Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jouter,
die discussie is al wel 100.000x gevoerd en geloof mij nou maar dat er daar qua financien niks meer te behalen valt....
gisissi schreef:Jouter,
die discussie is al wel 100.000x gevoerd en geloof mij nou maar dat er daar qua financien niks meer te behalen valt....
Gezien de verschillen die er zijn m.b.t inschrijfgelden lijkt dat me een uiterst dubieuze aangelegenheid. Feit is dat men elders goedkoper een evenement van een vergelijkbaar formaat kan organiseren en meer acceptabele condities handhaaft voor deelname aan de sprint na een onverhoopte uitval gedurende de rally. Los van de mening die ik m.b.t tot bovenstaande ben toegedaan is dit slechts een constatering.
Turboboost schreef:Steven, zonder voor jack te willen praten: we weten allemaal dat dat niet alleen de hoogte bepaald, maar het feit dat er wel weer apart betaald moet worden indien je uitvalt en eventueel nog wil starten in de sprint vond ik vreemd, aangezien ze dat bij andere rally's wel zo weten te regelen dat je alsnog wat kilometers kan maken.![]()
Peer schreef:Alle verzekeringen lopen al via de KNAF, als individuele organisator is het onmogelijk om voor deze tarieven een verzekering af te sluiten en het zou dan dus nog vele malen duurder worden.
StevenK schreef:Peer schreef:Alle verzekeringen lopen al via de KNAF, als individuele organisator is het onmogelijk om voor deze tarieven een verzekering af te sluiten en het zou dan dus nog vele malen duurder worden.
Maar weet jij ook hoe het kan dat de ene organisator kennelijk wel extra geld kwijt is voor een 'herstarter' en een andere niet ?
Want daarvoor wordt over het algemeen het verzekeringsargument gebruikt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten