[POLL] Wie in wat in 2006!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Wie gaat er met de Polo S1600 rijden ?

Poll eindigt op vr nov 18, 2005 12:10

Hans Weijs Jr
27
28%
Ronald Koops
25
26%
Edwin Abbring
19
20%
Jeroen Laarhuis
11
11%
Steven Kroesbergen
4
4%
Dirk Wiersma
11
11%

Totaal aantal stemmen : 97

Berichtdoor V.D.G Rally team » di jan 31, 2006 21:46

Jaccoooo schreef:
V.D.G Rally team schreef:
Jaccoooo schreef:
antoine schreef:Ik denk dat ze daar mee iemand uit veldhoven bedoelen. :?

Jaren geleden had ook iemand uit Veldhoven een 106 kitcar/maxi die heb ik ook nooit op de proeven gezien. :wink: dusss!! :wink:

een 106 kitcar iemand uit veldhoven ????

Kijk dat bedoel ik nou,dat gerucht was dus ook op niets gebaseerd! :oops: zoals wel vaker gebeurd :wink:

Er is alléén gereden met een A5 small kitcar.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Sevius » wo feb 01, 2006 10:23

MartijnS schreef:Je moet op een C2 S1600 klikken voordat je op de rest van de site komt, maar verder weet ik ook niks. Ik zie ook alleen maar een C2 op de achtergrond staan trouwens..

http://www.snijders-rallysport.com/

In één van de berichten op hun site staat ook dat ze met de nieuwe auto, die ze zelf opbouwen, vooraan moeten kunnen rijden....
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor stefanjonas » wo feb 01, 2006 11:02

en daaronder staat: afhankelijk van het beschikbare budget kunnen we ook kijken naar een reeds geprepareerde auto die vorig jaar al is ingezet.
we zijn een paar buiitenlandse teams aan het volgen, om te kijken of we daar zaken mee kunnen doen.
stefanjonas

Berichtdoor Sevius » wo feb 01, 2006 15:53

stefanjonas schreef:en daaronder staat: afhankelijk van het beschikbare budget kunnen we ook kijken naar een reeds geprepareerde auto die vorig jaar al is ingezet.
we zijn een paar buiitenlandse teams aan het volgen, om te kijken of we daar zaken mee kunnen doen.

Het ging ook vooral om dat "vooraan rijden" :wink: ....
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor rallyboy » wo feb 01, 2006 18:17

Sevius schreef:
stefanjonas schreef:en daaronder staat: afhankelijk van het beschikbare budget kunnen we ook kijken naar een reeds geprepareerde auto die vorig jaar al is ingezet.

Ligt eraan wat ze bedoelen. Vooraan rijden in de klasse of vooraan rijden in een rally! :lol: :lol: . Hier zit nogal een groot verschil in.

Marcel
rallyboy

Berichtdoor StevenK » wo feb 01, 2006 18:38

rallyboy schreef:
Sevius schreef:

Ligt eraan wat ze bedoelen. Vooraan rijden in de klasse of vooraan rijden in een rally! :lol: :lol: . Hier zit nogal een groot verschil in.

Marcel

Vooraan rijden in Nederland in de A6 betekent ook vooraan rijden in de rally.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor briljant » wo feb 01, 2006 18:55

StevenK schreef:Vooraan rijden in Nederland in de A6 betekent ook vooraan rijden in de rally.

Ook straks met al die WRC's :wink: :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Werner » wo feb 01, 2006 19:35

Sevius schreef:
MartijnS schreef:Je moet op een C2 S1600 klikken voordat je op de rest van de site komt, maar verder weet ik ook niks. Ik zie ook alleen maar een C2 op de achtergrond staan trouwens..

http://www.snijders-rallysport.com/

In één van de berichten op hun site staat ook dat ze met de nieuwe auto, die ze zelf opbouwen, vooraan moeten kunnen rijden....

Kijk ook ff naar de data die bij de berichten staan.... Er is nog al wat tijd verstreken sinds het laatste bericht. Ik denk dat ze de ZZR niet meer halen, in ieder geval niet goed voorbereid. Of de site is gewoon niet bijgehouden.
Werner

Berichtdoor StevenK » wo feb 01, 2006 19:37

briljant schreef:
StevenK schreef:Vooraan rijden in Nederland in de A6 betekent ook vooraan rijden in de rally.

Ook straks met al die WRC's :wink: :wink:

Die andere A6 rijdt ook tussen de WRC's :) Kijk maar naar uitslag van de GTR vorig jaar:
1. WRC
2. WRC
3. A8
4. A6
5. WRC
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Werner » wo feb 01, 2006 19:54

We heten natuurlijk niet allemaal Jan de Winkel.....
Werner

Berichtdoor stefanjonas » wo feb 01, 2006 20:20

dat is waar, maar komend jaar rijden er wel meer toppers in een wrc als afgelopen jaar.
als er veel onverhard in de rally's zit ben je met een s1600 toch wel in het nadeel in vergelijking met een wrc.
En wie zegt dat de nieuwe s1600 rijders niet zo snel kunnen zijn als JdeWinkel? wieweet zijn ze wel snel, met een goede voorbereiding, en natuurlijk ook zoveel talent, inzicht, lef etc. als Jan, dan zouden ze net zo snel kunnen zijn.
stefanjonas

Berichtdoor Niels2 » wo feb 01, 2006 20:46

Ja, als ik net zo veel talent, inzet en technisch inzicht als Loeb had en een contract bij Citroën voor het WRC van 2005. Was ik wel Wereldkampioen geworden.

Als als als....
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Turboboost » do feb 02, 2006 8:00

Ja, als ik net zo veel talent, inzet en technisch inzicht als Loeb had en een contract bij Citroën voor het WRC van 2005. Was ik wel Wereldkampioen geworden.

Als als als....

Ben ik niet helemaal met je eens; heb jij al de kansen gehad om je te bewijzen? :roll: :wink: Daar gaat het ook om, juiste materiaal (een auto die bij je past), de mogelijkheden om ervaring op te doen, enz. enz.

De echte talenten zullen altijd opvallen, ongeacht de auto, maar sommigen kopen een andere auto die toevallig wel helemaal bij hun past en rijden dan ineens de sterren van de hemel. :wink: 8)

Om Jan de Winkel te evenaren moet je van goede huize komen, maar anderen in een a6 kunnen denk ik even goed vooraan meestrijden.
Turboboost

Berichtdoor Niels2 » do feb 02, 2006 17:32

Turboboost schreef:

Als als als....

Ben ik niet helemaal met je eens; heb jij al de kansen gehad om je te bewijzen? :roll: :wink:

Met een contract op zak is dat niet meer nodig :wink:
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Turboboost » do feb 02, 2006 22:47

:D :wink:
Turboboost

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden