Andrew Burton misschien met zijn Peugeot 306 maxi-cosworth?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
tukkermarshall schreef:We hebben nog wel een verrassing maar dat ga ik nu niet vertellen ......want dan is het geen verrassing meer![]()
StevenK schreef:stefan schreef:Wat zijn de plannen van Jasper v/d Heuvel? zou hij misschien komen met de S8?![]()
Daar zou ik maar niet op rekenen.
erikjan schreef:StevenK schreef:stefan schreef:Wat zijn de plannen van Jasper v/d Heuvel? zou hij misschien komen met de S8?![]()
Jasper had een taak om de titelkansen van Mark te vergroten
StevenK schreef:erikjan schreef:StevenK schreef:stefan schreef:Wat zijn de plannen van Jasper v/d Heuvel? zou hij misschien komen met de S8?![]()
Vraag 'ns aan Jasper hoe het nu precies zat met die S8. Dan zal er een wereld voor je open gaan.
erikjan schreef:StevenK schreef:erikjan schreef:StevenK schreef:stefan schreef:Wat zijn de plannen van Jasper v/d Heuvel? zou hij misschien komen met de S8?![]()
Vraag 'ns aan Jasper hoe het nu precies zat met die S8. Dan zal er een wereld voor je open gaan.
vertel !!
ik had toch echt de indruk....
Holkers schreef:Ooit op de S8 gekeken waar Jasper mee reed en de sponsoring bekeken? Vreemd wel als je een joker van je naaste concurent in de strijd om het RDO kampioenschap sponsord
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten