Tank S rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Patmeister » za maart 19, 2011 20:27

tt schreef:heeft bolhaar een fout gemaakt op kp18 hij verliest 49 sec en zijn plaats aan de jong

40-50 sec...... lek bandje :roll:
Patmeister

Berichtdoor MartijnS » za maart 19, 2011 20:40

Hij had volgens ons problemen met z'n bak. Klonk niet helemaal gezond.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Maranello » za maart 19, 2011 20:41

Wil niet veel zeggen over de marchalls, maar wat een stelletje klootviolen bij KP12 zeg! Zaten lekker in een verbouwde aanhanger (ACHTER HET PUBLIEK), totdat auto 48 het water in reed. Liep 1 van de 2 snel naar de auto toe, moest erg ver lopen en de vrouw liep midden op de weg te schreeuwen dat iedereen van het parcours af moest, werkte totaal averechts kan ik vertellen. Misschien kan de organisatie hier iets mee. Marchalls moeten naar mijn idee voor het publiek staan en niet erachter ergens zitten.
Maranello

Berichtdoor Roy S. » za maart 19, 2011 20:50

Maranello schreef:Wil niet veel zeggen over de marchalls, maar wat een stelletje klootviolen bij KP12 zeg! Zaten lekker in een verbouwde aanhanger (ACHTER HET PUBLIEK), totdat auto 48 het water in reed. Liep 1 van de 2 snel naar de auto toe, moest erg ver lopen en de vrouw liep midden op de weg te schreeuwen dat iedereen van het parcours af moest, werkte totaal averechts kan ik vertellen. Misschien kan de organisatie hier iets mee. Marchalls moeten naar mijn idee voor het publiek staan en niet erachter ergens zitten.

ben er niet bij geweest maar als official kan ik je vertellen dat als ik voor je zou staan als official je hier commentaar zou neer zetten dat die klote official de hele tijd voor je neus stond ;)
wij als officials /vrijwilligers die de rallysport mede mogelijk maken in hun vrije tijd .... doen het meestal niet goed ;)
maar zou zeggen meldt je aan als official ga het traject in tot proevenchef en vertel iedereen dan hoe het wel moet...
Roy S.

Berichtdoor tiemen » za maart 19, 2011 20:57

Roy S. schreef:wij als officials /vrijwilligers die de rallysport mede mogelijk maken in hun vrije tijd .... doen het meestal niet goed ;)
maar zou zeggen meldt je aan als official ga het traject in tot proevenchef en vertel iedereen dan hoe het wel moet...

Sjonge sjonge wat zijn we weer op onze .... getrapt zeg :(
Is het nu zo moeilijk om het ook eens vanaf een andere kant te zien, zonder dat jij je als official/vrijwilliger aangesproken voelt? Misschien ging het wel helemaal niet over jou, maar gezien je reactie pas je in mijn beleving helemaal thuis in die officialwereld!

OOK de toeschouwers maken de sport mede mogelijk! Denk daar ook eens aan!
Altijd dat gezever/geklaag over jullie (vrijwilligers)werk, reageer eens vanuit een andere hoek dan de 'gebeten hond' hoek!
tiemen

Berichtdoor Roy S. » za maart 19, 2011 21:00

tiemen schreef:
Roy S. schreef:wij als officials /vrijwilligers die de rallysport mede mogelijk maken in hun vrije tijd .... doen het meestal niet goed ;)

Is het nu zo moeilijk om het ook eens vanaf een andere kant te zien, zonder dat jij je als official/vrijwilliger aangesproken voelt? Misschien ging het wel helemaal niet over jou, maar gezien je reactie pas je in mijn beleving helemaal thuis in die officialwereld!

Altijd dat gezever/geklaag over jullie (vrijwilligers)werk, reageer eens vanuit een andere hoek dan de 'gebeten hond' hoek!

lees mijn verhaal aub nog een keer voor je reageerd ... geef alleen maar aan dat je hier bij elke rally klachten over officials leest ze stonden hele tijd voor me neus ze klapte toen auto container raakte ze stuurde iedereen weg toen auto in sloot raakte (dit is hun taak .. jullie en eigen veiligheid waarborgen) maar komt er altijd op neer dat de officials het niet snappen... kom eens gewoon een dagje meedraaien voor de ervaring
Roy S.

Berichtdoor Mazzo » za maart 19, 2011 21:02

Roy S. schreef:
tiemen schreef:

lees mijn verhaal aub nog een keer voor je reageerd ... geef alleen maar aan dat je hier bij elke rally klachten over officials leest ze stonden hele tijd voor me neus ze klapte toen auto container raakte ze stuurde iedereen weg toen auto in sloot raakte (dit is hun taak .. jullie en eigen veiligheid waarborgen) maar komt er altijd op neer dat de officials het niet snappen... kom eens gewoon een dagje meedraaien voor de ervaring

Pfffff
Mazzo

Berichtdoor tiemen » za maart 19, 2011 21:06

Ik héb het goed gelezen! Dus ik wist wat ik schreef.
Uiteraard heb je publiek dat zeurt, het zijn tenslotte net mensen ;), maar iedere keer komt de reactie die jij geeft vanaf de official kant, en daar erger ik mij mateloos aan.

Iedereen heeft zo zijn/haar bijdrage aan deze sport; de rijders, monteurs, officials en bezoekers!
(zonder bezoekers, uiteindelijk geen rally meer!)
En het is zo makkelijk om altijd in de verdediging te kruipen, en dan te zeggen dat je zelf official moet worden.
Nou ik kan je dit vertellen: never nooit!

Iedereen zijn/haar interesse voor deze sport, en de mijne is het kijken en genieten.
En ja, ook ik zie wel eens publiek dat zich misdraagt, en ja ik zie ook wel officials die zich misdragen! Ook dat zijn mensen, en geen heiligen.

Maar voordat dit weer een zinloze discussie gaat worden ...
tiemen

Berichtdoor Mazzo » za maart 19, 2011 21:08

tiemen schreef:Ik héb het goed gelezen! Dus ik wist wat ik schreef.
Uiteraard heb je publiek dat zeurt, het zijn tenslotte net mensen ;), maar iedere keer komt de reactie die jij geeft vanaf de official kant, en daar erger ik mij mateloos aan.

Iedereen heeft zo zijn/haar bijdrage aan deze sport; de rijders, monteurs, officials en bezoekers!
En het is zo makkelijk om altijd in de verdediging te kruipen, en dan te zeggen dat je zelf official moet worden.

Iedereen zijn/haar interesse voor deze sport, en de mijne is het kijken en genieten.
En ja, ook ik zie wel eens publiek dat zich misdraagt, en ja ik zie ook wel officials die zich misdragen! Ook dat zijn mensen, en geen heiligen.

die zinloze discussie is deze keer alweer gestart voor het einde van de rally, begint iedere rally weer eerder...
Mazzo

Berichtdoor Mazzo » za maart 19, 2011 21:10

tiemen schreef:Ik héb het goed gelezen! Dus ik wist wat ik schreef.

die zinloze discussie is deze keer alweer gestart voor het einde van de rally, begint iedere rally weer eerder...
Mazzo

Berichtdoor Cinq-Power » za maart 19, 2011 21:11

Maranello schreef:Wil niet veel zeggen over de marchalls, maar wat een stelletje klootviolen bij KP12 zeg! Zaten lekker in een verbouwde aanhanger (ACHTER HET PUBLIEK), totdat auto 48 het water in reed. Liep 1 van de 2 snel naar de auto toe, moest erg ver lopen en de vrouw liep midden op de weg te schreeuwen dat iedereen van het parcours af moest, werkte totaal averechts kan ik vertellen. Misschien kan de organisatie hier iets mee. Marchalls moeten naar mijn idee voor het publiek staan en niet erachter ergens zitten.

Foto's maken en opsturen naar de organisatie.

Ook kentekens en auto's op de foto zetten.

Dit is niet het type official waar ik collega van wil zijn.
Cinq-Power

Berichtdoor Roy S. » za maart 19, 2011 21:14

Cinq-Power schreef:

Foto's maken en opsturen naar de organisatie.

Ook kentekens en auto's op de foto zetten.

Dit is niet het type official waar ik collega van wil zijn.

ik ook niet albert ,ben jij nog geweest vandaag ?
Roy S.

Berichtdoor Cinq-Power » za maart 19, 2011 21:34

Nope, moest werken, d8 dat jij als Opperofficialcoach wel toegang had tot het SAS forum en je eigen inschrijflijst.

Daar staat het nl. gewoon op.
Cinq-Power

Berichtdoor Roy S. » za maart 19, 2011 21:41

Cinq-Power schreef:Nope, moest werken, d8 dat jij als Opperofficialcoach wel toegang had tot het SAS forum en je eigen inschrijflijst.

Daar staat het nl. gewoon op.

eigenlijk niet op gekeken laatste tijd... ben beetje druk vandaag ook weer van 9 tot 15 op voetbal veld gestaan ;)
Roy S.

Berichtdoor TurboCharged » za maart 19, 2011 21:43

eric bolhaar pakt de 4 plaats weer af van de jong met een 4de tijd, hij is lekker bezig. Zo te zien werpt de ombouw van 05 naar 06 spec zijn vruchten af :D
Racing and Rallying is like sex, All men think their good at it :lol:

Turbo Lag: the number of seconds your opponent thinks he's winning :twisted:
TurboCharged

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden