joost, jij weet daar waarschijnlijk meer van
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wolter schreef:AC schreef:Dank u voor de 'wie-in-welke-verkenauto-en-waarom' discussie. Heb (tussen het bekvechten door) begrepen waarom.
Andere vraag (en moderater, graag verplaatsen als hier nvt):
Wat zijn dan de vereisten aan de verken-auto?
(Moet het een ongetunede straatauto zijn? Want als deze getuned mag zijn, waarom dan niet in een WRC, in princiepe gewoon een 'getunede' straatauto)...
Volgens mij mag alles (conform APK), maar er mag geen rolkooi in zitten. In Nederland althans niet (hoewel regelmatig uitzonderingen worden toegepast).
mafiabaas101 schreef:hoe waren de omstandigheden daar?
joost, jij weet daar waarschijnlijk meer van
joostkusters schreef:Wolter schreef:AC schreef:Dank u voor de 'wie-in-welke-verkenauto-en-waarom' discussie. Heb (tussen het bekvechten door) begrepen waarom.
Andere vraag (en moderater, graag verplaatsen als hier nvt):
Wat zijn dan de vereisten aan de verken-auto?
(Moet het een ongetunede straatauto zijn? Want als deze getuned mag zijn, waarom dan niet in een WRC, in princiepe gewoon een 'getunede' straatauto)...
Volgens mij mag alles (conform APK), maar er mag geen rolkooi in zitten. In Nederland althans niet (hoewel regelmatig uitzonderingen worden toegepast).
Giovanni schreef:proeven voor vrijdag serieus ingekort
Corne schreef:JoostS schreef:Giovanni schreef:proeven voor vrijdag serieus ingekort
Vanwege sneeuwval?
Ja, er schijnen heel gevaarlijke situaties te zijn ontstaan die de pirelli's blijkbaar niet aankunnen..
Beetje jammer, dacht toch altijd dat racen onder dit soort omstandigheden rally juist zo mooi maakte..
En onveilig? Volgens mij gebeuren de grootste crashes op hoge snelheid, en die gaan niet gehaald worden met ijs/sneeuw.. Maarja, that's what I think
Giovanni schreef:KP van 35 km wordt er eentje van 18 km.
Het enige spijtige is dat de teams weken op voorhand hun banden keuze moeten bekend maken.
Dan kom je voor zo'n verrassingen te staan he.
Giovanni schreef:KP van 35 km wordt er eentje van 18 km.
Het enige spijtige is dat de teams weken op voorhand hun banden keuze moeten bekend maken.
Dan kom je voor zo'n verrassingen te staan he.
rally for ever schreef:En volgens mij wordt het grootste gevaar veroorzaakt door een rijder die over de grens gaat.
nkroeze schreef:KP1 is gecanceled....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten