BHV Expogroep Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Turboboost » wo jun 14, 2006 10:20

Nou zoals ik zei ben ik daarvan niet op de hoogte. Het is dan zeer jammer. :? Het is daarmee 100% helder waarom er voor deelname aan de sprint, na uitval in de rally, apart betaald moet worden. 8)
Turboboost

Berichtdoor johanschop » wo jun 14, 2006 11:17

Rallyteam viets doet in ieder geval wel mee.

Voor ons staat de sprint op het programma, de auto staat allang klaar.

Rijder en navigator hebben er in ieder geval ontzettend zin in.

We bereiden ons goed voor op de warmte

gr johan
navi
johanschop

Berichtdoor gisissi » wo jun 14, 2006 11:34

Jouter,

die discussie is al wel 100.000x gevoerd en geloof mij nou maar dat er daar qua financien niks meer te behalen valt....

Gezien de verschillen die er zijn m.b.t inschrijfgelden lijkt dat me een uiterst dubieuze aangelegenheid. Feit is dat men elders goedkoper een evenement van een vergelijkbaar formaat kan organiseren en meer acceptabele condities handhaaft voor deelname aan de sprint na een onverhoopte uitval gedurende de rally. Los van de mening die ik m.b.t tot bovenstaande ben toegedaan is dit slechts een constatering.
gisissi

Berichtdoor StevenK » wo jun 14, 2006 11:43

gisissi schreef:
Jouter,

die discussie is al wel 100.000x gevoerd en geloof mij nou maar dat er daar qua financien niks meer te behalen valt....

Gezien de verschillen die er zijn m.b.t inschrijfgelden lijkt dat me een uiterst dubieuze aangelegenheid. Feit is dat men elders goedkoper een evenement van een vergelijkbaar formaat kan organiseren en meer acceptabele condities handhaaft voor deelname aan de sprint na een onverhoopte uitval gedurende de rally. Los van de mening die ik m.b.t tot bovenstaande ben toegedaan is dit slechts een constatering.

Maar nu ga jij er weer vanuit dat de verzekeringspremie de enige basis is voor de bepaling van de hoogte van het inschrijfgeld ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Turboboost » wo jun 14, 2006 11:51

Steven, zonder voor jack te willen praten: we weten allemaal dat dat niet alleen de hoogte bepaald, maar het feit dat er wel weer apart betaald moet worden indien je uitvalt en eventueel nog wil starten in de sprint vond ik vreemd, aangezien ze dat bij andere rally's wel zo weten te regelen dat je alsnog wat kilometers kan maken. 8)

De afzettingskosten en dergelijk zijn daarbij in elk geval geen (legitieme) reden, daar had je immers al voor betaald. :wink: lijkt mij dat je dan ook de verzekering al betaald hebt, maar als dat anders is (je zou die proeven anders ook rijden) dan geloof ik dat graag.
8)

Hopelijk gaat het dan ook eens andersom gelden, je valt uit en rijdt dus niet alle proeven, krijg je na afloop geld terug gestort. :wink: :lol: :idea:
Turboboost

Berichtdoor johanschop » wo jun 14, 2006 12:06

wat weer een lekker onnodige discussie.

we kunnen ons beter inzetten voor de sport dan erover te discussieren, is verspillen van energie :(
johanschop

Berichtdoor Turboboost » wo jun 14, 2006 12:12

Dus trachten de inschrijfgelden omlaag te halen doordat er wellicht mogelijkheden zijn vind jij een onnodige discussie? Dacht dat jij als student in de rallysport er anders ook wel belang bij had dat het betaalbaar blijft en dat je waar voor je geld krijgt? :roll:

Dat het wellicht in een ander topic moet oké, maar om zaken te kunnen verbeteren moet je eerst de achtergronden kennen en ik wilde weten waarom je extra moet betalen, en bij anderen niet.

Maar laten we het dan inderdaad maar weer over de leuke kant van de sport hebben. :D :wink:
Turboboost

Berichtdoor StevenK » wo jun 14, 2006 12:40

Turboboost schreef:Steven, zonder voor jack te willen praten: we weten allemaal dat dat niet alleen de hoogte bepaald, maar het feit dat er wel weer apart betaald moet worden indien je uitvalt en eventueel nog wil starten in de sprint vond ik vreemd, aangezien ze dat bij andere rally's wel zo weten te regelen dat je alsnog wat kilometers kan maken. 8)

Dat lijkt mij vooral afhankelijk van de precieze voorwaarden van de verzekering.

Persoonlijk zou ik het al heel wat vinden als je als uitgevallen deelnemer je later bij een hergroepering zou kunnen melden om verder te rijden, ook zonder punten te scoren.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor mantaboy » wo jun 14, 2006 20:29

Zoals al eerder gemeld: De hoogte van de inschrijfgelden heeft diverse oorzaken. Ik kan het er ook niet altijd mee eens zijn. Jammer genoeg is het nodig om alles kostendekkend te krijgen.
mantaboy

Berichtdoor Peer » do jun 15, 2006 2:15

Alle verzekeringen lopen al via de KNAF, als individuele organisator is het onmogelijk om voor deze tarieven een verzekering af te sluiten en het zou dan dus nog vele malen duurder worden.
Peer

Berichtdoor StevenK » do jun 15, 2006 7:46

Peer schreef:Alle verzekeringen lopen al via de KNAF, als individuele organisator is het onmogelijk om voor deze tarieven een verzekering af te sluiten en het zou dan dus nog vele malen duurder worden.

Maar weet jij ook hoe het kan dat de ene organisator kennelijk wel extra geld kwijt is voor een 'herstarter' en een andere niet ?

Want daarvoor wordt over het algemeen het verzekeringsargument gebruikt.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor John » do jun 15, 2006 9:29

Dat bedrag van de BHV slaat nergens op als het alleen om de verzekeingspremie gaat. Een bedrag van 40 a 50 euro lijkt me meer op zijn plaats.
John

Berichtdoor Peer » vr jun 16, 2006 3:50

StevenK schreef:
Peer schreef:Alle verzekeringen lopen al via de KNAF, als individuele organisator is het onmogelijk om voor deze tarieven een verzekering af te sluiten en het zou dan dus nog vele malen duurder worden.

Maar weet jij ook hoe het kan dat de ene organisator kennelijk wel extra geld kwijt is voor een 'herstarter' en een andere niet ?

Want daarvoor wordt over het algemeen het verzekeringsargument gebruikt.

Nee, weet ik niet want er zou best wel eens wat veranderd kunnen zijn sinds ik mij uit het Nederlandse rallywereldje terug getrokken heb. Maar naast verzekeringspremie is er uiteraard ook het extra roadbook, tijdkaarten, extra bekers (soms) enz.
Peer

Berichtdoor mr_nice_guy73 » vr jun 16, 2006 7:52

Misschien een hele dure gastrijder?????? :lol:
mr_nice_guy73

Berichtdoor briljant » za jun 17, 2006 17:11

mr_nice_guy73 schreef:Misschien een hele dure gastrijder?????? :lol:

Dat zou kunnen :D
Maar de verzekering loopt nog steeds via de KNAF.
Bastiaan van Lingen
briljant

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden