Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallyteam ASC schreef:Iedereen aan de deutschland rally moet toch pirelli rijden??
Of alleen de wrc's....
zeker als je het bekijkt dan word Hellendoorn erg spannend de top was in duitsland dicht bij elkaar!Sanderboy schreef:dennis kuipers heeft het ook goed gedaan hoor
laten we die niet vergeten 18e algemeen vind ik vrij netjes in eenw rc wedstridj voor de 2e maal in zijn eigen wrc
Marco Boekelder schreef:Iemand gehoord wat er mis ging op kp9 en dan vooral op het punt waar jasper v/d heuvel ook er even afging.
Op dat punt schijnen veel meer deelnemers de mist in te zijn gegaan.
niek schreef:Jammer van het stukje op pitstoptv over de Nederlanders, is wel heel makkelijk bij elkaar gepraat ...
stefan van houten schreef:niek schreef:Jammer van het stukje op pitstoptv over de Nederlanders, is wel heel makkelijk bij elkaar gepraat ...
ja heel makkelijk, en dan zeggen van benelux in plaats van nederlands talent. omdat de belgen geen geld hebben zouden mensen zoals van Merksteijn hun verdiende geld maar moeten steken in belgische talent.
is inderdaad makkelijk geschreven. ik had beter commentaar van Peter Baert verwacht, toch een stukje jalozie denk ik zo, en inderdaad, als er al een beterre rijder in zou moeten stappen laat het dan in hemelsnaam een nederlands talent zijn, we hebben er genoeg.stefan van houten schreef:niek schreef:Jammer van het stukje op pitstoptv over de Nederlanders, is wel heel makkelijk bij elkaar gepraat ...
ja heel makkelijk, en dan zeggen van benelux in plaats van nederlands talent. omdat de belgen geen geld hebben zouden mensen zoals van Merksteijn hun verdiende geld maar moeten steken in belgische talent.
DaveEVO schreef:Toch nog een heel klein lichtpuntje voor Jasper, ik zie net dat zijn grootste concurrent Hermann Gassner bij controle 19C is EXCLUDED.
Iemand gehoord waarom??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten