Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Franky schreef:Wat is er met van iersel gebeurd op kp13?
Broem broem schreef:Franky schreef:Wat is er met van iersel gebeurd op kp13?
Die had de auto kapot. Hij reed voor ons rechtdoor (door de linten) en had de auto even iets verder op geparkeerd.
erikjan schreef:net weer thuis van een slaapverwekkend dagje rallysport...
we hadden ons ingegraven bij KP Zeldam, maar eigenlijk alleen maar zitten wachten![]()
klassiekers begonnen al aan de late kant, de eerste doorkomst van de rally schoot niet op, zelfs zonder nulrijder !!, (en geneutraliseerd) , toen de sprint overtijd, en vervolgens de 2e doorkomst van de rally ook ruimschoots te laat...
deze rally komt niet op m'n lijstje van strak georganiseerde evenementen![]()
zwaar teleurstellend, ik had 2 'gasten' bij me om te fotograveren en die stonden ook een beetje hun tijd te verdoen...
gelukkig was het weer vandaag wel goed![]()
(je moet toch nog ergens een lichtpuntje in kunnen zien)
erikjan schreef:ik denk het wel, daar is wat meer te zien over het algemeen...
erikjan schreef:net weer thuis van een slaapverwekkend dagje rallysport...
we hadden ons ingegraven bij KP Zeldam, maar eigenlijk alleen maar zitten wachten![]()
klassiekers begonnen al aan de late kant, de eerste doorkomst van de rally schoot niet op, zelfs zonder nulrijder !!, (en geneutraliseerd) , toen de sprint overtijd, en vervolgens de 2e doorkomst van de rally ook ruimschoots te laat...
deze rally komt niet op m'n lijstje van strak georganiseerde evenementen![]()
zwaar teleurstellend, ik had 2 'gasten' bij me om te fotograveren en die stonden ook een beetje hun tijd te verdoen...
gelukkig was het weer vandaag wel goed![]()
(je moet toch nog ergens een lichtpuntje in kunnen zien)
addicted to AUDI schreef:Gerritsen Mulkes ging er inderdaad keihard af op KP 9 net in de bocht voorbij het splitspunt van de rondkoers.
Ging schuwhard de bocht in en kon hem niet meer houden.
Belandde in de sloot en ging meerdere keren over de kop.
Gelukkig goed afgelopen.
Gert
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast