ferry bakker schreef:kraats schreef:Ik vind het geen slimme actie, maar welke rijder gaat er voor zijn thuisrally niet een paar keer de proeven rijden?
Ja, ik ken er 1, die neemt daar niet eens de moeite voor......
Dus iedereen die zegt dat het niet mag, als rijder zijnde, heeft wel een beetje boter op zijn hoofd. Behalve die ene dan...
UHHHHH Ik, ik zou nooit gaan doen,verkennen als dat niet mag!!
En er staat in het grote boek dat je dat gewoon niet mag doen, dan heb ik zo iets
DOE HET DAN NIET.
Kijk en dat ik 100 meter van de de proef woon in putten ja,
Ja je woont in Putten en moet zeker met giga spoed de geit op de Goorsteeg gaan verzetten?
MartijnB schreef:kraats schreef:Ik vind het geen slimme actie, maar welke rijder gaat er voor zijn thuisrally niet een paar keer de proeven rijden?
Ja, ik ken er 1, die neemt daar niet eens de moeite voor......
Dus iedereen die zegt dat het niet mag, als rijder zijnde, heeft wel een beetje boter op zijn hoofd. Behalve die ene dan...
ik dus niet
ook al woon ik aan de proeven van Barneveld heb nog nooit een editie notes gemaakt voor de wedstrijd vind het onsportief en aso zoals sommigen de proeven over rijden voor de wedstrijd
trouwens tijdens het verkennen zijn er meerdere Evo rijders die als idioten en Aso s verkennen
Nee Martijn,
Dat klopt, jij hebt ook helemaal geen notes nodig want je kent ze al helemaal uit je hoofd je rijdt ze immers bijna iedere dag.
Moest je nodig naar het toilet toen ik je tegenkwam op het viaduct of zijn het toch wel leuke bochten om eens te kijken hoe je afstelling bij hoge snelheid is?
Jij weet net zo goed als ik dat de lokale jeugdigen tot een jaar of 50 niet veel onderdoen voor de illegaal verkenners, qua snelheid. En zeker niet qua frequentie. Of wilde je zeggen dat er op de wegen van de proeven altijd netjes 60 en/of 80 Km/u wordt gereden?