[POLL] Wie in wat in 2006!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Wie gaat er met de Polo S1600 rijden ?

Poll eindigt op vr nov 18, 2005 12:10

Hans Weijs Jr
27
28%
Ronald Koops
25
26%
Edwin Abbring
19
20%
Jeroen Laarhuis
11
11%
Steven Kroesbergen
4
4%
Dirk Wiersma
11
11%

Totaal aantal stemmen : 97

Berichtdoor Jaccoooo » vr feb 03, 2006 20:27

Jeroen schreef:Ik weet niet of dit elders al is besproken (ik kon het ff niet vinden), maar de top van het vorige rallySPRINT kampioenschap rijdt niet of gaat rally´s rijden. Wie zijn voor dit jaar eigenlijk de azen van het rallysprintkampioenschap?

(Omdat je het niet kon vinden vermeld ik het nog een keer)
Henri v/d Veen rijd WEL het rallysprint kampioenschap en zal zijn best doen om in ieder geval kampioen te worden in zijn klasse,wat in 2005 niet lukte maar de 5 jaar daar voor wel,eerst in de A5 en later in de N3.
Jaccoooo

Berichtdoor MartijnS » vr feb 03, 2006 21:31

Mooie auto van van Eerd! :)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor ExTaxi » za feb 04, 2006 0:53

MartijnS schreef:Mooie auto van van Eerd! :)

ik vind het echt helemaal niks. Had die auto graag in het Jumbo-geel gezien!
ExTaxi

Berichtdoor Stranger » za feb 04, 2006 1:34

ExTaxi schreef:ik vind het echt helemaal niks. Had die auto graag in het Jumbo-geel gezien!
Helemaal met je eens. Hij lijkt nu net een ietwat 'gepimpte'(?) straatversie van de Corolla.

Knalgeel met Jumbo en Qpark (zoals de Lancer) zou toch wel iets mooier zijn geweest.
Stranger

Berichtdoor Maarten » za feb 04, 2006 3:10

Ik dacht dat ik de enige was...

Ik vind het toch wel een strakke combinatie. En voor wat betreft de mensen die zeuren over de kleurstelling of stickers: zoals een fabrikant van blikjes tomatenpuree van Del Monte: zo zal de rest t ook verdienen...

Wees blij dat je niet weer eens een Corolla in het wit of in het rood hebt..

De enige Corolla die ik eerder in het zwart gezien heb was nota bene in KPN Qwest kleuren in Noorwegen?
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Holten WRC » za feb 04, 2006 7:48

Maarten schreef:

Zag ik het goed dat er weer een NL kenteken op de voorbumper zit?
Toch jammer voor zon "echte" K-AM-..... WRC uit Keulen!
Maar als ik het mij goed herinner is daar al meer over gezegd vorig jaar kweet alleen niet meer wat de redenen daarvoor zijn.

Verder trouwens een mooie auto en eindelijk eens andere kleuren in NL :D
Holten WRC

Berichtdoor StevenK » za feb 04, 2006 8:09

Holten WRC schreef:Zag ik het goed dat er weer een NL kenteken op de voorbumper zit?
Toch jammer voor zon "echte" K-AM-..... WRC uit Keulen!
Maar als ik het mij goed herinner is daar al meer over gezegd vorig jaar kweet alleen niet meer wat de redenen daarvoor zijn.

Op een buitenlands kenteken moet je met douane-ontheffing rijden. Op zich niet een probleem en kost ook niets, maar wanneer je voor en auto een douane-ontheffing hebt, mag je me die auto niet op de weg komen buiten de wedstrijden, zelfs niet op groene platen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Niels van de Poll » za feb 04, 2006 9:34

Maarten schreef:

Ik dacht dat ik de enige was...

Ik vind het toch wel een strakke combinatie. En voor wat betreft de mensen die zeuren over de kleurstelling of stickers: zoals een fabrikant van blikjes tomatenpuree van Del Monte: zo zal de rest t ook verdienen...

Wees blij dat je niet weer eens een Corolla in het wit of in het rood hebt..

De enige Corolla die ik eerder in het zwart gezien heb was nota bene in KPN Qwest kleuren in Noorwegen?

Ik ben het ook met jullie eens, ik vind hem echt super!!! :D :lol:
Niels van de Poll

wie in wat

Berichtdoor TWENGELTJE » za feb 04, 2006 9:41

Ik vind de kleurstelling wel mooi maar ik voorzie met name in het donker voor proefbemanningen een probleem . Er komt een bonk licht met daarachter iets zwarts rara wie is dat ( dus niet te veel van die auto`s)
TWENGELTJE

Re: wie in wat

Berichtdoor Jeroen » za feb 04, 2006 10:10

TWENGELTJE schreef:Ik vind de kleurstelling wel mooi maar ik voorzie met name in het donker voor proefbemanningen een probleem . Er komt een bonk licht met daarachter iets zwarts rara wie is dat (dus niet te veel van die auto`s)
Als je de evo van van Eerd wel eens in het donker hebt gezien, dan mag je er ook bij de WRC van uit gaan dat de bestickering zeer reflecterend is.
Jeroen

wie in wat

Berichtdoor TWENGELTJE » za feb 04, 2006 10:32

Daar ben ik dan ook zo bang voor . Maar ik wil je wel eens uitnodigen bij de vliegende finish dan mag jij zeggen wat er staat want die mooie wedstrijdnummers op de zijruiten zijn nu al niet te lezen en dan moet er nog meer van dat fluoriserende opzitten
TWENGELTJE

Berichtdoor Jeroen » za feb 04, 2006 19:18

TWENGELTJE schreef:Daar ben ik dan ook zo bang voor . Maar ik wil je wel eens uitnodigen bij de vliegende finish dan mag jij zeggen wat er staat want die mooie wedstrijdnummers op de zijruiten zijn nu al niet te lezen en dan moet er nog meer van dat fluoriserende opzitten
Dan zal je ook wel niet blij van mijn auto worden...
Jeroen

Berichtdoor StevenK » za feb 04, 2006 19:26

TWENGELTJE schreef:Daar ben ik dan ook zo bang voor . Maar ik wil je wel eens uitnodigen bij de vliegende finish dan mag jij zeggen wat er staat want die mooie wedstrijdnummers op de zijruiten zijn nu al niet te lezen en dan moet er nog meer van dat fluoriserende opzitten

Er zit toch ook een nummer op de achterruit :D
StevenK
Site Admin

Berichtdoor briljant » za feb 04, 2006 19:39

StevenK schreef:

Er zit toch ook een nummer op de achterruit :D

Kun jij die lezen in het donker???? :wink: :D
Ik niet!!!!
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Campos » za feb 04, 2006 19:45

Is reflecterend stickermateriaal veel duurder dan de oranje stickers van nu? Zo niet, waarom niet oranje vervangen door reflecterend.. (of de nummers op de portieren)
Campos

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden