Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Andor Smits schreef:Is het misschien verstandig dat de organisatie van de EGR e.e.a. kan uitleggen ,lees specificeren, waar het geld allemaal naar toe gaat.
Ik denk dat iedereen zit te wachten op uitleg waar d
ie tonnen die nodig zijn voor de organisatie van de rally aan worden besteed.
Als hier verduidelijking doorkomt zal men misschien anders reageren.
Nu weet een buitenstaander niet waar het geld blijft.
Armand schreef:[
Wat ik wel vind en dan baseer ik me op de berichten hier, dat wanneer je geld vraagt voor bepaalde zaken je moet zorgen dat alles spik und span is. En geen ruimte over moet laten voor commentaar. En als dat wel zo is dan is dat of een redelijke fuck up van een goed bedoelende vrijwilliger of een keuze van de organisatie.
EBOSCH schreef:JongensJongens wat een gezeik over entree gelden en andere kosten.
Jullie weten toch dat een hobby geld kost.
Echte rallyfans gaan er wel heen ongeacht de prijs wat het kost.
![]()
![]()
Arfman schreef:Zucht .. vooral er doorheen blaten zonder de rest van het topic te lezen![]()
Entreeprijs voor een rally? Geen probleem.
Tientje voor een goed infopakket? Geen probleem.
23 euro voor 1 dag toegang + baggerkaarten? Wel een probleem.
Cootje schreef:Is Dave Vael terug gegaan naar zijn golf kitcar (Hij reed tog eerst in een Chevrolet Kalos?)??? Ik zag hem staan in de startlijst van de sprint.
SAS Officialteam schreef:Cootje schreef:Is Dave Vael terug gegaan naar zijn golf kitcar (Hij reed tog eerst in een Chevrolet Kalos?)??? Ik zag hem staan in de startlijst van de sprint.
Kijk aan eindelijk weer iemand die echt in de rally is geinterreseerd en niet in entree en dat soort geneuzel![]()
Maar het antwoord op jou vraag moet ik even schuldig blijven .... zal eens kijken wat ik kan vinden
Cootje schreef:Is Dave Vael terug gegaan naar zijn golf kitcar (Hij reed tog eerst in een Chevrolet Kalos?)??? Ik zag hem staan in de startlijst van de sprint.
Arfman schreef:Zucht .. vooral er doorheen blaten zonder de rest van het topic te lezen![]()
Entreeprijs voor een rally? Geen probleem.
Tientje voor een goed infopakket? Geen probleem.
23 euro voor 1 dag toegang + baggerkaarten? Wel een probleem.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten