Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
JoostS schreef:Mijn compilatie is online!
riesjaar schreef:Dat heb ik in de verte gezien dat die gele Sub WRC
van Jones tegen een een boom aan reed. Dat is op
de proef Bosenberg geweest.
Die is nog voor ons gestopt en heeft de band L V
gewisseld en van het parcour gereden.
Peter kwam daar na door met een kapotte band, maar
Chris Meeke heeft daar ook een band kapot gereden
en voor onze neus gewisseld, dus er moet toch iets op
de ideale lijn gelegen hebben
Niels2 schreef:tiemen schreef:Niels2 schreef:Hij was weer lekker!
Nu zonder pers voor m'n neus op de Panzerplatte. Weer viel gelukkig mee, zal zo even wat foto's online plempen.
Nederlanders gingen ook wel lekker, jammer van de beide "toppers". vEldik en Wevers gingen op het eerste gezicht wel lekker (hoor je later dat ze beide toch problemen hadden). Vossen weer als snelste N aan de streep, Junior was ook erg goed bezig, jammer van de Vrijdag.
@tiemen, makkelijk hè van achter de computer, als je terplekke was geweest had je wel wat respectvoller gesproken over Wevers.
Groet'n uut Maarkel.
Beste Niels,
Iedereen mag zijn mening hebben, toch? Daar is toch een forum voor?
Ik ga al 15 jaar naar rally's in binnen en buitenland, denk dat ik toch een beetje recht van spreken heb.
Je hoort mij niet zeggen dat IK het beter zou doen als Wevers, maar mijn mening blijft staan dat hij een kleurloze wedstrijdt heeft gereden.
Ondanks wat Steven zegt ben ik van mening dat rallyrijden ook inhoud dat je (gecalculeerde) risico's wilt/kunt nemen.
Dat de heren Heuvel en Bijvelds veel risico nemen is duidelijk, dat uitvallen hierbij hoort is dan ook evident.
Wanneer je rijdt voor de overwinning, kan ik mij goed voorstellen dat je de derde dag niet meer van start gaat, wat valt er dan nog te winnen?
Rijden alleen maar om mee te doen (Eckhaus) is niets voor de heren Bijvelds en Heuvel, dit getuigt ook van een sportersmentaliteit.
Dat Steven anders rijdt, zijn goed recht én begrijpbaar. Met alle respect voor Erik en Steven (Kroesb.) zij hebben niet de capaciteiten om zich te kunnen meten met de absolute top, de eerdere genoemde personen hebben dit wel, en daar horen risico's bij.
Vegelijk de tijden van Erik maar eens met die van Poulsen, meestal trager. Vergelijk de tijden van Erik maar eens met die van Kahle, meestal trager. Ik kan me nog voor de geest halen dat een zekere Tsjoen hem met de Toyota rijles gaf!!!
Uiteraard heb ik respect voor Wevers, net zoals voor iedere rallyrijder, immers dankzij deze mensen kan ik al jaren met veel plezier kijken!!
To finish first, first you got to finish.
Kun je wel hard gaan maar als je elke dag weer uit valt schiet het 0,niets op.
En jij mag vinden wat je wil, ik vind dat jij er weinig van kan zeggen aangezien jij er niet bij was en dus de nodige info mist.
En vergelijken met Kahle slaat als een tang op een varken, enige met wie je 'm kon vergelijken was Poulsen, en idd vaak was die sneller. Maar, die had ook wat goed te maken, Wevers kon alleen nog verliezen.
En waarom je de GTR 2004 er nu bij sleept.... Poulsen werd op zijn beurt vorig jaar weer geklopt. Als rallysport toch eens zo'n simpel rekensommetje was.....
En je post beginnen met je "ervaring" te vermelden maakt echt weinig indruk.

Sevius schreef:Compilatiefilmpje van 12 minuten online! Ook beelden van de Nederlanders, de historics, en de auto's die wat meer achteraan rijden!
TWENGELTJE schreef:Sevius schreef:Compilatiefilmpje van 12 minuten online! Ook beelden van de Nederlanders, de historics, en de auto's die wat meer achteraan rijden!
Mooi filmpje Martin vooral het commentaar van de beste stuurlui
martini racing schreef:Heeft iemand meegekregen dat PB op vrijdag geheel foutloos reed??? IK
zie het nergens terug namelijk. Dat hij dan op zaterdag in een blinde linkse
een steen tegenkomt die al doormidden was gereden door zijn voorganger
in een gele Sub WRC, en die dan in het midden van de snijlijn wordt achter-
gelaten, kan je hem volgens mij niet echt aanrekenen. Het feit dat hij helaas
niet is gefinished is mijns inziens een gevolg daarvan. De tijd die hij verloor
omdat op de 2 langste proeven van de wedstrijd zonder band moest
worden gereden doet geen goed aan je concentratie. Maybe heeft dat
meegespeelt. Tot dat moment kon Jasper hem bijna niet volgen, laat
staan de rest van het veld. Jasper daarentegen viel uit op vrijdag, spijtig,
maar zoals ik heb begrepen door een eigen fout.
Jammer voor beiden, maar denk dat PB zich beter heeft kunnen profileren.
Ook jammer dat beide heren niet tot het eind hebben kunnen strijden.
Groeten uit Brabant
tiemen schreef:martini racing schreef:een onterechte tijdstraf overigens die later weer is teruggetrokken...
Dat is me ontgaan, excuses.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten