Niels van de Poll schreef:En is 'mijn' team er al (Fabory rallyteam)??
Dat zeg ik net ja
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mitsufan schreef:Niels van de Poll schreef:En is 'mijn' team er al (Fabory rallyteam)??
Dat zeg ik net ja
dat is errig balen voor jou, een troost, je hebt waarschijnlijk eerder de proeventijden als de bezoekers.BeeCee schreef:Voor mij gaat de Tank S rally niet door als bezoeker.
Gister een klein ongeluk gehad op het werk en nu is net niet het topje van mijn pink eraf. Dit terwijl het nog niet eens een eigen fout bedroeg.
Keek al maanden uit naar de Seizoens opener en dit werd 1 dag ervoor verstoord.
Baal nu echt als een stekker....
ZZR Fan schreef:met een beetje geluk vanmiddag nog even bij de service kijen. vanavond zit er helaas niet in door vervoeranders moet ik met het ov maar dat zal 's avond/'s nachts wat moeilijk worden om terug te komen
mastersevius schreef:ZZR Fan schreef:met een beetje geluk vanmiddag nog even bij de service kijen. vanavond zit er helaas niet in door vervoeranders moet ik met het ov maar dat zal 's avond/'s nachts wat moeilijk worden om terug te komen
23:12Busstation emmeloord
busstation/ns kampen 23:42 bus 141
connexxion
richting kampen
Je kan de eerste proef nog zien, als je maar zorgt dat je voor 10 over 11 weer bij station Emmeloord bent.
www.tanksrally.nl schreef:Veel gestelde vragen:
Hoe laat en waar beginnen de deelnemers aan de eerste etappe op vrijdag?
Start en finish nabij Hotel 't Voorhuys, De Deel 20, Emmeloord Start 1e deelnemer vanaf podium, vrijdag 16 maart 2007, 20:50 uur
Hoe en waar gaat men van start voor de tweede etappe?
Start 1e deelnemer vanaf podium, Hotel 't Voorhuys, De Deel 20, Emmeloord zaterdag 17 maart 2007, 08:30
uur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten