Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » wo jul 04, 2007 15:54

paco schreef:
Holkers schreef:
Arfman schreef:Ik leid uit bovenstaande postings af dat zij het materiaal hebben wat a.s. weekend gebruikt gaat worden. Geen "assumption" dus, maar info van mensen zelf.

Waarom heb ik dan een kaart gezien met alle nodige details erop?

De kaart die de deelnemers hebben gekregen vertoond ze niet, waar heb jij hem vandaan dan ?

Info pakket....
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor paco » wo jul 04, 2007 15:56

topsport schreef:Woensdag 4 juli 2007 - ETTEN-LEUR -
De Exotic Green Rally, ook bekend als de West-Brabant Rally, moet volgend jaar in Etten-Leur uitgebreid worden met randevenementen.

John Elst, voorzitter van de organiserende Stichting Autosport Zuid-West Brabant denkt daarbij aan kartwedstrijden, kampioenschappen driften en demonstraties van auto's uit Parijs-Dakar of de Formule 1. Eigenlijk had Elst dat randgebeuren dit jaar al meer naar voren willen laten komen, maar het zoeken naar een nieuwe hoofdsponsor gooide roet in het eten. "Nu we voor een aantal jaren verzekerd zijn van een hoofdsponsor kunnen we ons op uitbreiding van het randgebeuren gaan richten. Dit jaar ontbrak het ons aan de tijd daarvoor. Etten-Leur blijft in de plannen van Elst de centrale plaats hiervoor. Hij ziet er voldoende mogelijkheden om deze evenementen te organiseren.

Omdat de organisatie de komende jaren is verzekerd van een hoofdsponsor wil zij dat de rally doorgroeit met randgebeuren, zoals kart- en driftwedstrijden.

Bron: BNDe Stem

Ik zeg organisatie blijf bij je leest. aub niet die flauwekul er om heen.
Zorg dat je het totaalpakket goed voor elkaar hebt en dat we volgend jaar niet meer van die discussies over te hoge toegangsprijzen en slechte rallyinfo hoeven te voeren.

Alvast voor volgend jaar: inschrijfgeld 100 euri omhoog, kijkgeld omhoog, want iemand moet het "randgebeuren"waar iedereen op zit te wachtten, zie sprint rotterdam noord, toch betalen.
Wat een onzin weer zeg.
paco

Berichtdoor paco » wo jul 04, 2007 15:57

mantaboy schreef:
paco schreef:
Holkers schreef:
Arfman schreef:Ik leid uit bovenstaande postings af dat zij het materiaal hebben wat a.s. weekend gebruikt gaat worden. Geen "assumption" dus, maar info van mensen zelf.

De kaart die de deelnemers hebben gekregen vertoond ze niet, waar heb jij hem vandaan dan ?

Info pakket....

Jammer dat deelnemers dan niet die kwaliteitskaart krijgen, maar ja die betalen er ook niet voor...
paco

Berichtdoor mantaboy » wo jul 04, 2007 16:02

paco schreef:
mantaboy schreef:
paco schreef:
Holkers schreef:

Info pakket....

Jammer dat deelnemers dan niet die kwaliteitskaart krijgen, maar ja die betalen er ook niet voor...

Die hebben een routeboek...Dat is toch iets uitgebreider... :wink:
mantaboy

Berichtdoor nkroeze » wo jul 04, 2007 16:16

mantaboy schreef:
paco schreef:
mantaboy schreef:
paco schreef:
Holkers schreef:

Info pakket....

Die hebben een routeboek...Dat is toch iets uitgebreider... :wink:

Juist, en dat routeboek geeft ook aan hoe/waar de servicejongens heen moeten?

Nee precies, die moeten het met die kaart doen die we krijgen....
nkroeze

Berichtdoor mantaboy » wo jul 04, 2007 16:45

Tis te merken dat iedereen tegenwoordig verwend word. Ik kan me de jaren dat ik net actief was nog goed herinneren. Dan had je aan een halve plaatsnaam voldoende en vond je het ook...

Wil je soms dat we iedereen van een routebeschrijving voorzien?

Einde rechts
einde links
1ste rechts
einde links... :wink:
mantaboy

Berichtdoor santacruz » wo jul 04, 2007 16:48

mantaboy..je hebt een pb
santacruz

Berichtdoor mantaboy » wo jul 04, 2007 16:50

santacruz schreef:mantaboy..je hebt een pb

Jij antwoord.
mantaboy

Berichtdoor bveen » wo jul 04, 2007 17:06

mantaboy schreef:
paco schreef:
Holkers schreef:

Info pakket....

Ik moet eerlijk zeggen dat de kaart die bij het infopakket zit helaas niet overloopt van de duidelijkhed. Goed, ik ga mijn weg er wel mee vinden maar dat neemt niet weg dat de straatnamen in de meeste gevallen toch onleesbaar zijn. En dat is gewoon jammer.
bveen

Berichtdoor kraats » wo jul 04, 2007 17:57

Geen bolletje pijltje velletje voor de service?
Mistte ik vorig jaar ook al, dan wordt je zoveel gebeld tijdens de verplaatsing....

Net interview met Ron Willems op suc6fm.com gehoord. Doet ie echt goed!!!! :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor JoostS » wo jul 04, 2007 18:13

mantaboy schreef:

Jij antwoord.

Er komt toch gewoon een pop-up in beeld als je dat hebt, beetje onzin om allemaal te posten dat je een pb verstuurt.
JoostS

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo jul 04, 2007 18:17

JoostS schreef:
mantaboy schreef:

Jij antwoord.

Er komt toch gewoon een pop-up in beeld als je dat hebt, beetje onzin om allemaal te posten dat je een pb verstuurt.

Alleen als je ingelogd bent.
Ton Van Spanje

Berichtdoor JoostS » wo jul 04, 2007 18:20

Jep, maar dat doe je toch automatisch, anders is het zo lastig om te zien wat je nu al wel of niet gelezen hebt.
En als ik zo naar de hoeveelheid posts v.d. mannen kijk ga ik er vanuit dat ze niet elke keer hun cookies verwijderen of uitloggen :wink:
JoostS

Berichtdoor santacruz » wo jul 04, 2007 18:30

JoostS schreef:
mantaboy schreef:

Jij antwoord.

valt zo'n opmerking niet onder forum-vervuiling dan??
santacruz

Berichtdoor MartijnS » wo jul 04, 2007 18:56

Die van jou wel ja..die van Joost is puur om aan te zeggen dat dat nergens over gaat..het is niet voor niks een prive bericht. Als iemand wil weten dat jij een bericht naar iemand stuurt kan je het net zo goed hier posten.. :wink:
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden