Rallye Deutschland 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Rallyteam ASG » zo aug 17, 2008 16:41

Waarom rijdt vd Marel eigenlijk op BF goodrich en niet pirelli??
Account Software Groep Rallyteam
Rallyteam ASG

Berichtdoor Holkers » zo aug 17, 2008 16:42

Rallyteam ASC schreef:Waarom rijdt vd Marel eigenlijk op BF goodrich en niet pirelli??

Moet je aan z'n pa vragen....
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Rallyteam ASG » zo aug 17, 2008 16:43

Iedereen aan de deutschland rally moet toch pirelli rijden??
Of alleen de wrc's....
Rallyteam ASG

Berichtdoor TvD » zo aug 17, 2008 16:46

Rallyteam ASC schreef:Iedereen aan de deutschland rally moet toch pirelli rijden??
Of alleen de wrc's....

Alleen de 4-wiel aangedreven auto's zijn verplicht om Pirelli's te gebruiken.

Tim
Kijk ook eens op www.rallyfotos.nl
TvD

Berichtdoor Rallyteam ASG » zo aug 17, 2008 16:50

Oke, thanks!
Rallyteam ASG

Berichtdoor Sanderboy » zo aug 17, 2008 17:10

dennis kuipers heeft het ook goed gedaan hoor
laten we die niet vergeten 18e algemeen vind ik vrij netjes in eenw rc wedstridj voor de 2e maal in zijn eigen wrc
Sanderboy

:d

Berichtdoor Starkoo » zo aug 17, 2008 17:25

Sanderboy schreef:dennis kuipers heeft het ook goed gedaan hoor
laten we die niet vergeten 18e algemeen vind ik vrij netjes in eenw rc wedstridj voor de 2e maal in zijn eigen wrc
zeker als je het bekijkt dan word Hellendoorn erg spannend de top was in duitsland dicht bij elkaar!
Starkoo

Berichtdoor niek » zo aug 17, 2008 19:55

Jammer van het stukje op pitstoptv over de Nederlanders, is wel heel makkelijk bij elkaar gepraat ... :(
niek

Berichtdoor Campos » zo aug 17, 2008 20:24

Marco Boekelder schreef:Iemand gehoord wat er mis ging op kp9 en dan vooral op het punt waar jasper v/d heuvel ook er even afging.
Op dat punt schijnen veel meer deelnemers de mist in te zijn gegaan.

Wij stonden daar (bij toeval, we waren laat). Ik weet niet eens precies meer hoeveel er af zijn gegaan, zo veel. Begon al met Mikkelsen op de boom, Prokop er af, Kuipers, nog veel meer en ook Heuvel Jr.
Was een klein beetje fout verkante bocht die halverwege kneep. En midden in het bos, dus het was erg nat, na de eerste paar auto's lag er alleen maar modder op de weg, spekglad was het daar.
We hebben overigens een flink aantal foto's daarvan.. die komen nog online in het fototopic..
Campos

Berichtdoor stefan van houten » zo aug 17, 2008 20:39

niek schreef:Jammer van het stukje op pitstoptv over de Nederlanders, is wel heel makkelijk bij elkaar gepraat ... :(

ja heel makkelijk, en dan zeggen van benelux in plaats van nederlands talent. omdat de belgen geen geld hebben zouden mensen zoals van Merksteijn hun verdiende geld maar moeten steken in belgische talent.
stefan van houten

Berichtdoor antoine » zo aug 17, 2008 20:55

stefan van houten schreef:
niek schreef:Jammer van het stukje op pitstoptv over de Nederlanders, is wel heel makkelijk bij elkaar gepraat ... :(

ja heel makkelijk, en dan zeggen van benelux in plaats van nederlands talent. omdat de belgen geen geld hebben zouden mensen zoals van Merksteijn hun verdiende geld maar moeten steken in belgische talent.

'wij' steken ons geld ook al in een Belgische commentator, die vind dat hij zijn werk goed doet. Lees peter @ eurosport. :wink:
antoine

Berichtdoor Bartrallyfan » zo aug 17, 2008 20:59

stefan van houten schreef:

is inderdaad makkelijk geschreven. ik had beter commentaar van Peter Baert verwacht, toch een stukje jalozie denk ik zo, en inderdaad, als er al een beterre rijder in zou moeten stappen laat het dan in hemelsnaam een nederlands talent zijn, we hebben er genoeg.
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor DaveEVO » zo aug 17, 2008 21:06

Toch nog een heel klein lichtpuntje voor Jasper, ik zie net dat zijn grootste concurrent Hermann Gassner bij controle 19C is EXCLUDED.

Iemand gehoord waarom??
DaveEVO

Berichtdoor Hein » zo aug 17, 2008 21:29

DaveEVO schreef:Toch nog een heel klein lichtpuntje voor Jasper, ik zie net dat zijn grootste concurrent Hermann Gassner bij controle 19C is EXCLUDED.

Iemand gehoord waarom??

Gassner Sr had al voor de wedstrijd problemen tijdens de technische keuring. Iets met de stoelen en de bevestiging daarvan. Daardoor mocht hij ook de shakedown niet rijden. Daarna is hij toch toegelaten tot de wedstrijd, ondanks dat er discussie bleef over zijn stoelen.

Kan me voorstellen dat zijn uitsluiting daar iets mee te maken heeft. al snap ik het lichtpuntje voor Jasper niet.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor DaveEVO » zo aug 17, 2008 21:35

Oke, heb al een beetje op andere sites gezocht maar nergens wordt er iets over gezegd. (vooralsnog)

En lichtpuntje is misschien verkeerd uitgedrukt, maar het zou toch wel de strijd worden tussen hem en Gassner in de gr.N en als je dan zo vroeg in de wedstrijd uitvalt blijf je toch wel een beetje kijken wat je naaste concurrentie presteert.
DaveEVO

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden