kilometer (enkele reis) op pad te gaan,

hier om de hoek kunnen we 4 dagen genieten van de Wierdense Zomerfeesten :wink:

gratis toegang, met elke avond landelijk bekende artiesten :D

oops, ik ga weer off-topic...

on-topic: jammer dat de primeur van de Clio R3 niet door kan gaan dit weekend :cry:
erikjan

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo jul 04, 2007 23:26

paco schreef:
Holkers schreef:
Arfman schreef:Ik leid uit bovenstaande postings af dat zij het materiaal hebben wat a.s. weekend gebruikt gaat worden. Geen "assumption" dus, maar info van mensen zelf.

Waarom heb ik dan een kaart gezien met alle nodige details erop?

De kaart die de deelnemers hebben gekregen vertoond ze niet, waar heb jij hem vandaan dan ?

Ik weet niet wat er onder details verstaan wordt... Mijn navi heeft de betreffende kaart gebruikt om ons tot bij de start van de proef te brengen en dat is telkens prima gelukt. Zelfs over hele kleine weggetjes. Wellicht dat het beter kan, maar ik heb hem niet echt horen klagen. :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo jul 04, 2007 23:27

paco schreef:
mantaboy schreef:
paco schreef:
Holkers schreef:
Arfman schreef:Ik leid uit bovenstaande postings af dat zij het materiaal hebben wat a.s. weekend gebruikt gaat worden. Geen "assumption" dus, maar info van mensen zelf.

De kaart die de deelnemers hebben gekregen vertoond ze niet, waar heb jij hem vandaan dan ?

Info pakket....

Jammer dat deelnemers dan niet die kwaliteitskaart krijgen, maar ja die betalen er ook niet voor...

Dat klopt... :roll: :shock: :wink:
Mark Verhoeven

Re: re

Berichtdoor mantaboy » do jul 05, 2007 1:13

MartijnB schreef:
topsport schreef:Woensdag 4 juli 2007 - ETTEN-LEUR -
De Exotic Green Rally, ook bekend als de West-Brabant Rally, moet volgend jaar in Etten-Leur uitgebreid worden met randevenementen.

John Elst, voorzitter van de organiserende Stichting Autosport Zuid-West Brabant denkt daarbij aan kartwedstrijden, kampioenschappen driften en demonstraties van auto's uit Parijs-Dakar of de Formule 1. Eigenlijk had Elst dat randgebeuren dit jaar al meer naar voren willen laten komen, maar het zoeken naar een nieuwe hoofdsponsor gooide roet in het eten. "Nu we voor een aantal jaren verzekerd zijn van een hoofdsponsor kunnen we ons op uitbreiding van het randgebeuren gaan richten. Dit jaar ontbrak het ons aan de tijd daarvoor. Etten-Leur blijft in de plannen van Elst de centrale plaats hiervoor. Hij ziet er voldoende mogelijkheden om deze evenementen te organiseren.

"De samenwerking met de gemeente verloopt prima. De evenementen naast de rally kunnen we bijvoorbeeld houden op de oude rijksweg, van rotonde tot rotonde."

De rally begint vrijdagavond om zeven uur op de markt in Etten-Leur met een rijderspresentatie en een technische keuring van de auto's. De klassementsproeven zijn op zaterdag en zondag.

Timothy Heeren uit Etten-Leur houdt zich bezig met de voorbereidingen in zijn woonplaats. Hij had gisteren nog een laatste overleg met de gemeente.

"We kunnen gaan beginnen met de daadwerkelijke voorbereiding. Alles staat op nu papier."

Morgenmiddag begint Heeren met de opbouw van de viptenten en de podia op het Raadhuisplein en de Markt. Ook worden alvast de banden en vaten langs het parcours klaargezet. De organisatie zet deze vrijdagochtend, als de rijders beginnen met de verkenning, op de juiste plaats op de weg.

Dit jaar staan er drie vip-tenten op het Raadhuisplein, voorgaande jaren was er één grote.

Elst: "De Markt is nu afgesloten vanaf het Hollandsch Koffiehuis, daarom hebben we meer ruimte. Drie tenten vinden wij gezelliger dan één grote."

Het weer tijdens de rally is niet te plannen voor de organisatie. Heeren weet nog niet wat hij wenst.

"Met zon is er meer publiek, maar met regen veel meer spektakel."

Omdat de organisatie de komende jaren is verzekerd van een hoofdsponsor wil zij dat de rally doorgroeit met randgebeuren, zoals kart- en driftwedstrijden.

Bron: BNDe Stem

Ik zeg organisatie blijf bij je leest. aub niet die flauwekul er om heen.
Zorg dat je het totaalpakket goed voor elkaar hebt en dat we volgend jaar niet meer van die discussies over te hoge toegangsprijzen en slechte rallyinfo hoeven te voeren.

waar gaat het nou om gaat het om een rally evenement of een grote variant van een dorpsfeest???????

we hebben geld tekort zeggen ze dan GEK HE!!@!!

Martijn, denk eens even verder.... :wink:

Ok, kom je al tot andere gedachten?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor mantaboy » do jul 05, 2007 1:14

erikjan schreef:als ik naar een dorpsfeest wil, dan hoef ik geen 250 kilometer (enkele reis) op pad te gaan,

on-topic: jammer dat de primeur van de Clio R3 niet door kan gaan dit weekend :cry:

Dat is inderdaad jammer!
Welke artiesten komen er?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor erikjan » do jul 05, 2007 7:18

mantaboy schreef:
erikjan schreef:als ik naar een dorpsfeest wil, dan hoef ik geen 250 kilometer (enkele reis) op pad te gaan,

Dat is inderdaad jammer!
Welke artiesten komen er?

woensdagavond Niek & Simon (vrienden v. Jan Smit)
donderdagavond Jannes
vrijdagavond Thomas Berge
zaterdagavond Dennie Christian

en daaromheen natuurlijk actuele top40-bands

(vorig jaar stond er 10.000 man op het marktplein naar Jan Smit te kijken)
erikjan

Berichtdoor SylviaVisser » do jul 05, 2007 7:49

zaterdagavond Dennie Christian :shock: :shock:

leeft die nog??
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor paco » do jul 05, 2007 8:01

bveen schreef:
mantaboy schreef:
paco schreef:
Holkers schreef:

Info pakket....

Ik moet eerlijk zeggen dat de kaart die bij het infopakket zit helaas niet overloopt van de duidelijkhed. Goed, ik ga mijn weg er wel mee vinden maar dat neemt niet weg dat de straatnamen in de meeste gevallen toch onleesbaar zijn. En dat is gewoon jammer.

Dus toch dezelfde topkaart.
paco

Berichtdoor RG-Rallysport » do jul 05, 2007 8:16

SylviaBos schreef:zaterdagavond Dennie Christian :shock: :shock:

leeft die nog??

Blijkbaar wel ja ......................
RG-Rallysport

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden