Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
red devil schreef:ik kan het gemist hebben
Maar waar gaat Jaap van Lagen in rijden ???
W.v.Westerneng schreef:jaja es geet on,
onze kraats word er wild van!!
misschien een tip?? deze avond was er al spektakkel[subaru]
dus theo hou je oogjes en oortjes open en zeker in de nacht word er getest.
knappen en ook knallen dat is wat ie liet weten haha![]()
het kenteken was from england meer meld ik niet.
zeer rap echt zo was de test.
maar goed ook jij zul hier misschien iets van gehoord of gezien hebben??
okee allemaal op naar een super barneveld rally.
met een martijn b die zijn auto op top heeft staan!!!echt een mini power canon,en wat dachten we van onze EEP NOG STEEDS SUPER ZO ALS HIJ HET DOET!!.
dan nog jasper/jaap en noem maar op het word gewoon een super weekend met mooi weer en rally power!!!!
met vr rally grt willem.
kraats schreef:Vandaag zijn er beelden gemaakt voor RallyReport waarbij diverse rijders aanwezig waren met hun auto's. a.s. Zondag worden die beelden uitgezonden in een intro voor B'veld, heb ik begrepen.
Het was een klein rondje maar de dikke Soep WRC maakte er toch echt een spektakel van, maar ook anderen deden dat zoals o.a. Veenhuizen en van den Hoorn met de GT3. Was wel een geinig middagje, en gezellig.
Ned rally schreef:kraats schreef:Vandaag zijn er beelden gemaakt voor RallyReport waarbij diverse rijders aanwezig waren met hun auto's. a.s. Zondag worden die beelden uitgezonden in een intro voor B'veld, heb ik begrepen.
Het was een klein rondje maar de dikke Soep WRC maakte er toch echt een spektakel van, maar ook anderen deden dat zoals o.a. Veenhuizen en van den Hoorn met de GT3. Was wel een geinig middagje, en gezellig.
Mooie reactie Theo, het was idd een mooie middag. Maar jij kon ook aardig potje sturen in de Colt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten