Maar heb dan nog ff de laatste proef van de rally helemaal kunnen zien dus mag niet klagen haha
Alleen rookte onze auto nogal op kp1 zie ik op foto's
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
sebas schreef:Wij hebben ook een leuke sprint achter de rug alleen was die helaas op Kp3 klaar voor ons met een kapot krukaslager...
Maar heb dan nog ff de laatste proef van de rally helemaal kunnen zien dus mag niet klagen haha
Alleen rookte onze auto nogal op kp1 zie ik op foto's
sebas schreef:Alleen rookte onze auto nogal op kp1 zie ik op foto's
erikjan schreef:die is misschien al wel met z'n winterslaap begonnen
Marlieke schreef:De 0-wagen bij de sprint was een BMW M3. Al was de benaming "5 minuten-wagen".
TWENGELTJE schreef:Marlieke schreef:De 0-wagen bij de sprint was een BMW M3. Al was de benaming "5 minuten-wagen".
De `0`auto zou joop schouten zijn met de metro 6R4 maar die is niet gekomen ( waarschijnlijk geschrokken van het weer)
Niels2 schreef:TWENGELTJE schreef:Marlieke schreef:De 0-wagen bij de sprint was een BMW M3. Al was de benaming "5 minuten-wagen".
De `0`auto zou joop schouten zijn met de metro 6R4 maar die is niet gekomen ( waarschijnlijk geschrokken van het weer)
Die was ziek, en heeft zich afgemeld.
JoostS schreef:erikjan schreef:maar in de 26 jaar (of zoiets) dat ik de proef Diamantstraat bezoek blijven de oversteken altijd een heet hangijzer...
Wellicht is een steiger-brug zoals ze bij het RAM festival altijd gebruiken een idee? Kan meteen mooi vol gehangen worden met spandoeken voor de sponsors.
JeroenDommerholt schreef:JoostS schreef:erikjan schreef:maar in de 26 jaar (of zoiets) dat ik de proef Diamantstraat bezoek blijven de oversteken altijd een heet hangijzer...
Wellicht is een steiger-brug zoals ze bij het RAM festival altijd gebruiken een idee? Kan meteen mooi vol gehangen worden met spandoeken voor de sponsors.
maar dan gaan er denk ik mensen stil staan op die brug zodat ze het goed kunnen zien en dan krijg je een grote file voor / op die brug
Doopy schreef:
Nee hoor , gewoon compleet blinderen doen ze bij het RAM festival ook .
Doopy schreef:Nee hoor , gewoon compleet blinderen doen ze bij het RAM festival ook .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast