Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
cvgn schreef:We zijn niet verdwenen, maar we starten de Classic Euregio Rally met de proeven. Voorgaande jaren reden we die begin van de middag.
De organisatie heeft dus flink met het tijdschema gewisseld.
Is leuk die classics, maar als die s'morgens al rijden, betekent het wel dat de officials die uit het zuiden des lands komen wel heel vroeg op pad moeten. Daar heeft de roganisatie niet stil bij gestaan denk ik.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Ruud_Enschede schreef:Buitenproeven doen we altijd op de zaterdag en veel buitenbproeven gehad natuurlijk onlangs bij de Hellendoorn rally. Zondag vind ik het wel mooi op industrieterrein juist.
Veel actie en je ziet iedere auto een paar maal voorbij komen. En als klap op de vuurpijl nog de rallysprint erbij en de klassiekers!!
Druk is het inderdaad wel!!!
Wim schreef:Ruud_Enschede schreef:Buitenproeven doen we altijd op de zaterdag en veel buitenbproeven gehad natuurlijk onlangs bij de Hellendoorn rally. Zondag vind ik het wel mooi op industrieterrein juist.
Veel actie en je ziet iedere auto een paar maal voorbij komen. En als klap op de vuurpijl nog de rallysprint erbij en de klassiekers!!
Druk is het inderdaad wel!!!
Sorry, maar wat vinden jullie Nederlanders nu zo super om op industrieterrein te rijden / te kijken? Er gaat toch niets boven een échte rallyproef.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten