Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Het was alleen om Steven te helpen om antwoord op de vraag te geven voor de ..st keerHein schreef:StevenK schreef:briljant schreef:Ik zal je helpen StevenStevenK schreef:John schreef:NEE, DE AUTO VAN HAVERKATE IS NIET DE EVO I DIE TE KOOP STAAT
Elke rallyauto staat toch altijd te koop Steven
Yep. Maar een EVO III is geen EVO I.![]()
Deze Evo 1 is de auto van Jan Nijhof.
De auto is gebruikt door onze Hoofdsponsor Autosoft op de autorai.
Onze sponsor is ook een van de sponsoren van Haverkate.
Tijdens de Rai was de auto van Ger niet beschikbaar en is de Evo 1 van Nijhof gebruikt
Volgens mij verval je in herhaling
Ik dacht al, waar heb ik dat eerder gelezen
Uit het Diverse NL Auto's te koop topic, pagina 29briljant schreef:Deze Evo 1 is de auto van Jan.
Tijdens de Rai was de auto van Ger niet beschikbaar en is de Evo 1 van Nijhof gebruikt.
![]()
Op zijn site staat ( zijn wij voornemens de 2e helft van het rally seizoen met deze auto voort te zetten)Bartrallyfan schreef:Ik zag dat harry Kleinjan met zijn golf op de voorlopige startlijst staat,ik heb hem in Hulst toch zeker horen zeggen dat dat zijn laatste wedstrijd in de golf was? en op zijn site staat dat hij met een fabia WRC gaat rijden (er staat niet welke rally)
briljant schreef:Het was alleen om Steven te helpen om antwoord op de vraag te geven voor de ..st keerHein schreef:StevenK schreef:briljant schreef:Ik zal je helpen StevenStevenK schreef:John schreef:NEE, DE AUTO VAN HAVERKATE IS NIET DE EVO I DIE TE KOOP STAAT
Elke rallyauto staat toch altijd te koop Steven
Yep. Maar een EVO III is geen EVO I.![]()
Deze Evo 1 is de auto van Jan Nijhof.
Tijdens de Rai was de auto van Ger niet beschikbaar en is de Evo 1 van Nijhof gebruikt
Volgens mij verval je in herhaling
Ik dacht al, waar heb ik dat eerder gelezen
Uit het Diverse NL Auto's te koop topic, pagina 29briljant schreef:Deze Evo 1 is de auto van Jan.
Tijdens de Rai was de auto van Ger niet beschikbaar en is de Evo 1 van Nijhof gebruikt.
![]()
![]()
antoine schreef:Wim Salabim schreef:antoine schreef:antoine schreef:Die zal niet komen. Of het moet zijn dat de nieuwe eigenaar ermee komt rijden in de ELE.
[droom mode]Ik heb nog even zitten fantaseren. De Fiesta is verkocht aan iemand uit Noorwegen. Laat er nu net iemand in Noorwegen wonen met een Nederlands paspoord en een heel groot Ford hart.[/droom mode]
Is het mogelijk dat ik die persoon ken?
Ja, hun garage staat zo'n km van die van Wils vandaan.
antoine schreef:antoine schreef:Wim Salabim schreef:antoine schreef:antoine schreef:Die zal niet komen. Of het moet zijn dat de nieuwe eigenaar ermee komt rijden in de ELE.
[droom mode]Ik heb nog even zitten fantaseren. De Fiesta is verkocht aan iemand uit Noorwegen. Laat er nu net iemand in Noorwegen wonen met een Nederlands paspoord en een heel groot Ford hart.[/droom mode]
Is het mogelijk dat ik die persoon ken?
Ja, hun garage staat zo'n km van die van Wils vandaan.
Net gezien op rallycarsforsale dat de almera te koop staat.![]()
Luijbregts schreef:Heb idd de Almera te koop gezet om nu eindelijk serieus met een Fiesta aan de slag te gaan. Helaas druk met werk om te kunnen rijden met de Almera. Werk nu voor Ford in Noorwegen dus alles is dadelijk wat makkelijker te combineren. De intentie om in NL te komen rijden nadat we een andere auto hebben is er 100% maar dat wordt niet meer dit jaar.... Van de Nijhof - Moan transactie weet ik niets af. Weet wel dat het een hele gave Fiesta is
Veel plezier tijdens de ELE, zal m via internet volgen met een beetje heimwee !!!!
mvrgrt,
Rob Luijbregts
Luijbregts schreef:Luijbregts schreef:Heb idd de Almera te koop gezet om nu eindelijk serieus met een Fiesta aan de slag te gaan. Helaas druk met werk om te kunnen rijden met de Almera. Werk nu voor Ford in Noorwegen dus alles is dadelijk wat makkelijker te combineren. De intentie om in NL te komen rijden nadat we een andere auto hebben is er 100% maar dat wordt niet meer dit jaar.... Van de Nijhof - Moan transactie weet ik niets af. Weet wel dat het een hele gave Fiesta is
Veel plezier tijdens de ELE, zal m via internet volgen met een beetje heimwee !!!!
mvrgrt,
Rob Luijbregts
Sorry, bedoelde Allert - Moan (niet Nijhof)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten