Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:baleno78 schreef:het gaat toch om nieuws en geruchten in dit topic, dat was het gerucht dat ik had gehoord. Als iedereen afwacht tot het definitief is, is het geen gerucht meer![]()
Maar goed echt snel was je al niet
Misschien moet je hetgeen ik hier gepost heb eens beter lezen. Je krijgt wel eens wat te horen als je verder je mond weet te houden, jij komt met geruchten waar ik vervolgens op reageer op een bepaalde manier. Daar had je al uit af kunnen leiden dat je verkeerd zat. Gezien wat contacten wisten anderen hier op het forum wel meteen wat ik bedoelde.
Daarom gooi ik er niet alles uit wat ik hoor of zie.
borbase schreef:MartijnB schreef:mitsufan3 schreef:Dus de auto waar Mark in reed.*
Neen............ Die bestaat niet meer.
volgen michel groenewoud wel staat in engeland
Edward. schreef:Hallo,
Kijk al enige tijd mee op de site, had me nooit aangemeld.
Maar nu heb ik een vraag:
Reed vanavond (6-3-2012) in de omgevening van Luttenberg (Hellendoorn Rally) en kwam hier meerdere Impreza's, Evo's, Audi's en Bmw's tegen, allen met een kaartleeslampje aan en een routekaart. Lijkt me toch gek dat ze nu al aan het verkennen zijn??
Grt Edward
Mevo schreef:Kaartleesrit, heeft verder niks met de rally te maken.
Já,zou ook niet weten waarom niet.Zo slecht was de auto er nu ook weer niet aan toe.borbase schreef:MartijnB schreef:mitsufan3 schreef:Dus de auto waar Mark in reed.*
Neen............ Die bestaat niet meer.
volgen michel groenewoud wel staat in engeland
Edward. schreef:Hallo,
Kijk al enige tijd mee op de site, had me nooit aangemeld.
Maar nu heb ik een vraag:
Reed vanavond (6-3-2012) in de omgevening van Luttenberg (Hellendoorn Rally) en kwam hier meerdere Impreza's, Evo's, Audi's en Bmw's tegen, allen met een kaartleeslampje aan en een routekaart. Lijkt me toch gek dat ze nu al aan het verkennen zijn??
Grt Edward
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten