dus geen Tjech ?
(toch ook onderdeel van de Volkswagen Groep)
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:dus geen Tjech ?
(toch ook onderdeel van de Volkswagen Groep)
EvoV6 schreef:kan me vergissen, maar denk dat een goede 206 WRC stuk duurder is dan een Accent WRC..
Jeroen schreef:
Dan maar een transponder (of hoe zo´n ding ook heet?) of is dat niet "des rally"?
Werner schreef:Jeroen schreef:
Dan maar een transponder (of hoe zo´n ding ook heet?) of is dat niet "des rally"?
De rallysport, of de autosport in het algemeen, is toch juist de sport waar technologische doorbraken plaats horen te vinden. Nu, een doorbraak is het al lang niet meer, maar goed.
Ik denk dat het wel goed te doen is, en betaalbaar ook. Bij de marathon in Rotterdam kreeg elke loper er een in zijn schoen, en als hij er zelf geen had kreeg hij hem van de organisatie voor e1 extra ofzo, en een borg van e5.
Het enige probleem kan zijn dat rallyauto's wat harder rijden...
StevenK schreef:Werner schreef:Jeroen schreef:
De rallysport, of de autosport in het algemeen, is toch juist de sport waar technologische doorbraken plaats horen te vinden. Nu, een doorbraak is het al lang niet meer, maar goed.
Ik denk dat het wel goed te doen is, en betaalbaar ook. Bij de marathon in Rotterdam kreeg elke loper er een in zijn schoen, en als hij er zelf geen had kreeg hij hem van de organisatie voor e1 extra ofzo, en een borg van e5.
Het enige probleem kan zijn dat rallyauto's wat harder rijden...
De techniek zat daar ook niet zozeer in de transponder, als wel in de matten waarmee die transponders uitgelezen worden.
Maar ook bij het mountainbiken is dit inmiddels normaal.
Holkers schreef:GPS zender en bij de FF een ontvanger. klaar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten